Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Online er mye mer gøy når man faktisk ikke har mye penger. Har gjort noen oppdrag alene for å skaffe litt penger (ingen grinding) og lekt bounty hunter som har vært veldig vellykket, fått drept personene uten å dø. Har nå 33k på kontoen og det føles godt!

Blir kanskje litt selvmotsigende da jeg har to blodtrimmet sportsbiler og leilighet med 10 garasjeplass, men det å måtte jobbe den harde måten for å tjene penger er mye mer tilfredstillende.

Spiller mye solo missions. Spesielt moro å klare noe som virker absurd å ta alene. Feks brukte jeg nettopp grovt med tid på å ta et mission for Lester hvor jeg skulle hente to vans med eksplosiver uti ødemarken for. Med advarsel om snipers og flust med folk. Var langt oppå et fjell med sniper rifle og lusket rundt hele perimeters for å dekke alle vinkler og få ned alle før jeg gikk inn.

På hard såklart... Moro, men lite cash/rep per time =p

Tjente mer med crewet i går på missions enn jeg har gjort hele solokarrieren min opp til da =p .

Nå grinder jeg siste 60k for leiligheten min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor mumble? Mic til ps3 koster 199 på elkjøp...

Joda. Sant det! Me syns lydkvaliteten er dårlig på ps3. Har enda til gode å høre en jeg kan forstå :/.

Og en annen ting. Etter hva jeg forstår, så kan f.eks ikke jeg snakke med deg når vi er i 2 forskjellige sessions eller om en annen gjør noe annet.

Kan godt hende det er en funksjon på ps3 som gjør at man joiner en slags kanal uavhengi spillet, men det har ikke jeg hørt noe om eller sett selv

Endret av probin
Lenke til kommentar

Ola: selv om noen kjører race uten noen andre i crewet, og noen er i freeroam på server1, noen er på en annen server i free roam, og noen er midt i et solo job mission på en solo session?

Altså at chatten er uansett om du er på netflix eller in game eller whatever?

Eller mener du bare at alle som er på samme server i freeroam kan snakke sammen?

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Kult, ja det er jo absolutt bedre. Men ikke mulig på ps3 da, antar jeg. Så da blir vel mumble det beste alternativet.

Når det gjelder overall gaming på de to konsollene må jeg selv sette meg på ps3, bare pga Metal Gear og Final Fantasy, i grunnen. Men skjønner godt at andre har "litt" andre kriterier enn meg :p .

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Fått spilt litt mer GTA: Online nå, men jeg er fryktelig skuffet. Dette er ikke slik jeg hadde sett for meg i det hele tatt. Det er tregt, full av idioter (det hadde jeg forventet), lite variasjon i hva man kan gjøre og jeg ble generelt lei av GTA etter endel timer med onlinespill.

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg du er sur. Det er noe helt annet senere. Kvaliteten på jobs, Blandt annet.

Var rimelig skeptisk i starten selv =)

Når kan forvente denne kvaliteten? Eg er lvl 24. Føler eg spille samme jobben hele tiden. Du vet kanskje om deg er mange mission som er coop. Er ikke fan av mission med flere lag mot hverandre. Liker best coop så langt men veldig fp av dem

Lenke til kommentar

Vet ikke helt. Rundt tredve kanskje? Feks koordinerte missions. Kan si et par fra hukommelsen som jeg syntes var ganske artige:

- laget ditt må drepe 12 jurymedlemmer over hele kartet, og når den første puljen på ni medlemmer er drept, får du tre minutter til å ta de resterende tre.

- fly/komme deg inn på army base, sprenge tre jetfly og stjele en cargobob.

- stjele et Titan fly fra merryweather på flyplassen.

- en sniper og en gunman jobber sammen for å stjele et helikopter downtown

- et sniperteam og et gunmanteam må cleare et garasjetak for å stjele en koffert med donumenter.

Feks.

Og det er bare de jeg har vært borti selv. Noen av de er vel høyere level enn 30, dog.

Edit: jeg gjør ingen missions som er pvp sånnsett, kun Jobs. Jobs er generelt sett coop, mens disse tingene rundt omkring kan være sånne team vs team.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Vet ikke helt. Rundt tredve kanskje? Feks koordinerte missions. Kan si et par fra hukommelsen som jeg syntes var ganske artige:

- laget ditt må drepe 12 jurymedlemmer over hele kartet, og når den første puljen på ni medlemmer er drept, får du tre minutter til å ta de resterende tre.

- fly/komme deg inn på army base, sprenge tre jetfly og stjele en cargobob.

- stjele et Titan fly fra merryweather på flyplassen.

- en sniper og en gunman jobber sammen for å stjele et helikopter downtown

- et sniperteam og et gunmanteam må cleare et garasjetak for å stjele en koffert med donumenter.

Feks.

Og det er bare de jeg har vært borti selv. Noen av de er vel høyere level enn 30, dog.

Ja de virket spennende

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...