Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som bryr seg er vel de som har spilt mye for å faktisk få råd til en pen bil og mister alt man har opparbeidet. Dette er selvfølgelig Rockstar sin feil, og som du sier, ikke særlig farlig om en Bugatti suser forbi, bare litt surt for de som har mistet en del.

Når det kommer til å sprenge slike biler, ja.. Da må man klekke ut en god plan, for er ikke lett å holde følge :tease:

FORRESTEN: Er serverne oppe nå?

Var ment mot folk som hadde glitcha seg penger, at se hadde mye kontra alle.

Ikke om man hadde mistet noe :)

Lenke til kommentar

Neste patch, halvering av Reputation og dobbel xp pakker tilgjengelig. Gjerne priser som er så høye at de mest privilegert er de eneste som kan kjøpe det, selvsagt en glitch som er gjemt i spillet som gjør at man får dobbel xp for de som vil glitche

Seriøst, Raul, du tror vel ikke virkelig at Rockstar var ute etter å ødelegge bilene dine?

Det at man får dobbel cash ved første gangs gjennomføring av et mission er jo en grei måte å la folk spille mer varierte missions på.

Vet vi enda om det er noe som resettes hver dag eller om det er per character?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt litt blandet i dag. Noen ganger kan jeg logge ut og inn og enda ha det jeg hadde sist det stod at ting ble lagret ingame, og noen fanger ikke. Social club er feks ikke samsvarende med karakteren min enda, det er flere timer siden den var sann.

Lenke til kommentar
Det at man får dobbel cash ved første gangs gjennomføring av et mission er jo en grei måte å la folk spille mer varierte missions på.

Vet vi enda om det er noe som resettes hver dag eller om det er per character?

Er nok ingen resetting. Jeg får 50% på missions som det er over en uke siden jeg spilte sist.

Det Raul07 sier er bare vås. Host får ikke 100% med mindre det er første gang han spiller missionet.

Lenke til kommentar

Fredes: allright, greit å vite :) .

BTW, jeg tok nettopp et mission for Martin hvor jeg skal hente en truck ved havna, og som i alle "hent X" missions spawner det masse resistance med en gang du plukker opp tingen eller setter deg i target veichle.

Normalt sett pleier jeg bare drepe alt som beveger seg av fiender rundt pickup-pointet, sette meg inn i bilen/hente tingen for å trigge spawns, og så med en gang gå ut av bilen og drepe spawnfolk til det er tomt, for så å levere tingen dit den skal.

Men i dette missionet tok det aldri slutt med spawns. De bare fortsatte og fortsatte. Når jeg ga opp og forsøkte ta trucken og stikke av, døde jeg fordi... vel... spawns. Så så jeg antall drepte etterpå var 70 stk.

Kan det være at jeg bare må drepe mer av dem før de stopper, eller er det bare noen av de oppdragene som har uendelig med spawns?

Kan nevne det hang et helikopter rundt på utsiden av innhengingen jeg skulle hente trucken i, men det bevegde seg ikke og jeg fikk ikke sett det selv, kun så det på minimap. Det var også litt rart. Men ikke så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...