Maxi1234 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Her er bilene JEG har kjøpt. Men de er ikke ferdige ennå, da. Pluss den jeg fikk da jeg begynte online. Spør igjen, noen der ute som er håpløs i bilrace? Vil gjerne bytte på å vinne, så vi får oppgradert alt med mods til bil og MC.Legg til " LoddoSRV " på PS3. Kan legge deg til etterpå i kveld. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan nevne at jeg og har mistet Assault og Carbine Rifle + Sniper for noen dager siden, rank 55 btw. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 For dere som vil ha varig menyvalg, tror jeg dere må endre i singelmode? Syns å huske det, men det finner dere fort ut... Blir fort med på å ranke oppgraderinger senere i kveld jeg også Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Får virkelig håpe det kommer mer oppdrag etterhvert. Er litt for få som er verd å spille når man er kommet litt opp i lvl. Da blir det ofte mye av det samme. Er ikke fan av deathmatch, elendig spawnsystem og camping ødelegger hele opplevelsen. Racing er slipstream altfor OP, nesten bedre å ligge på andre før mål enn å lede. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Raul: spiller du DM i free aim eller spiller du med et av de to veike aim systems? Absolutt storkoser meg med DM. Skulle gjerne fått igang noe med NORW en kveld. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Raul: spiller du DM i free aim eller spiller du med et av de to veike aim systems? Absolutt storkoser meg med DM. Skulle gjerne fått igang noe med NORW en kveld. Har ikke spilt mer enn 6-7 matcher enda, da har det vært auto aim. Prøvd å hoste men problemet med at folk joiner. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jau. Må si at assisted aim funker greit, men det er et helt annet spill med free aim. Traditional GTA er helt kake... Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Gunner: tenker på? Noen som spurte hvordan man kan skru av at armour viste. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Kan du velge det i SP i det hele tatt? Forresten, er det mulig å legge til folk til vennelisten man har spilt i job med og husker nicket til? Klarer ikke helt finne ut hvordan. Endret 17. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har en Übermacht Sentinel XS som definitiv favorittbil, lakkert hvit med carbontak og carbonpanser, veltebur og perverst dyre felger og spoiler. I tillegg har jeg en Lampadati Felon GT som jeg skal jobbe litt mer med, men foreløpig er den lakkert i en mørk vinrød metallic farge som jeg synes kler bilen. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Å se! En BMW E90 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Skulle gått an å kjøpe subwoofer og terninger og østfoldskilter 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Noen som er med på annenhver win på criminal records? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Å se! En BMW E90 E92, vel. Har faktisk to slike i den virtuelle garasjen min. Kanskje jeg skulle byttet ut en av dem med en E93. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 E92, vel. Har faktisk to slike i den virtuelle garasjen min. Kanskje jeg skulle byttet ut en av dem med en E93. potato tomato... Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Noen som spurte hvordan man kan skru av at armour viste. Du kan gå inn i inventory eller hva det er på selectmenyen, der du kan ta hodeplagg av og på osv, og ta den av der. Vet ikke om den fortsatt funker da, men den blir hvertfall borte. Edit: så nå lenger bak at problemet var å gjøre dette, hehe Endret 17. oktober 2013 av CH3Z Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Like før jeg knekker GTA cden og pælmer den i dass! Spillet frøys mens jeg skulle levere en bil til Simeon, så måtte slå av boksen.. "#%"#% £€@£$@ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Åh? Jeg spilte team deathmatch autoaim. 4 lag. Ett lag med tre stk. To lag med to stk. Og jeg og en som stakk etter tre sekunder på siste laget. Det var bra moro!.. Grrr.. Edit: dog overlever jeg pga gamet før der jeg var i top three selv om jeg var på det tapende laget. Sniper rifle og bra posisjonering for the win. Endret 17. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jepp, kjørte nedover veien, ante fred og ingen fare, ikke en bulk på bilen og plutselig frøys det bare, og lyden fra bilen hang seg opp.. Kunne fortsatt snakke med han jeg var i party med... Lurer på om DVD'en min er dårlig elns.. Kanskje prøve å installere den på en minnepenn :S Ikke at jeg har noen minnepenn som er rå nok til det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå