sånn er det! Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Slipstream = dragsug. Havner du i dragsuget vil du få mindre luftmotstand å forsere, noe som gjør at du får bedre fart og kan kjøre forbi den du "fotfølger".synes vel egentlig de kunne droppet sånne innstillinger. Greit om det alltid hadde vært mest mulig realistisk og at de som virkelig kan kjøre vinner. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ok skal jeg testet ut dette med å la noen låne våpnene dine, mao kastet jeg litt ammo og våpen ned å bakken og plukket dem opp igjen med en gang. Kjørte deretter litt rundt og gikk ut av online som vanlig ved å bruke character wheel for å gå til SP. I dag logget jeg på online via SP->online->play gta online->crew only session. Lo and behold; jeg mangler Desert Eagle, AP pistol, AK 47, Carbine, UZI, MP5, og alle sticky bombs. Sendt en ticket men regner med det er lite jeg får igjen for det. Så der går en god sum penger rett ut av vinduet. Desert Eagle er jo gratis, og jeg fant en SMS og en UZI under et gang attack. Men fremdeles dukker ikke upgrades opp på ammo nation som kjøpt og jeg må kjøpe de på nytt. Men likevel: tips til hvor jeg kan finne ap pistol, AK og Carbine "in the wild"? Ikke store summen på de der, men jeg har bare sytti tusen akkurat nå så må spare der jeg kan. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 synes vel egentlig de kunne droppet sånne innstillinger. Greit om det alltid hadde vært mest mulig realistisk og at de som virkelig kan kjøre vinner.Slipstreaming er realistisk, helt vanlig i racing og syklingUsikker på om det er realistisk satt opp i spillet, men at det er der er realistisk. Første bilen tar mye av luftmotstanden så bilen bak mister mye av den, det gjør at bilen bak går raskere. 1 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Noen her med en Adder som har lyst å adde meg? Psn: theGunner_76 Endret 15. oktober 2013 av theGunner76 Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ser det ble nevnt å drikke ecola under feks survival, det er enda bedre å spise meteorite og egochaser, de gir mer helse pr stl Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Sweet. Det har jeg faktisk ikke testa selv om jeg har kjøpt alle de forskjellige snacks typene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det noen grense på hvor mange garasjer og hus man kan eie? Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ja, du kan kun ha 1. Kjøper du en ny får du tilbake en viss del av kjøpssummen på den forrige du hadde. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 En garasje og et hus, eller en totalt? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 En totalt. Hus har alltid garasje. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det var dumt, ser ingen grunn til at man ikke skulle kunne eie alt. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Er det mulig å joine et TDM/DM? lyst til å prøve det men må tydligvis ALTID hoste, selv når jeg prøver "join". Faenmeg ingen som spillerfaenskapet. Så hvis noen kan magien av å spille TDM/DM fortell, da jeg begynner å bli ganske sur -.- 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Vanskelig finne games med free aim i alle fall. Vet ikke om det er lettere mer autoaim - versjonene. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Vanskelig finne games med free aim i alle fall. Vet ikke om det er lettere mer autoaim - versjonene. Seriøst har dem med auto aim online? Jeg slo det av i singleplayer så har ikke lagt merke til det. Fått advarsel når jeg har joinet noen games at host har forskjellig aim innstillinger så min vil da bli endret....men jeg har fortsatt hatt free aim. Er helt insane at dem har med auto aim online, det kan forklare noen syke treff fra enkelte. Satan blir irritert over sånne designvalg i spill. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Seriøst har dem med auto aim online? Jeg slo det av i singleplayer så har ikke lagt merke til det. Fått advarsel når jeg har joinet noen games at host har forskjellig aim innstillinger så min vil da bli endret....men jeg har fortsatt hatt free aim. Er helt insane at dem har med auto aim online, det kan forklare noen syke treff fra enkelte. Satan blir irritert over sånne designvalg i spill. Jeg hoster mitt eget lukket game, og får ikke lov til å endre på type aim... Endret 15. oktober 2013 av Woltox Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Seriøst har dem med auto aim online? Jeg slo det av i singleplayer så har ikke lagt merke til det. Fått advarsel når jeg har joinet noen games at host har forskjellig aim innstillinger så min vil da bli endret....men jeg har fortsatt hatt free aim. Er helt insane at dem har med auto aim online, det kan forklare noen syke treff fra enkelte. Satan blir irritert over sånne designvalg i spill. Fint for deg at du har det, men er ikke alle som takler å bruke free aim på konsoll, personlig kan jeg virkelig ikke fordra å ikke ha noe hjelp med siktingen, så for min del ville skytingen vært en stor plage om jeg ikke fikk hjelp. Hadde faktisk ødelagt spillet for min del, og jeg tipper jeg ikke er alene om å ha det sånn... 3 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg merker mange av oss irreterer oss over det samme. Jeg har også utrolige problemer med å finne Races/missions/TD, skal jeg joine, så loader det i evig tid, før jeg må hoste selv, men har da ikke engang muligheten til å invite engang, veldig rar bug. Autoaimen er også utrolig OP, ihvertfall i og med at du får automatisk autoaim på vehicles som fly og biler. Auto aim på andre person synes jeg er greit, men er de i en bil eller et helikopter synes jeg ikke det skal være autoaim, for jeg merker jeg har drept folk i helikopter flerne ganger enn de har drept meg.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fint for deg at du har det, men er ikke alle som takler å bruke free aim på konsoll, personlig kan jeg virkelig ikke fordra å ikke ha noe hjelp med siktingen, så for min del ville skytingen vært en stor plage om jeg ikke fikk hjelp. Hadde faktisk ødelagt spillet for min del, og jeg tipper jeg ikke er alene om å ha det sånn... Jeg er egentlig PC gamer, men kunne ikke vente å se om GTA 5 skulle komme på pc, så da ble det på xboxen (som jeg forøvrig kjøpte kun pga Forza 3 i sin tid).. Hadde jeg ikke hatt hjelp på aim hadde jeg vært på et av de første oppdragene med Trevor enda.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Free aim var hore i starten men du blir relativt fort vant til det. Kjører standard sensitivity minus to selv. Alt var blir for jerky og screwed. Mye mer moro med DM med free aim. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Går temmelig fort å få en del penger om man er heldig på jobbene man spiller. Hadde absolutt ingentikg penger i går. Nå har eg 340k. Spilt noen survival som man har fullført. Og en del jobber som hqr betalt 20-30k. Var litt skuffet over online i starten men føler nå at det har tatt seg kraftig opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå