Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med alt av exploits, boosting og glitches er det ikke langt fra sånn det er nå uansett.

Jeg har ikke noe imot det. Har mistet en del tusen allerede pga glitches og feil. Ikke 500k, men en ganske stor sum likevel.

Spillet blir ikke kjedeligere for min del om folk jeg ikke spiller med har tøff leilighet eller dyr bil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde vært likeglad om jeg ikke fikk noe. For da får jeg tilgang på ting jeg egentlig måtte spart meg opp til. Jeg driter i hva alle andre har, men når alle andre får da vil jeg også ha så jeg ikke "henger etter" (da tenker jeg mest på det jeg spiller mest med, men også generelt).

Jeg har nå en 10 bils garasje til 205' og ca. 150k på bok, men kjører fortsatt rundt i en standard bil (har nesten ikke oppgradert den heller) for jeg er usikker på om jeg skal oppgradere den for en haug av monnies og så finner jeg ut kort tid etterpå at jeg heller vil kjøpe en premium bil og må begynne helt på nytt med den.

Hva kjører dere rundt i?

Lenke til kommentar

Klarer dere reprodusere dette, eller er det bare meg:

http://www.youtube.com/watch?v=YBH5VjjgGLQ

Beklager kvaliteten, aner ikke hvorfor det er så horrible når videoen på mobilen er crispy. I just suck at uploading I guess.

Jeg mister alle våpen som jeg har plukket opp i survival i alle fall. Men jeg tror jeg bare mister de som jeg ikke har kjøpt (naturlig nok). Mister de også bare når jeg logger inn igjen, til jeg logger ut har jeg de.

Lenke til kommentar

Så noe greier ett sted om at hvis du kjøper ammo til de våpnene du plukker opp i mission, så beholder du våpnene for alltid. Om du har level nok til de forskjellige og får kjøpt ammo til de selvsagt.

Ikke prøvd det selv, men så en video på det på joblessgamers el hva de het på YouTube.

Lenke til kommentar

Det stemmer, olehenri. Har gjort det med carbin rifle, som politiet rundt flyplassen bruker.

Det bugget seg litt for meg her om dagen. Jeg har gått ut og inn av spillet i flere dager, men plutselig hadde jeg mistet assult rifle og sniper rifle. Er level 31.

Kan nevne at jeg hadde vel 500 skudd til sniper og 4k til assult rifle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...