Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Umulig å mute folk i games? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Mind sharing hvordan du får det til? Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) menyen>Online > PlayersSå muter du jævlene som overdøver radioen.EDIT: Misforstod. Endret 28. oktober 2013 av Loddo Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Er ikke noe meny når man er i lobby eller midt i en DM. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Nei. Et rikt og belærende innlegg. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Litt nytt om beach bum, content creator, O.l. http://www.theguardian.com/technology/2013/oct/28/gta-online-new-content-stimulus-package-rockstar http://m.ign.com/articles/2013/10/28/gta-online-new-content-announced Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) fant endelig sultan i går, en bug fikk den duplisert 2 ganger, så nå har jeg 3 av dem i garasjen Edit: for andre som er intressert i å finne denne bilen, så er det ikke vits å følge noen guider, det er ingen områder den har større spawnchance på. jeg fant den bare randomly i trafikken, så på et helt annet sted til en kompis senere. kjørte rapid GT når jeg fant den, et av tipsene er å kjøre futo når du leter, den er samme klasse og samme merke som sultan. om dere er flere på gamen kan det funke med en i futo og en i en mer high end sports bil. dette kan bare begynne å hjelpe deg, krever også en del flaks. Endret 29. oktober 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) La ut en avstemning i "GTA Online turnering for Diskusjon.no" tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1547903&hl= Løp og stem mrk: er selv kun på PS3, så er der jeg tiltenkte det, beklager til Xboxerne . Men det er bare å kjøre på med en egen . Endret 29. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 I går var jeg inne i et survival game og plukket opp heavy sniper. Jeg vet at man kan beholde våpen man plukker opp i survival, GITT at man er høy nok level. Men da jeg kom ut i freemode hadde jeg fortsatt geværet, selv etter å ha vært ut og inn av missions flere ganger. Er vel lvl 17ish, heavy sniper krever level 90. Normalt? Har ikke sjekket om det fortsatt er der etter at jeg logget ut i går kveld da... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hehe kult, har nettopp fått den selv. Enjoy! Den blir bore når du er tom for kuler, men de kan du kjøpe på lvl21 tror jeg, da den deler med vanlige sniperen. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 noen som har fått 500k ennå? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 noen som har fått 500k ennå? http://www.shacknews.com/article/81745/grand-theft-auto-online-stimulus-delayed-for-more-bug-fixing Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 I går var jeg inne i et survival game og plukket opp heavy sniper. Jeg vet at man kan beholde våpen man plukker opp i survival, GITT at man er høy nok level. Men da jeg kom ut i freemode hadde jeg fortsatt geværet, selv etter å ha vært ut og inn av missions flere ganger. Er vel lvl 17ish, heavy sniper krever level 90. Normalt? Har ikke sjekket om det fortsatt er der etter at jeg logget ut i går kveld da... Helt normalt så lenge du er i samme session. Har avogtil opplevd at den forsvinner når jeg bytter session, og iblant blir den. Pleier alltid å bli borte når jeg har vært logget av da. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Helt normalt så lenge du er i samme session. Har avogtil opplevd at den forsvinner når jeg bytter session, og iblant blir den. Pleier alltid å bli borte når jeg har vært logget av da. Ok, mener at jeg ikke fikk med meg noen andre våpen ut fra denne survival-runden (advanced, carbine, etc.), det var derfor jeg stusset. Men da kan det uansett være praktisk å ta en survival i starten av hver "økt" for å få spedt på arsenalet. Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvis man kjøper ammo til våpenet du har fra Survival så blir det ditt for alltid, nå vet jeg ikke om dem fikset det på patchen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Får ikke kjøpt ammo til det med mindre det er unlocket da.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Får ikke kjøpt ammo til det med mindre det er unlocket da.. Kjøper du ammo til sniperen fyller du jo til heavy sniper og. Endret 30. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Okei, men det jeg egentlig prøvde å si er om du får feks AK47 ifra Survival, så kan du ikke kjøpe ammo til den med mindre du har kommet til den lvl'en at den er unlocket for kjøp Lenke til kommentar
Slai Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Nei det er sant, men er et slik at hvis du finner feks assault shotgun uten å være høy nok level, og kjøper shotgun Shells til feks sawed off shotgun, telles det slik at du da beholder assault shotgun? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå