Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Hadde to veldig kjappe assassination missions fra Martin som ga henholdsvis 10k og 9k, og var kun tre missions han ga meg, så farmet de. Kjøpte nedi sentrum i går og har ca 0 dollar igjen =p

Nice gz med leilighet:D.Tjente noe 200 k på survival igår gikk jo greit.tok ikke veldig lang tid er nå rank 30 bare.Drøyer med leilighet. Mye og explore I gamet.Håper grafikken bedrer seg med ps4:/(grafikk er ikke alt men døøø vi er I 2013 assa...:O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
S

Husk hvor omfattende GTA5 er, og i tillegg kjører det på utodatert hardware.

Sant sant men denne grafikken er "patetisk" for og være anno 2013 men de skal jo melke kundene så de selger gta først på playstation 3 - så til playstation 4 som kommer til jul.Dermed dobbel profit istendenfor og vente og få kun 1 profit fra en maskin(ps4) ...Grådligheten herjer:D.Hadde vært fair hvis vi som kjøpte gta på ps3 fikk det gratis på ps 4 imo:>.Men yeye kapitalister er kapitalister..;)

Lenke til kommentar

Spiller dette hver dag.

Mista min lvl 21 karakter for en uke siden men har nå bygd meg opp ogjen til lvl 31.

Kjøpte først den dyreste leiligheten men utsikten er dårlig så kjøpte heller nest dyreste,med bra utsikt over byen.

Tar for det meste oppdrag men sliter med å få med folk da de gjerne er mer intr i å drepe hverandre...Oppdragene jeg får nå for tiden gir alt fra 7-9K til 25K.

Spiller for det meste på kveldstid,så om noen her vil ta noen oppdrag sammen,add meg :)

Njord7474 er mitt nick.

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart eller vet hvordan man lager en closed session? Jeg er ikke interessert i å spille med randoms slik at jeg må gjemme meg oppå et tak el hver gang jeg vil sjekke noe på nettet, ta en runde på toalettet ol i frykt for å bli drept. Jeg vet jeg kan sette på passive mode, men det er så irriterende å måtte gjøre dette til stadighet.

Et lite mikrotips jeg fant ut her om dagen (mulig det er klart som dagen for mange her inne, men..): Hvis man går inn i en butikk og trykker shop kan man kjøpe forskjellige brus og snacks. Hvis man setter f. eks "Drink eCola" som quick event (Trykk inn L3+R3) så drikker karakteren en brus og du får litt mer liv. Funker hvert fall i survival (og i free roam ofc), men har ikke testet i death match.

Lenke til kommentar

Hmm. Mente jeg forsøkte å finne dette (etter å ha Googla dette og fant et lignende svar som det du beskriver), men fant da bare "Find session with crew members" el. Skal forsøke på nytt i kveld. Skal det være et eget valg under "Online" eller er det en setting el jeg må velge først?

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har lagt merke til at bilens toppfart endrer seg i forhold til hvilken plass du ligger på i race? Hvis du kommer et stykke bak så tar du fort igjen de andre. Hvis du ligger langt foran alle så stopper nesten bilen opp. Kjørte et perfekt løp istad og lå mange sekunder foran alle. Endte med at halve gjengen kom i full fart forbi meg like før mål og endte på en 6. Plass. Utrolig irriterende. Dette har ingen ting med hvilken bil man bruker å gjøre.

Lenke til kommentar

Catch up er så irriterende. Og vilt overdrevet. Det lønner seg faktisk ikke å ligge på førsteplass inn mot siste rettstrekke, da er man garantert å tape hvis man ikke klarer å blokkere de bak. Det samme gjelder slipstream, som også bør skrus ned noen hakk.

urealistisk og fryktelig irriterende. Men hva gjør slipstream?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...