Slai Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Btw, flink fyr i Free aim deathmatch: https://www.youtube.com/watch?v=fs3lQ2xAkG8&feature=youtube_gdata_player Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jepp, kjørte nedover veien, ante fred og ingen fare, ikke en bulk på bilen og plutselig frøys det bare, og lyden fra bilen hang seg opp.. Kunne fortsatt snakke med han jeg var i party med... Lurer på om DVD'en min er dårlig elns.. Kanskje prøve å installere den på en minnepenn :S Ikke at jeg har noen minnepenn som er rå nok til det.. Det har skjedd noen ganger med meg også, jeg har det installert på minnepenn. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ok, da gidder jeg ikke den hassl'en enda.. Frykta RROD ellernoe sånt Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg kan bli med å kjøre litt senere i kveld.. GT: Indiana Jo ness Jeg har sendt deg friend request.. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er det ikke meningen at alle skal få updaten samtidig? Nå er det eg i en gruppe av fire spillere som ikke har fått update ergo kan eg spille med dem Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Håpløst patch. Gjør at man får halvparten av pengene på godt betalte oppdrag. Må si Rokcstar gjør ALT for straffe dem som utnyttet seg av glitch og shit i starten. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Håpløst patch. Gjør at man får halvparten av pengene på godt betalte oppdrag. Må si Rokcstar gjør ALT for straffe dem som utnyttet seg av glitch og shit i starten. Får man mindre penger nå enn tidligere? Eg som følte at oppdragene betalte for lite fra før av Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) får visstnok halvparten. Tipper man får f.eks. 12,5k på base invaders nå. Så de som tjente seg fitte rike på å glitche spillet vil nå ha et stort forsprang som blir nesten umulig å ta igjen. Jeg tipper dette er i sammenheng med at Rockstar ønsker at folk skal kjøpe GTA-cash for ekte penger. Jævla kjipt om Rockstar blir det neste EA på grunn av dette. Endret 18. oktober 2013 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jævlig kjipt å miste alle kjøretøyene mine også, 7 stk. Brukt ca 500k og står igjen med 20k cash. Alt for at man skal bruke virkelige penger. Forbanna fitte spill... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Raul: seriøst? Crazy. Dukker ikke opp på Mors eller impound eller noe? Jeg har alt mitt som det var før patchen selv, heldigvis. Tror ikke det er for at du skal bruke virkelige penger. Tror nok de helst hadde sett at ting ikke ble borte. Endret 18. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Raul: seriøst? Crazy. Dukker ikke opp på Mors eller impound eller noe? Jeg har alt mitt som det var før patchen selv, heldigvis. Tror ikke det er for at du skal bruke virkelige penger. Tror nok de helst hadde sett at ting ikke ble borte. Lastet ned patchen nå. Bilene er forsatt vekke, ringer eg insurance, ingen biler. Mekanikern sier det samme. Applaus! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fuckstar =( . Kanskje den halve millionen lapper såret litt sammen. Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Håpløst patch. Gjør at man får halvparten av pengene på godt betalte oppdrag. Må si Rokcstar gjør ALT for straffe dem som utnyttet seg av glitch og shit i starten. Mens dem som ikke har utnyttet seg av slikt blir straffet, ble litt små forbanna nå. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det er ikke verdt å spille online lenger. Rockstar er den nye EA-games. Grådige. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Merka meg en ting: Det virker som hosten får full pris for oppdrag, mens de andre som blir med får 50 % av premien. Spør du meg er dette helt latterlig av Rockstar. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Maximalyd; hvordan mener du? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Skulle vi ikke få pengene våre i denne patchen? Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Maximalyd; hvordan mener du? Er jo ikke gøy å spille lenger når man får bare lommerusk for missions. Har spillt en halvtime nå, men blei kjedelig med lite "lønn" for strevet. De satser vel på at vi skal KjØPE penger, men det skjer ikke. De har blitt like kjipe som EA-Games uten at jeg skal utdype det mer. Skulle vi ikke få pengene våre i denne patchen? Sweet dreams. Merka meg en ting: Det virker som hosten får full pris for oppdrag, mens de andre som blir med får 50 % av premien. Spør du meg er dette helt latterlig av Rockstar. Det er jo også helt på trynet. Hvem vil vel joine et oppdrag da? Ikke jeg hvertfall. Det er allerede vanskelig nok å få med noen på oppdrag, og værre blir det nå. Endret 18. oktober 2013 av Maximalyd Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Japp. Jeg gjør oppdrag med crewet også. Så synes det er latterlig at de skal få mindre enn meg, når jeg hoster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå