Filmvenn Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Slik Online-missions er på hard så går jeg heller for sniper og assault rifles pluss en granatlanucher. Men hvis jeg spiller normal med auto-aim så bruker som regel desert eaglen jeg fikk med i collector-utgaven. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Tenkte selv på DM egentlig, men merker jeg bruker mye det samme i missions. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Noen som vil spille sammen og gjøre missions sammen? Legg til navnet ditt så skal jeg legge til deg Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hvilken konsoll er det snakk om? Jeg ønsker også noen å spille missions med da jeg synes det er mye morsommere enn bare å kuke rundt, så et par faste å spille med hadde vært fint! Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hvilken konsoll er det snakk om? Jeg ønsker også noen å spille missions med da jeg synes det er mye morsommere enn bare å kuke rundt, så et par faste å spille med hadde vært fint! PS3 Spiller nesten bare mission jeg! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Aw, spiller på X360 selv! Spiller mye race jeg da, siden jeg ikke er så glad i å gjøre oppdrag med randoms man ikke får kommunisert skikkelig med Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Add meg på xbox, polvott, Manijack er meg Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Som sagt...jeg er add-bar. Bare si nicket herfra, så jeg vet hvem det er liksom. Godtar ikke random-forespørsler. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bare å adde meg også for fun:) Avean Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Add meg på xbox, polvott, Manijack er meg Alright skal adde deg neste gang jeg er på X360n! Spiller du på X360 eller PS3 Avean? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Begynte just å spille med en kamerat, vi er under level 10. Men et par spørsmål: 1. Hvordan spiller vi sammen hele tiden? Nå er det slik at vi gjør en job, så blir vi kastet ut i hver sin server igjen. Så må vi joine hverandre etter hver gang... 2. Er det virkelig så dårlig utvalg av jobber? Må jo ringe disse to folka hele tiden og få to helt like jobber hele tiden.... Resten er jo bare slik at vi spiller mot hverandre, og da får bare en penger / xp Desverre er det veldig dårlig utvalg når det kommer til coop mission. Deathmatch lg races er det et stort utvalg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Bare å adde meg, mulig jeg spiller med noen andre. Men hvis jeg ikke har noen å spille med og er online på GTA Online så er jeg med. Gamertagen min er Empire of Maury Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Jammen, mangler armene mine idag også.... å mistet 2 levler, men alt av cash og kjøretøy ble lagret rett. Ja jeg slo av mp ved å gå til singleplayer.. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Haha ligner på Rayman. 1 Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Haah, tenkte jeg også første gangen Tro hvor mange som hardflire i mic hver gang på race med randoms, og hvor dumt det ser ut når jeg kjører sykkel og/eller rekker finger Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Haah, tenkte jeg også første gangen Tro hvor mange som hardflire i mic hver gang på race med randoms, og hvor dumt det ser ut når jeg kjører sykkel og/eller rekker finger Hehehe...den er jo bare helt konge da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Spilt mye assisted aim TDM og litt DM in det siste, og mens det er utrolig mye kjedeligere enn free aim, er det alt som er mulig å få spilt for tiden siden folk nekter spille free aim, og tross alt er det veldig underholdende! Hvis det er noen her som aktivt spiller enten assisted aim DM eller frelst free aim, gjerne add meg på ps3 (SasoriKishi) så blir det litt ekstra moro i forhold til å kun spille mot og med randoms. Folkene i NORW som er på mumble heller mer mot missions og free roam pvp, noe som absolutt er jævlig morsomt, men savner det lille krydderet av deathmatch =p . All in all er jeg jævlig fornøyd med gta online så langt og ser virkelig frem til DLCs og nytt content, og å se hvordan spillet utvikler seg fremover herfra. Edit: maximalyd, glemte adde deg i dag og, sorry =( . Går så fort i svingene når jeg fyrer opp ps3en =p Endret 22. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Faen.....brukte 25k på crew-emblem. Etter 5 minutter var den borte, men pengene kom ikke tilbake. Den kjøper jeg ikke mer. Når kommer de 250k? Edit: maximalyd, glemte adde deg i dag og, sorry =( . Går så fort i svingene når jeg fyrer opp ps3en =p Ingen fare. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Flere bilder fra min armløse person... Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Er ute å kjører med cab'en...og plutselig ser jeg Sandking'en min stå ved siden av veien full av kulehull osv.... Kjører deretter hjem til garasjen...der står den like hel. Hva faen skjer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå