Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sticky bomb er mitt nye weapon of choice, er ganske komisk å plassere en i døråpninga/ på fluktbilen til noen som robber ei sjappe.

var 4 polske som begynnte å jakte på meg i går, 2 i store offroad biler og 2 i en av de raskere superbilene. trur de angret litt på det, de alle mistet bilene sine og ble drept minst 3 ganger hver. til slutt stakk jeg bare til garasjen min å satt å så på dem fra vinduet. savnet dem litt når jeg leava gamen.

Lenke til kommentar

Jeg skulle legge ut en bounty på en fyr som drepte meg nå, men det er ikke mulig å sette den på han. Men jeg ser tydelig at han er online på serveren når jeg trykker ned på d-paden.

Noen som veit hvorfor?

Kan bare sette bounty på folk som er lvl 10 eller høyere afaik.

sticky bomb er mitt nye weapon of choice, er ganske komisk å plassere en i døråpninga/ på fluktbilen til noen som robber ei sjappe.

var 4 polske som begynnte å jakte på meg i går, 2 i store offroad biler og 2 i en av de raskere superbilene. trur de angret litt på det, de alle mistet bilene sine og ble drept minst 3 ganger hver. til slutt stakk jeg bare til garasjen min å satt å så på dem fra vinduet. savnet dem litt når jeg leava gamen.

Er ganske gøy å gjøre sånt, er bare synd vi blir bad sport pga det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som er mer eller mindre alle som er i samme session? :)))

Joda, jeg tenker på de virkelig idiotene, som venter utafor LSC og skyter deg når du kommer ut. Å bli skutt av en tilfeldig når man kjører rundt i byen er bare å regne med, da de fleste har en drep eller bli drept-mentalitet. Derfor spiller jeg bare på åpen server en gang i blant.

Lenke til kommentar

Jeg skyter ikke på noen før jeg ser dem skyter på meg, eller om de har 5k< i bounty. Jeg treffer ofte folk som blir med meg rundt i bilen, random folk jeg kjører rundt å har det gøy med, men med en gang noen skyter på meg, så sørger jeg for at de angrer på det i ettertid, dreper noen meg, pleier jeg å drepe de ett par ganger på rad helt til de gir opp, og det føles bra, hehe :p Noen klan her på diskusjon som bruker ala TS3?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...