Slai Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Kan du ikke gå opp i shooting til max uten å være lvl15? Trodde det bare var å skyte mye og treffe mye? Alternativt kjøre Criminal Records solo med 1 runde på motorsykkel om og om igjen. Endret 19. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Beste måten er survial som man unlocker i lv15. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ah. Det er logisk, er mye folk å skyte på der. Hatt max shooting en stund og har ikke spilt mye survival. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Sikkert blitt nevnt i tråden, hvorfor får den som hoster dobbelt så mye penger som resten? Ny genistrek av Rockstar isåfall Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Neste patch, halvering av Reputation og dobbel xp pakker tilgjengelig. Gjerne priser som er så høye at de mest privilegert er de eneste som kan kjøpe det, selvsagt en glitch som er gjemt i spillet som gjør at man får dobbel xp for de som vil glitche Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 De som bryr seg er vel de som har spilt mye for å faktisk få råd til en pen bil og mister alt man har opparbeidet. Dette er selvfølgelig Rockstar sin feil, og som du sier, ikke særlig farlig om en Bugatti suser forbi, bare litt surt for de som har mistet en del. Når det kommer til å sprenge slike biler, ja.. Da må man klekke ut en god plan, for er ikke lett å holde følge FORRESTEN: Er serverne oppe nå? Var ment mot folk som hadde glitcha seg penger, at se hadde mye kontra alle. Ikke om man hadde mistet noe Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 De får jo bilene tilbake siden de er forsikret...hehe. Da må du vel selge garasjen isåfall. Mekaniker'n følger med garasjen. OM de er forsikret, kan være verdt å ta sjansen ;P Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 OM de er forsikret, kan være verdt å ta sjansen ;P Det er jo sant. JEG hadde hvertfall ikke turd å sitte med en påkosta bil uten forsikring. Jeg har til og med forsikring på mine, enda de langt fra er ferdige...hehe. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Neste patch, halvering av Reputation og dobbel xp pakker tilgjengelig. Gjerne priser som er så høye at de mest privilegert er de eneste som kan kjøpe det, selvsagt en glitch som er gjemt i spillet som gjør at man får dobbel xp for de som vil glitche Seriøst, Raul, du tror vel ikke virkelig at Rockstar var ute etter å ødelegge bilene dine? Det at man får dobbel cash ved første gangs gjennomføring av et mission er jo en grei måte å la folk spille mer varierte missions på. Vet vi enda om det er noe som resettes hver dag eller om det er per character? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Noen andre som sliter med serverene i dag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Litt, men får spilt. Bare cloud-serverne som virker litt fucka. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Cloud er fucked. Which is horrible på en lørdag. Hele kvelden wasted egentlig =( . Hadde gledet meg. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Her har den dukket ned og kommet opp igjen 1-2min etterpå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg har hatt litt blandet i dag. Noen ganger kan jeg logge ut og inn og enda ha det jeg hadde sist det stod at ting ble lagret ingame, og noen fanger ikke. Social club er feks ikke samsvarende med karakteren min enda, det er flere timer siden den var sann. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Det at man får dobbel cash ved første gangs gjennomføring av et mission er jo en grei måte å la folk spille mer varierte missions på. Vet vi enda om det er noe som resettes hver dag eller om det er per character? Er nok ingen resetting. Jeg får 50% på missions som det er over en uke siden jeg spilte sist. Det Raul07 sier er bare vås. Host får ikke 100% med mindre det er første gang han spiller missionet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Fredes: allright, greit å vite . BTW, jeg tok nettopp et mission for Martin hvor jeg skal hente en truck ved havna, og som i alle "hent X" missions spawner det masse resistance med en gang du plukker opp tingen eller setter deg i target veichle. Normalt sett pleier jeg bare drepe alt som beveger seg av fiender rundt pickup-pointet, sette meg inn i bilen/hente tingen for å trigge spawns, og så med en gang gå ut av bilen og drepe spawnfolk til det er tomt, for så å levere tingen dit den skal. Men i dette missionet tok det aldri slutt med spawns. De bare fortsatte og fortsatte. Når jeg ga opp og forsøkte ta trucken og stikke av, døde jeg fordi... vel... spawns. Så så jeg antall drepte etterpå var 70 stk. Kan det være at jeg bare må drepe mer av dem før de stopper, eller er det bare noen av de oppdragene som har uendelig med spawns? Kan nevne det hang et helikopter rundt på utsiden av innhengingen jeg skulle hente trucken i, men det bevegde seg ikke og jeg fikk ikke sett det selv, kun så det på minimap. Det var også litt rart. Men ikke så. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Får 20k på survival uansett antall ganger man tar det. Har tatt samme ett par ganger med en kompis nå.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg tør ikke tenke på hva neste patch påfører oss av problemer og nederlag.... 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Haha. De burde ikke akkurat nerfe survival. Det er jo vanskelig, spesielt om man ikke spiller med fullt lag. Du må campe veldig for å ikke bli drept med en gang etter level 5-6 på moden. Gjør strictly bare Martin og Lester-oppdrag sammen med survival nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå