Loddo Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen andre som er like håpløs i billøp? Om noen vil bytte på å vinne for å vinne bildelene så gjerne legg til " LoddoSRV " Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen andre som er like håpløs i billøp? Om noen vil bytte på å vinne for å vinne bildelene så gjerne legg til " LoddoSRV " legg meg til, Manijack er klar i kveld 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 sticky bomb er mitt nye weapon of choice, er ganske komisk å plassere en i døråpninga/ på fluktbilen til noen som robber ei sjappe. var 4 polske som begynnte å jakte på meg i går, 2 i store offroad biler og 2 i en av de raskere superbilene. trur de angret litt på det, de alle mistet bilene sine og ble drept minst 3 ganger hver. til slutt stakk jeg bare til garasjen min å satt å så på dem fra vinduet. savnet dem litt når jeg leava gamen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg skulle legge ut en bounty på en fyr som drepte meg nå, men det er ikke mulig å sette den på han. Men jeg ser tydelig at han er online på serveren når jeg trykker ned på d-paden. Noen som veit hvorfor? Lenke til kommentar
Loddo Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 legg meg til, Manijack er klar i kveld Glemte å nevne det, men er du på PS3? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg skulle legge ut en bounty på en fyr som drepte meg nå, men det er ikke mulig å sette den på han. Men jeg ser tydelig at han er online på serveren når jeg trykker ned på d-paden. Noen som veit hvorfor? Kan bare sette bounty på folk som er lvl 10 eller høyere afaik. sticky bomb er mitt nye weapon of choice, er ganske komisk å plassere en i døråpninga/ på fluktbilen til noen som robber ei sjappe. var 4 polske som begynnte å jakte på meg i går, 2 i store offroad biler og 2 i en av de raskere superbilene. trur de angret litt på det, de alle mistet bilene sine og ble drept minst 3 ganger hver. til slutt stakk jeg bare til garasjen min å satt å så på dem fra vinduet. savnet dem litt når jeg leava gamen. Er ganske gøy å gjøre sånt, er bare synd vi blir bad sport pga det. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Glemte å nevne det, men er du på PS3?Nei :-P Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Er ganske gøy å gjøre sånt, er bare synd vi blir bad sport pga det. Jess, men man kan heldigvis skyte hull i dekkene uten konsekvenser. Hehehe! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jess, men man kan heldigvis skyte hull i dekkene uten konsekvenser. Hehehe! Da må dem bli irritert Må kjøre dritsakte til neste Los Santos customs mens dem gjerne blir skutt på. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Haha, ja, mer enn 30 km/t snurrer man rundt hvis man rører på rattet. Det er så dårlig gjort, jeg passer på å kun gi den behandlingen til drittunger som fortjener det. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Haha, ja, mer enn 30 km/t snurrer man rundt hvis man rører på rattet. Det er så dårlig gjort, jeg passer på å kun gi den behandlingen til drittunger som fortjener det. Som er mer eller mindre alle som er i samme session? )) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hvis noen skyter ut dekkene mine sprenger jeg bilen med en granat, ringer insurance, og ringer mekanikeren. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Skuddsikre dekk, yo. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Som er mer eller mindre alle som er i samme session? )) Joda, jeg tenker på de virkelig idiotene, som venter utafor LSC og skyter deg når du kommer ut. Å bli skutt av en tilfeldig når man kjører rundt i byen er bare å regne med, da de fleste har en drep eller bli drept-mentalitet. Derfor spiller jeg bare på åpen server en gang i blant. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Men hvor skal alt ende når idiotene som skal straffe alle disse idioiene, blir idioter selv? Til og med norw medlemmer har gått lei og går kun rundt å skyter andre medlemmer... Samtidig klager man over at folk ikke bruker mumble... 1 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg skyter ikke på noen før jeg ser dem skyter på meg, eller om de har 5k< i bounty. Jeg treffer ofte folk som blir med meg rundt i bilen, random folk jeg kjører rundt å har det gøy med, men med en gang noen skyter på meg, så sørger jeg for at de angrer på det i ettertid, dreper noen meg, pleier jeg å drepe de ett par ganger på rad helt til de gir opp, og det føles bra, hehe Noen klan her på diskusjon som bruker ala TS3? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) You kill me, i'll kill you. - min GTA Leveregel om noen finner ut at de skal tømme bly i meg. "Highlight player" and let the hunt begin. Endret 16. oktober 2013 av olehenri 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Sundvallen; hvis ts3 er teamspeak, bruker vi mumble i vårt crew. Brorparten av de 180+ medlemmene et herfra. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1538640&page=21&do=findComment&comment=21031717 Endret 16. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Du skal gjøre mot andre før dem rekkder å gjøre det mot deg. Du er min fiende inntil det motsatte er bevist, og den bevisbyrden, den ligger på deg. 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 legg meg til, Manijack er klar i kveld Jeg kan bli med å kjøre litt senere i kveld.. GT: Indiana Jo ness 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå