Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Slipstream = dragsug. Havner du i dragsuget vil du få mindre luftmotstand å forsere, noe som gjør at du får bedre fart og kan kjøre forbi den du "fotfølger".

synes vel egentlig de kunne droppet sånne innstillinger. Greit om det alltid hadde vært mest mulig realistisk og at de som virkelig kan kjøre vinner.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok skal jeg testet ut dette med å la noen låne våpnene dine, mao kastet jeg litt ammo og våpen ned å bakken og plukket dem opp igjen med en gang.

Kjørte deretter litt rundt og gikk ut av online som vanlig ved å bruke character wheel for å gå til SP.

I dag logget jeg på online via SP->online->play gta online->crew only session.

Lo and behold; jeg mangler Desert Eagle, AP pistol, AK 47, Carbine, UZI, MP5, og alle sticky bombs.

Sendt en ticket men regner med det er lite jeg får igjen for det. Så der går en god sum penger rett ut av vinduet.

Desert Eagle er jo gratis, og jeg fant en SMS og en UZI under et gang attack. Men fremdeles dukker ikke upgrades opp på ammo nation som kjøpt og jeg må kjøpe de på nytt.

Men likevel: tips til hvor jeg kan finne ap pistol, AK og Carbine "in the wild"? Ikke store summen på de der, men jeg har bare sytti tusen akkurat nå så må spare der jeg kan.

Lenke til kommentar

synes vel egentlig de kunne droppet sånne innstillinger. Greit om det alltid hadde vært mest mulig realistisk og at de som virkelig kan kjøre vinner.

Slipstreaming er realistisk, helt vanlig i racing og sykling

Usikker på om det er realistisk satt opp i spillet, men at det er der er realistisk. Første bilen tar mye av luftmotstanden så bilen bak mister mye av den, det gjør at bilen bak går raskere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig finne games med free aim i alle fall. Vet ikke om det er lettere mer autoaim - versjonene.

Seriøst har dem med auto aim online? Jeg slo det av i singleplayer så har ikke lagt merke til det. Fått advarsel når jeg har joinet noen games at host har forskjellig aim innstillinger så min vil da bli endret....men jeg har fortsatt hatt free aim.

Er helt insane at dem har med auto aim online, det kan forklare noen syke treff fra enkelte. Satan blir irritert over sånne designvalg i spill.

Lenke til kommentar

Seriøst har dem med auto aim online? Jeg slo det av i singleplayer så har ikke lagt merke til det. Fått advarsel når jeg har joinet noen games at host har forskjellig aim innstillinger så min vil da bli endret....men jeg har fortsatt hatt free aim.

Er helt insane at dem har med auto aim online, det kan forklare noen syke treff fra enkelte. Satan blir irritert over sånne designvalg i spill.

Jeg hoster mitt eget lukket game, og får ikke lov til å endre på type aim...

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Fint for deg at du har det, men er ikke alle som takler å bruke free aim på konsoll, personlig kan jeg virkelig ikke fordra å ikke ha noe hjelp med siktingen, så for min del ville skytingen vært en stor plage om jeg ikke fikk hjelp. Hadde faktisk ødelagt spillet for min del, og jeg tipper jeg ikke er alene om å ha det sånn...
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg merker mange av oss irreterer oss over det samme. Jeg har også utrolige problemer med å finne Races/missions/TD, skal jeg joine, så loader det i evig tid, før jeg må hoste selv, men har da ikke engang muligheten til å invite engang, veldig rar bug. Autoaimen er også utrolig OP, ihvertfall i og med at du får automatisk autoaim på vehicles som fly og biler. Auto aim på andre person synes jeg er greit, men er de i en bil eller et helikopter synes jeg ikke det skal være autoaim, for jeg merker jeg har drept folk i helikopter flerne ganger enn de har drept meg..

Lenke til kommentar

Fint for deg at du har det, men er ikke alle som takler å bruke free aim på konsoll, personlig kan jeg virkelig ikke fordra å ikke ha noe hjelp med siktingen, så for min del ville skytingen vært en stor plage om jeg ikke fikk hjelp. Hadde faktisk ødelagt spillet for min del, og jeg tipper jeg ikke er alene om å ha det sånn...

Jeg er egentlig PC gamer, men kunne ikke vente å se om GTA 5 skulle komme på pc, så da ble det på xboxen (som jeg forøvrig kjøpte kun pga Forza 3 i sin tid)..

Hadde jeg ikke hatt hjelp på aim hadde jeg vært på et av de første oppdragene med Trevor enda..

Lenke til kommentar

Går temmelig fort å få en del penger om man er heldig på jobbene man spiller. Hadde absolutt ingentikg penger i går. Nå har eg 340k. Spilt noen survival som man har fullført. Og en del jobber som hqr betalt 20-30k. Var litt skuffet over online i starten men føler nå at det har tatt seg kraftig opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...