Auto Asmodeus Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hmm easy money hvis du er sånn rundt lvl22. Ta oppdraget "Out of court settlement" fra Martin, kverk advokaten, IKKE plukk opp bevismaterialet/kofferten. Ta bilen til advokaten hjem i garasjen din. Deretter plukker du opp kofferten og gjør ferdig oppdraget. Deretter henter du bilen til advokaten i garasjen din og selger den for 22.000 hos LSC. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Sendte en mail til rockstar om ting jeg kom på mens jeg kjedet meg å bussen: "1: A "mute all" button on the select menu.When playing missions with strangers, generally it's jut people singing, sneezing, shouting, often in languages that one does not know. An easy to reach "mute all" would make deathmatches and such much more enjoyable. 2: DM/TDM/CTF - Setting on the Host menu that let's you set available weapons to use for the DM. For instance pistols only, or perhaps only allow pistols, shotguns, grenades and SMGs. This would allow lower ranked players to have a fighting chance and would let the higher ranked have some nice variation. 3: Fix it so when I select my character to look like he's wearing Normal Armour it stays that way, even when I purchase Heavy Armour before launching a mission. As it is now, it changes skin. 4: Perhaps allow for players playing with Free Aim to get a little more RP and money from jobs than the autoaim guys? Might be too much negativity for that, but seeing as it's far harder it wouldn't be absurd to do. 5: When playing jobs for Lester, Martin etc. alone, maybe allow for a higher reward than for those playing in teams? It generally takes several times longer to to alone than with a team, and is far more difficult a lot of the time. 6: Hockey face masks with Crew logo on. One with a small crew logo on the forehead and one that has its entire front covered in the crew logo.This would be an easy change and amazingly nice for TDM, crew morale, and so forth." Endret 31. oktober 2013 av Slai 5 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 6: Hockey face masks with Crew logo on. Jeg kjøpte crew-emblemet til å ha på bilen. Etter første kræsj forsvant emblemet. 25k borte iløpet av 10 minutter. Morsomt. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Jau, kjøper ikke noe spes til bilen min før jeg har en jeg skal ha lenge. Sparer enda til superbil. Men crewmaske trenger ikke være 25k liksom, men mer 5-15 tenker jeg. Endret 31. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 For å runde av diskusjonen, så var heavy sniper'n borte da jeg logget på i går. Jeg er riktignok ikke høy nok level til å kjøpe ammo til vanlig sniper, så fikk ikke testet det trikset. Antagelig er det nok slik som det ble nevnt her at du beholder våpen over din level etter survival helt til du er tom for ammo eller bytter server/økt. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jau, kjøper ikke noe spes til bilen min før jeg har en jeg skal ha lenge. Sparer enda til superbil. Men crewmaske trenger ikke være 25k liksom, men mer 5-15 tenker jeg. Dette er en bil jeg skal ha da. Men emblemet tålte ikke en kræsj liksom. Da var det borte for alltid. Og det koster jo 25k å sette emblemet på bilen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jau, sure penger =( . Får håpe rockstar gir ut penger neste uke, så vi får dekket litt av tapene våre =) Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Sendte en mail til rockstar om ting jeg kom på mens jeg kjedet meg å bussen: "1: A "mute all" button on the select menu.When playing missions with strangers, generally it's jut people singing, sneezing, shouting, often in languages that one does not know. An easy to reach "mute all" would make deathmatches and such much more enjoyable. Flott tiltak! Vurderer å gjøre slik selv innimellom men tenker fort at en liten fjert her oppe i Nord ikke har en dritt han skulle sagt like vel, og ender oftest opp med ikke å gidde Men, når man spiller i crew som jeg forstår at du gjør, er det da noe poeng overhode å ha på chat med andre enn dine venner? Uansett hvilket spill man spiller online, er det noe poeng? Det er jo som du sier, full av drittunger og uhøflige folk. Jeg orker ikke tanken på å føle at noen snyter seg og raper i øra mine asså.. siden Xbox`s første dag har jeg hatt denne innstilling satt til "kun vennelista" i selve xbox-menyen, og hver gang (den sjeldne gangen) jeg spiller online med de få vennene jeg har legger jeg merke til at de starter og banne tilbake til en eller annen tulling og hører at de blir sure for et eller annet... Nei æsj! Ingen grunn til å ha på "all chat" i det hele tatt Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Greit av og til, men som regel er det bare vås som kommer ut av folk online. