Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Maximalyd: bra, det er useless uansett. Tenk heller på hva bra de kan gjøre med patchen, eventuelt hva content de kan slippe i nær fremtid. Dessuten ser jeg ikke helt selv hva som er så fælt med at man tjener ting bittelitt tregere. Helt greit med balansering av slikt. Endret 20. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Maximalyd: bra, det er useless uansett. Tenk heller på hva bra de kan gjøre med patchen, eventuelt hva content de kan slippe i nær fremtid. Dessuten ser jeg ikke helt selv hva som er så fælt med at man tjener ting bittelitt tregere. Helt greit med balansering av slikt. Tror faktisk ikke at de kommer til å gjøre noe bra før de motbeviser det. Det som er "fælt" er jo at de gjør spillet dårligere enn da vi kjøpte det. Det var ikke det jeg betalte for. Et spill skal jo bare gi positive overraskelser. Ikke negative. Og man ser jo på forumet til Fuckstar at det er helt utrolig hvor mange som reagerer på dette. Det sier jo litt. Sånn som meg som ikke spiller hver dag engang, vil det jo ta en evighet med kjedsommelige repetasjoner av Martin-oppdrag for å øke accounten saaakte. Ikke er jeg med i noen team, for de fleste team er hardcore-gamere eller bruker com. Og nå gidder jeg ikke engang å spille like "ofte" som jeg gjorde.... Nei, nå ser jeg bare frem til Gran Turismo kommer. De har aldri skuffet hvertfall. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Nei jeg skjønner det, du tenker tross alt negativt, og da er det vanskelig omstille tankegangen. Jeg syntes absolutt ikke det er dårligere at folk ikke har det beste i spillet etter å ha farmet ett enkelt mission gjentatte ganger, det er absolutt et bra steg. Det at du velger ikke spille med andre i et MMO er jo en ting, men det velger du som du sier selv. Jeg spiller mye alene selv så jeg vet hvor mye vanskeligere det faktisk er å tjene penger da. At mange på et forum for et spill reagerer, er jo ikke uvanlig. Folk som har et problem med noe søker gjerne på et forum for sin frustrasjon. De som har det helt greit gjør ikke det. Så at det er mye aktivitet på negativitet på et dedikert spillforum er ikke noe sjokk, men det er ikke spesielt bra data. I tillegg reagerer alltid folk med outrage når ting blir fikset. Jeg husker masse syting på WoW rogue forumet når de normaliserte weaponspeed feks. Men det var absolutt en forbedring likevel. Jeg syntes ikke det er noe galt med at det kan ta en måneds tid med casual spilling å få en finfin superbil. Det virker bare kjipt fordi man har sett hvordan ting var før forandringen, med folk som tjente halve millionen på en times tid, osv. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Maximalyd: bra, det er useless uansett. Tenk heller på hva bra de kan gjøre med patchen, eventuelt hva content de kan slippe i nær fremtid. Dessuten ser jeg ikke helt selv hva som er så fælt med at man tjener ting bittelitt tregere. Helt greit med balansering av slikt. Er ikke for å kritisere deg men du virker positiv til alt som blir gjort uansett hva som blir gjort, skulle kesten tro at du jobber for Rockstar. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Nei jeg bare vet et er lite vits å sitte være irritert selv på noe slikt. Er maaaaasse ting jeg skulle ønske var annerledes gjort i gta online, trust me. Feks kun free aim i online, bedre belønninger for å klare en jobb solo siden det tar fire ganger så mye tid og innsats, at armour ikke dukker opp automatisk når man har satt den til å ikke vises, at man bør kunne lage en solo/crew only session uten måtte gå ut av online og inn i SP først, at biler hadde level reqs i stedet for kun prislappen... Er mye å ta av. On that note: noen som vil kjøre races med annenhver win? Trenger sin førti race wins for å unlocke div oppgraderinger =) . Er det fortsatt slik at ett win med motorsykkel teller på alle bilklassene også? Endret 20. oktober 2013 av Slai 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Nei jeg bare vet et er lite vits å sitte være irritert selv på noe slikt. Er maaaaasse ting jeg skulle ønske var annerledes gjort i gta online, trust me. Feks kun free aim i online, bedre belønninger for å klare en jobb solo siden det tar fire ganger så mye tid og innsats, at armour ikke dukker opp automatisk når man har satt den til å ikke vises, at man bør kunne lage en solo/crew only session uten måtte gå ut av online og inn i SP først, at biler hadde level reqs i stedet for kun prislappen... Er mye å ta av. On that note: noen som vil kjøre races med annenhver win? Trenger sin førti race wins for å unlocke div oppgraderinger =) . Er det fortsatt slik at ett win med motorsykkel teller på alle bilklassene også? Eg spilte nettopp noen race på motorsykkel på Criminal Records. Det er forsatt mulig å få slle oppgraderinger på sykkel virket det som. Startet en ny karakter i dag, gjorde det lit bedre på utseende der min første ksrakter måtte ha briller siden han så ut som en narkoman. