Maxi1234 Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 (endret) Man kan gi bort penger. Men hvis jeg ikke husker feil, er det vel bare etter oppdrag osv. Endret 27. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hold back/select, skal være en funksjon der for å gi bort penger. Om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Hvilken rank er folk i da? 75. Føler jeg tar en pause nå. Bruker litt tid på Batman: Arkham Origins og sånt for tida. Greit å ikke spille ihjel Online-delen før det kommer noe nytt innhold. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Har to til ting jeg venter på i Online; få meg en superbil, og få heavy sniper. Etter det vet jeg ikke helt. Blir for søkt å glede seg til heists alt, aner jo ikke når det kan bli. Kanskje content creator, få litt mer brett, og se hvordan den funker. 1 Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 75. Føler jeg tar en pause nå. Bruker litt tid på Batman: Arkham Origins og sånt for tida. Greit å ikke spille ihjel Online-delen før det kommer noe nytt innhold. Jeg er selv rank 67 og har sånn ca 3M.. Gleder meg til 70, for da skal jeg kjøpe Tank :-) Ellers vet jeg ikke hva jeg skal bruke pengene til. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Det irreterer meg stadig at de inkluderte alt dette innholdet i den offesielle multiplayer traileren, men ikke slipper det ved launch, det blir jo akkurat som om BF3 skulle hatt en trailer av baner fra Close quarters/End game... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Irriterer meg mer at ikke Auto Aim er default i gta online, eller at pvp/freeroam ikke er forced free aim.. Og at mange brett har alt for mange spillere maksimalt, som feks Concrete. DM med 16 stk der er useless. Maks 10 hadde vært greit. Og at man bør kunne velge tillatte våpen (feks opp til og med assault rifles) i menyen før man starter en DM. Endret 28. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg spiller ikke DM/TdM jeg, for noen er bare altfor gode på å aime, og jeg er b håpløs.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har ikke spilt skytespill på konsoll siden goldeneye på n64, er kun vant til mus og keyboard. Men med litt trening går det fint. Gikk overraskende raskt å få litt kontroll iaff =p Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Jeg spiller ikke DM/TdM jeg, for noen er bare altfor gode på å aime, og jeg er b håpløs.. Da er vi to. Er ikke noe flink til å aime. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Irriterer meg mer at ikke Auto Aim er default i gta online, eller at pvp/freeroam ikke er forced free aim.. jeg har ikke sett etter dette i innstillinger selv, men er autoaim virkelig mulig i MP? Jeg er ikke glad i autoaim og har hatt det av gjennom SP, men om man kan bruke det i MP føler jeg det nødvendig for å ha noen som helst sjans i freeroam osv når de samme tullingene kommer etter meg... jeg håper ikke autoaim er mulig i MP? Det ville vært for dumt Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Country: du spiller bare med de som har samme siktevalg som deg selv. Dvs spiller du med assisted aim spiller du med de som spiller assisted aim, spiller du traditional gta spiller du med de som har det, og spiller du med free aim spiller du med de som har det. Hvis du joiner et game som har en annen innstilling enn det du har vil spillet si fra om at ditt siktevalg vil endres om du ønsker fortsette. Du kan kun stille dette valget i SP, og er grået ut i Online. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Country: du spiller bare med de som har samme siktevalg som deg selv. Dvs spiller du med assisted aim spiller du med de som spiller assisted aim, spiller du traditional gta spiller du med de som har det, og spiller du med free aim spiller du med de som har det. Hvis du joiner et game som har en annen innstilling enn det du har vil spillet si fra om at ditt siktevalg vil endres om du ønsker fortsette. Du kan kun stille dette valget i SP, og er grået ut i Online. okey? fett(: jeg går da ut ifra at når jeg nå har begynt å spille med crew, altså stor sannsynlighet for at noen i crewet har annen aiming enn meg, så vil jeg fra tid til annen havne i en autoaim-session? hvordan har de løst dette, ved å gi meg en beskje om det? Endret 28. oktober 2013 av Countryman Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, de advarer om at ditt aiming-valg vil endres når du joiner. Det vil ikke reversere til ditt valg etter endt mission heller. Hvis du har FA og joiner et mission med AA, endres du til AA, men etter oppdraget har du fortsatt AA for some reason. Så må du inn i SP for å endre igjen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skulle fikset en diskusjon.no turnering greie. Billøp, deathmatches, golf, osv. Laget en playlist basert på brett folk ønsker i hver kategori, feks. Hadde det vært noe folk ville vært med på? 3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Ja, de advarer om at ditt aiming-valg vil endres når du joiner. Det vil ikke reversere til ditt valg etter endt mission heller. Hvis du har FA og joiner et mission med AA, endres du til AA, men etter oppdraget har du fortsatt AA for some reason. Så må du inn i SP for å endre igjen. Hmmm...ok skjønner... Det lureste er, når spillet starter, er å loade SP for så å sette over til AA og deretter loade seg inn i MP igjen da, for å unngå bakdeler når man møter alle gærningene.. men det kommer jeg ikke til å gidde da det ødelegger skyteopplevelsen.. uansett, kjekt å vite, takk skal du ha 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Tja med FA møter du kun FA i freeroam og games fra quick job, så det er jo noen vits å skru AA på. Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skulle fikset en diskusjon.no turnering greie. Billøp, deathmatches, golf, osv. Laget en playlist basert på brett folk ønsker i hver kategori, feks. Hadde det vært noe folk ville vært med på? Garantert noe jeg vil vært med på! Hadde vært skikkelig fett om vi kunne klart å ordnet det Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Skulle fikset en diskusjon.no turnering greie. Billøp, deathmatches, golf, osv. Laget en playlist basert på brett folk ønsker i hver kategori, feks. Hadde det vært noe folk ville vært med på? Ja, høres gøy ut! Jeg hadde knust hele gjengen her inne lett i en eventuell tennisturnering! 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Laget egen tråd om det i overforumet =) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1547903&do=findComment&comment=21078502 Endret 28. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå