Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Hvis lønnen var halvert fra starten av hadde det ikke vært noe problem. Det er bare fordi dere sammenligner med tidligere at det er et problem.

Slik vil det alltid være. Ingen liker vel å gå NED i lønn. Lønna bør jo helst gå oppover. Og når spillet da BEGYNTE med en normal grei lønn for strevet, blir det jo nederlag å gå ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette åpner du opp når du kommer på høyere level. Jeg fikk for eksempel custom hood 4 når jeg ble level 53 eller 54.

Er du sikker på det? Slike ting som blir åpnet opp kan du se det er en lås på der du kjøper det, men jeg ser ikke engang hvilke level jeg må være i, og jeg er i lvl 62..

Lenke til kommentar

Leste et par steder om folk som har gjort det siden glitchen ble oppdaget. De har jo flere titalls millioner :ohmy: Men, så kommer spørsmålet, hva skal Rockstar games gjøre med det? Kan jo tenkes at utrolig mange har misbrukt det, hvorav å banne alle vil nok senke online-tallet betraktelig. Kan være de nullstiller dem, eller slenger de inn i cheaterpool.

Er vel noen som er der inne allerede :)

Spørsmål: Noen som vet hvor mye man kan kjøpe og hva det eventuelt vil koste? Har ikke tenkt til det, men litt nysgjerrig :)

Lenke til kommentar

Hvorfor spiller du ikke uten randoms i stedet?

Nei jeg vet ikke...det er vel det jeg alltid har følt skal være en del av moroa...ba hoppe inn i en verden full av randoms..en levende verden.

har ikke så mange venner (folk jeg faktisk kjenner) på vennelista til å kunne starte en verden med bare de.

jeg kan ikke noe for det, men etter å ha opplevd så mange ganger siden xbox-live kom til verden, å få en ødelagt opplevelse av spillet pgr av idioter har jeg store fordommer mot å akseptere friend-invites folk som jeg ikke kjenner personlig. Jeg tenker automatisk "tulling" hver gang jeg treffer en ukjent person i hvilken som helst spillverden og har ikke hatt på "chat" for andre enn på vennelista mi på mange mange år :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så der er helt greit å misbruke glitcher for å skaffe seg flere hunde mill? Når penger er en så viktig rolle i dette spiller der absolutt alt man foretar seg koster penger.

Jeg klandrer ingen som har gjort det, spilt nok spill gjennom årene, så dette er en fillesak. R* bør ta seg selv i nakken og ikke dem som spiller spillet uten bry for andre.

Blir du påvirket av dette?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg klandrer ingen som har gjort det, spilt nok spill gjennom årene, så dette er en fillesak. R* bør ta seg selv i nakken og ikke dem som spiller spillet uten bry for andre.

Blir du påvirket av dette?

Påvirket blir eg ikke. Men bare helt latterlig der eg har spilt rent i over 60 timer har mistet alt uten grunn. 7 biler bortevekk slm eg brukte mange hundre tusen på mens cheatere kan sitte å kose seg med flere hundre mill der de ikke mister noe. Du må jo skjønne frustrasjonen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Påvirket blir eg ikke. Men bare helt latterlig der eg har spilt rent i over 60 timer har mistet alt uten grunn. 7 biler bortevekk slm eg brukte mange hundre tusen på mens cheatere kan sitte å kose seg med flere hundre mill der de ikke mister noe. Du må jo skjønne frustrasjonen?

Det er UTROLIG frustrerende, ja. Man ser disse cheaters rase forbi med de beste bilene vi bare kan drømme om foreløbig, men til syvende og sist, hvem sin feil er dette? Utrolig mye surr rundt lanseringen, verre er det at man mister ting som man faktisk har lagt mye tid i å få.

Men men, blir vel sånn at de som kjøper kommer til å cruise forbi oss uansett. De legger jo til rette for de som kjøper ved å halvere belønninger++. Dumt, men sånn tjener de fra den delen.

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, kan skjønne frustrasjonen. Nå får jo du 500k som en erstatning, så håper dette dekker mesteparten av det du har tapt. Men de som skal klandres er R*, ikke dem som utnyttet seg av mange de hullene som R* ikke tettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om hva andre har a?

Gjør meg absolutt ingenting om det kommer en Bugatti i hundre og helvete forbi meg mens jeg kjører min rundbolkete Futo..

Spreng bilene dems da vel, om det er noe problem å takle..

De som bryr seg er vel de som har spilt mye for å faktisk få råd til en pen bil og mister alt man har opparbeidet. Dette er selvfølgelig Rockstar sin feil, og som du sier, ikke særlig farlig om en Bugatti suser forbi, bare litt surt for de som har mistet en del.

Når det kommer til å sprenge slike biler, ja.. Da må man klekke ut en god plan, for er ikke lett å holde følge :tease:

FORRESTEN: Er serverne oppe nå?

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

Nicida: social club er muligens nede, for jeg får ikke frem noe crew logo eller crew members, men kan spille helt fint. Lagrer gjør det og, selv om tidligere i dag var jeg 1.5 lever høyere og hadde et nytt våpen samt helt nye klær. Men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...