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvis du vil kjøre litt wins om hverandre for rep og cash er jeg game jeg =) . Vet det er ræv å starte fra scratch. Been there. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Noen som er med på noen bilrace (altså vinne annenhver gang)? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Emils: jeg er med. Motorsykkel da, men det låser opp bildeler i alle klasser da og, hvis det er målet =) Edit ps3 her, det er jo litt viktig =) Endret 20. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 ps3 ja. add emils1991 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Haha. De burde ikke akkurat nerfe survival. Det er jo vanskelig, spesielt om man ikke spiller med fullt lag. Du må campe veldig for å ikke bli drept med en gang etter level 5-6 på moden. Gjør strictly bare Martin og Lester-oppdrag sammen med survival nå. Ene survival oppdraget er lett om man er to stk, står bak en brakke på hver sin ende og plukker folk, og helikopterene klarer ikke å skyte oss Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Er det andre coole ting å bruke pengene på enn på Leilighet/Garasje og biler/bil-oppgraderinger?...som kun kan brukes i free-roam? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Tanks. Seriøst. Mest awsome jeg har lånt av en venn på vennelista i free roam. Ingenting som å høre på West Coast Classics å kjøre rundt med tanks. Endret 20. oktober 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvordan farger man felgene egentlig? Sett mange som har gjort det, men når jeg er inne på Los Santos Customs finner jeg ikke den muligheten. Gjelder dette kun utvalgte biler eller? Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Hvordan farger man felgene egentlig? Sett mange som har gjort det, men når jeg er inne på Los Santos Customs finner jeg ikke den muligheten. Gjelder dette kun utvalgte biler eller? Man kan ikke farge originale/stock felger, og på mange felger blir bare en del farget Endret 20. oktober 2013 av Stigs_GTA_cousin 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Man kan ikke farge originale/stock felger, og på mange felger blir bare en del farget Ok, da skjønner jeg hvorfor det ikke gikk. Tusen takk. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Det at du velger ikke spille med andre i et MMO er jo en ting, men det velger du som du sier selv. Er ikke det at jeg ikke vil. Men alle crew krever jo com. Bruker bare Skype, jeg. Jeg syntes ikke det er noe galt med at det kan ta en måneds tid med casual spilling å få en finfin superbil. Det virker bare kjipt fordi man har sett hvordan ting var før forandringen, med folk som tjente halve millionen på en times tid, osv. Jeg syns en måned er drøy. Jeg er jo ikke ute etter å briefe med denne bilen for andre uansett. Kun for min egen fornøyelse. Dessuten er det ikke bil jeg er på jakt etter, men kunne godt tenkt meg et rimelig hus. At folk har tjent en halv mill på en halvtime er pga glitch. Da er det ok å fjerne det, for det er juks. Men å la folk flest kose seg med spillet slik det var (bortsett fra glitch) klarte jo Fuckstar virkelig ikke. Ok, da skjønner jeg hvorfor det ikke gikk. Tusen takk. Man kan farge hele felgene også. Jeg har gjort det på mine. Endret 20. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Er ikke det at jeg ikke vil. Men alle crew krever jo com. Bruker bare Skype, jeg. Vi bruker feks mumble. Det kan du ha på tlf din eller en PC, det er ikke store greiene. En BT earpiece til ps3 koster ikke mer enn 179 kroner på gamestop. Det er jo en lovlig sum? Jeg syntes en måned for den beste leiligheten eller bilen er helt greit siden det er en mmo og større og bedre oppdrag kommer med heists og videre utlegging av spillet. På den andre siden mistet jeg nettopp 150k og atten levels pga rockstar sine cloud servere. En hel dags arbeid. Alt jeg bryr meg om er at ting jeg har tjent slipper jeg være redd for miste. Endret 20. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå