Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey,

Går det ikke an å få en litt bedre bil som standar? (altså den man får når man er på missions). Når jeg finner en på gata står det noe om at den er ''too hot'' eller hva det enn var. Må man kjøpe den fra nettet eller hva?

Takk for all hjelp, er nemlig svært lei den jeg har nå :)

Lenke til kommentar

Hey,

Går det ikke an å få en litt bedre bil som standar? (altså den man får når man er på missions). Når jeg finner en på gata står det noe om at den er ''too hot'' eller hva det enn var. Må man kjøpe den fra nettet eller hva?

Takk for all hjelp, er nemlig svært lei den jeg har nå :)

Jo men High End biler må du kjøpe selv.

Har du garasje så er det bare å stjele en og kjøre til garasjen så blir den utstyrt med tracker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er jeg blind eller er det virkelig ingen måte å deaktivere chatten? Kommer alltid sammen med franskmenn osv som jeg ikke skjønner en dritt av, og de få som prater engelsk er det vanskelig å skjønne hva sier, eller så er det totalt uinteressant.

Hver gang jeg starter et game setter jeg alle på mute, men det går kanskje et minutt så er det fem nye på "serveren" og vi er i gang igjen ...

Lenke til kommentar

Spiller mye solo missions. Spesielt moro å klare noe som virker absurd å ta alene. Feks brukte jeg nettopp grovt med tid på å ta et mission for Lester hvor jeg skulle hente to vans med eksplosiver uti ødemarken for. Med advarsel om snipers og flust med folk. Var langt oppå et fjell med sniper rifle og lusket rundt hele perimeters for å dekke alle vinkler og få ned alle før jeg gikk inn.

På hard såklart... Moro, men lite cash/rep per time =p

Tjente mer med crewet i går på missions enn jeg har gjort hele solokarrieren min opp til da =p .

Nå grinder jeg siste 60k for leiligheten min.

60 k=3 survival missions de er lette bare du vet hvor du skal lokalisere deg ikke er helt elendig til og skyte:P.Og helst gjerne assault rifle(eventuelt + sniper) men ikke kjempe nødvendig.Og at du også har ok playere som joiner. Du kan seff bære et lagg med dårlige spillere men d tar litt lenger tid og bitte litt mere risiko:D

Det er sikkert kjappere måte og grinde på men det er chill play og kjappe penger..:)

Endret av thomas777
Lenke til kommentar

60 k=3 survival missions de er lette bare du vet hvor du skal lokalisere deg ikke er helt elendig til og skyte:P.Og helst gjerne assault rifle(eventuelt + sniper) men ikke kjempe nødvendig.Og at du også har ok playere som joiner. Du kan seff bære et lagg med dårlige spillere men d tar litt lenger tid og bitte litt mere risiko:D

Det er sikkert kjappere måte og grinde på men det er chill play og kjappe penger..:)

Hadde to veldig kjappe assassination missions fra Martin som ga henholdsvis 10k og 9k, og var kun tre missions han ga meg, så farmet de. Kjøpte nedi sentrum i går og har ca 0 dollar igjen =p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...