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Greit av og til, men som regel er det bare vås som kommer ut av folk online. Ja, og i tillegg opplever jeg det vanskeligere å gi bad-rep til random players jeg har møtt.. tidligere var det bare å bruke xbox-knappen og få en liste over de siste som hadde vært på samme server..nå finner jeg det ikke lenger.. det er vel sannsyneligvis der ennå men det virker å ha blitt en lengre vei å gå for å komme dit.... og Microsoft burde være mye hardere på dette med å sende en kar med 2/5 stjerner inn i en session full av 5/5-stjerners spillere. Litt slik jeg har forstått at "bad sports" fungerer i GTAV, hvor man havner i session med andre bad sports spillere. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Endelig var iFruit ute til android, men hvordan får jeg skiltet jeg lagde i spillet? dukker ikke opp noe sted selv om det er 24 timer siden jeg lagde det i appen.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 du må velge skiltet, gå tilbake til customize og trykke order, så skal du få en melding på mobilen ingame Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg har ved flere anledninger opplevd at folk med mic har grinende unger i bakgrunnen. Det er en fabelaktig opplevelse. Det jeg har begynt å gjøre når jeg spiller missions (mest races. Spillert stort sett missons med folk jeg har på Skype) med randoms er at jeg skrur på BT-headsetet, setter det på mute og legger det i sofaen. På den måten slipper jeg å gå inn og mute alle som skråler (for voicechaten sendes da kun til earpiecen). Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hadde en ghetto fyr som satt å prata med kompisen gjennom en hel runde survival.. Tror han var høy også.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hadde en ghetto fyr som satt å prata med kompisen gjennom en hel runde survival.. Tror han var høy også.. om betegnelsen ghetto-fyr gjelder folk av afrikansk opprinnelse så er ikke det så merkelig, da de har en mye høyere gjennomsnittshøyde enn oss fra Nord. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Tror mer han mente en "awwwww naaaawww dawwwwg" type fyr enn en "av afrikansk opprinnelse". Hvis han mente det hadde han vært synsk, så rart å tolke det dithen. Tror du alle som bor i ghettoen er av afrikansk opprinnelse? Bit racist. =p Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Gjetter du bare, eller? Selv om veksten har stagnert de siste tiårene, er norske menn trolig blant de høyeste i verden. http://www.ssb.no/a/publikasjoner/pdf/sa94/del-v-1b.pdf Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Tror mer han mente en "awwwww naaaawww dawwwwg" type fyr enn en "av afrikansk opprinnelse". Hvis han mente det hadde han vært synsk, så rart å tolke det dithen. Tror du alle som bor i ghettoen er av afrikansk opprinnelse? Bit racist. =p Var litt sånn "ey yo dawg, I'm think'n bout skipping school tomorrow, blablabla the bus something something" "hahaaa, this dude is telling me to shut up and play the game" "DAYUM" hørtes egentlig litt ut som franklin Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Tror mer han mente en "awwwww naaaawww dawwwwg" type fyr enn en "av afrikansk opprinnelse". Hvis han mente det hadde han vært synsk, så rart å tolke det dithen. Tror du alle som bor i ghettoen er av afrikansk opprinnelse? Bit racist. =p hihihi... Neida er ikke rasist, og det er vel ikke å stikke under en stol at om det er snakk om "gettho" innen en film eller GTAV så er det vel stort sett mennesker av afrikansk opprinnelse som først popper opp i tankene ?.. Mer enn nok om det, har tatt hæla og er full av glede og faanskap her God hælj folkens! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jau, kjøpt meg en BB pistol med skulderhylster og skal på Halloween-fest i tigerstaden i dag, så moro blir det. Lite gta men det går greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå