Emils. Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Noen som er med på billøp og boosting i level? PS3 i alle fall: PSN er emils1991 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Emils: du vet jeg er down. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Noen som er med på billøp og boosting i level? PS3 i alle fall: PSN er emils1991 Må vel være kjedelig å drive kun med billøp for boosting i level ? Jeg spiller en del missions (bare helt random) og er level 50 nå og har vel rundt 1M Husk at dette er online og det skal ta litt tid for å unlocke alt som er i GTAV, ikke at man skal gjøre samme ting igjen for å komme til den høyeste ranken allerede etter ei uke! Min mening selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Må vel være kjedelig å drive kun med billøp for boosting i level ? Jeg spiller en del missions (bare helt random) og er level 50 nå og har vel rundt 1M Husk at dette er online og det skal ta litt tid for å unlocke alt som er i GTAV, ikke at man skal gjøre samme ting igjen for å komme til den høyeste ranken allerede etter ei uke! Min mening selvfølgelig. Går jo alt for smått å tjene penger på mission, så skjønner godt at noen kjører løp. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fått i missing av Lester å stjele en trailer, men finner ingen cargobob noen plass på kartet. Militæret har 1 men de flyr den rundt konstant, og den lander aldri. Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Noen som er med på å lvle Strength? Trenger en til! :-) Legg gjerne nicket ditt her så skal jeg adde det med engang! PS3 btw Endret 21. oktober 2013 av Chelsea4ever Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det sånn at visse oppdrag har uendelig fiendespawns, eller har det med level å gjøre at det er umulig å drepe alle lengre? Lenke til kommentar
Chelsea4ever Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det sånn at visse oppdrag har uendelig fiendespawns, eller har det med level å gjøre at det er umulig å drepe alle lengre? Utifra erfaringene mine så er det helt random... av og til er det bare uendelig med fiendespawn. Btw hvordan fungerer discounten? Jeg følger nå de sidene, men får forsatt ikke noe discount! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Aner ikke om de funker engang =p Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fått i missing av Lester å stjele en trailer, men finner ingen cargobob noen plass på kartet. Militæret har 1 men de flyr den rundt konstant, og den lander aldri. Jeg finner ofte CargoBob på flyplassen i SS Lenke til kommentar
matprat Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg finner ofte CargoBob på flyplassen i SS Du skal stjele en trailer ja, ikke cargobob. Er en trailer like ved der vogna er..Du henter den, skyter alle ved vogna for å så hekte den på traileren? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Problemet er at de faen ikke stopper spawne, og alt er enklere med en cargobob. Finner dem overalt i free roam, men under missions er de borte. Så sykt irriterende. Jetfly overalt, men gud forby man skulle finne en cargobob. Missions er ikke morsomt når de aldri slutter spawne. Ødelegger muligheten til å soloe missions uten å bli selvskader. Lenke til kommentar
matprat Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Problemet er at de faen ikke stopper spawne, og alt er enklere med en cargobob. Finner dem overalt i free roam, men under missions er de borte. Så sykt irriterende. Jetfly overalt, men gud forby man skulle finne en cargobob. Missions er ikke morsomt når de aldri slutter spawne. Ødelegger muligheten til å soloe missions uten å bli selvskader. Er da ikke så vanskelig, du skyter alle ved vogna for å så kjapt hente traileren. Når du først er i traileren er det ikke så farlig at det kommer folk hele tiden? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Jo, de er ganske treffsikre og er ganske glade i drepe meg på Hard. Spesielt når jeg kjører en kolossal trailer kontra en rekke kjappe SUVs. Lenke til kommentar
matprat Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) De kjører jo bare bak deg, klarer ikke å skyte deg når du er i traileren med vogn.Merket ingen forskjell på hard eller easy Endret 21. oktober 2013 av matprat Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Mulig. Gadd ikke prøve igjen etter det lange forsøket. Er for irriterende å soloe ting når det blir stress og kun én approach som går an =( . Tenker da på pickupmissions generelt, ikke spesifikt dette. Koser meg med del 1 der jeg kan posisjonere meg greit, leke rundt og ta ut de som er i posisjon. Bare irriterende å plutselig møte en u-utslettelig arme av folk i stedet for å kunne ta ut backupen. Edit: jeg er bare en surpeis i dag =p Endret 21. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjørr noen race selv men tenker underveis hva er vitsen med å lvl? At dette er et MMO med så lite innhold? Det er lite innhold, lvl er bare et tall. Man får altfor lite for å lvl. Kommer selvsat opp hver gang man lvl hva man har unlocket men 95% av tingene er totalt uinteressant. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Er litt health og våpen. That's about all I care about. Når jeg har nådd 90 er det irrelevant videre =p Trodde skipper å gjøre mer grinding fra nå av. Har hauger av våpen og ammunisjon, og savner ikke noe enormt utenom tinting som begge kommer uansett og som jeg klarer meg uten å få umiddelbart. Fra nå av blir det deathmatcher og kos. Ikke noe effektiv utføring av jobber, ikke noe criminal records farm, osv. Fikk nettopp 10k fra en deathmatch, så går sikkert greit å tjene inn kostnader på ammo og diverse. Chill times ahead. Edit: hvis noen trenger folk til DM eller noe hjelp eller en runde golf or whatever er det bare å si fra =) Endret 21. oktober 2013 av Slai 1 Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er lett med på DM's, har bare spilt en gang og da ble jeg kicka.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå