Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som sliter med at man blir disconnected fra Playstation Network og dermed sparket ut av gta online?

En venn av meg hadde det samme problemet tidligere idag..

Jeg er i lvl 60 nå, men jeg har kun en leilighet til 150k og bullet gt til 155k pluss annet tullball, ingen bugs utnyttet eller noe her, men har over 200 race kjørt totalt :)

Lenke til kommentar

En venn av meg hadde det samme problemet tidligere idag..

Jeg er i lvl 60 nå, men jeg har kun en leilighet til 150k og bullet gt til 155k pluss annet tullball, ingen bugs utnyttet eller noe her, men har over 200 race kjørt totalt :)

Nesten i din posisjon. Leilighet til 215k og samme bil som deg. Blir veldig fort kjedelig om man har så lye penger at man ikke vet hva man skal gjøre med dem. Så utnytter ikke bugs. Gjør en del quick jobs når eg spiller alene uten crew

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor finner man om man er bad sport eller good sport? Joinet et 4 player coop mission. Første han gjør når det starter er å skyte hull i dekkene mine. Greit nok tenker eg. Når vi kommer fram å skal stjele et kjøretøy så setter eg meg inn og fløyet for å få meg med resten. Samme idiot hiver meg av bilen og stikker midt i ødemarken. Eg ble forbanna og sprengte kjøretøyet hans i luften, da får eg beskjed et eller annet med bad sport. Skjønner ikke vitsen hvorfor wånne typer søker coop mission

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...