Slai Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Online er mye mer gøy når man faktisk ikke har mye penger. Har gjort noen oppdrag alene for å skaffe litt penger (ingen grinding) og lekt bounty hunter som har vært veldig vellykket, fått drept personene uten å dø. Har nå 33k på kontoen og det føles godt! Blir kanskje litt selvmotsigende da jeg har to blodtrimmet sportsbiler og leilighet med 10 garasjeplass, men det å måtte jobbe den harde måten for å tjene penger er mye mer tilfredstillende. Spiller mye solo missions. Spesielt moro å klare noe som virker absurd å ta alene. Feks brukte jeg nettopp grovt med tid på å ta et mission for Lester hvor jeg skulle hente to vans med eksplosiver uti ødemarken for. Med advarsel om snipers og flust med folk. Var langt oppå et fjell med sniper rifle og lusket rundt hele perimeters for å dekke alle vinkler og få ned alle før jeg gikk inn. På hard såklart... Moro, men lite cash/rep per time =p Tjente mer med crewet i går på missions enn jeg har gjort hele solokarrieren min opp til da =p . Nå grinder jeg siste 60k for leiligheten min. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Vil anbefale mange flere medlemer fra norw å laste ned å bruke mumble.. Vi er over 100 medlemer, men bare fåtall er på mumble. Hadde vært gøy om det var flere med mic osv. Hvorfor mumble? Mic til ps3 koster 199 på elkjøp... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=E7NoSPIvDXs 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Gunner: vet, det er litt rart. Koster 179 på gamestop. Vurderer plukke en opp. Lenke til kommentar
probin Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Hvorfor mumble? Mic til ps3 koster 199 på elkjøp...Joda. Sant det! Me syns lydkvaliteten er dårlig på ps3. Har enda til gode å høre en jeg kan forstå :/. Og en annen ting. Etter hva jeg forstår, så kan f.eks ikke jeg snakke med deg når vi er i 2 forskjellige sessions eller om en annen gjør noe annet. Kan godt hende det er en funksjon på ps3 som gjør at man joiner en slags kanal uavhengi spillet, men det har ikke jeg hørt noe om eller sett selv Endret 12. oktober 2013 av probin Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 På XBOX kan man ha en global chat utenom spillet, slik at selv om noen spiller missions kan man snakke sammen med andre som spiller freeroam og venter på at vi kan spille noe annet sammen når alle er klare. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Ola: selv om noen kjører race uten noen andre i crewet, og noen er i freeroam på server1, noen er på en annen server i free roam, og noen er midt i et solo job mission på en solo session? Altså at chatten er uansett om du er på netflix eller in game eller whatever? Eller mener du bare at alle som er på samme server i freeroam kan snakke sammen? Endret 12. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Party-chat på Xbox gjør også at man kan prate uavhengig av hvilket spil man er i, app man bruker, eller om man er på dashboardet. En av tingene som har gjort gaming på 360 overlegent ps3 denne generasjonen. Bruker party chat 99% av gangene jeg har spilt online. 2 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Kult, ja det er jo absolutt bedre. Men ikke mulig på ps3 da, antar jeg. Så da blir vel mumble det beste alternativet. Når det gjelder overall gaming på de to konsollene må jeg selv sette meg på ps3, bare pga Metal Gear og Final Fantasy, i grunnen. Men skjønner godt at andre har "litt" andre kriterier enn meg . Endret 12. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Den har jeg nok slettet, jeg får vell nye med jevne mellomrom da? Har spillt ganske lenge uten og få noe. Jada, det dukker opp innimellom. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Fått spilt litt mer GTA: Online nå, men jeg er fryktelig skuffet. Dette er ikke slik jeg hadde sett for meg i det hele tatt. Det er tregt, full av idioter (det hadde jeg forventet), lite variasjon i hva man kan gjøre og jeg ble generelt lei av GTA etter endel timer med onlinespill. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som vet hensikten med at man kan ringe andre spillere fra in game telefonen ? Prøvde å ringe en kompis men skjedde ikke noe i han sin ende, kan jo være fordi vi var i party da.. Hadde jo vært uberfet om man kunne ringe andre spillere hvis man har headset Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 12 tror jeg. Missions og flere modes unlockes etter hvilken level du er. Spillet er ment å være langvarig, er vel maks level 120 i dette spillet. Er utrolig mye morro som venter og ordentlige missions ikke minst. 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Mente noen jeg så på stream snakket på at max level var 999? StreamersHouse på Twitch har vel 150+ i level Endret 12. oktober 2013 av olehenri Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 12 tror jeg. Da skjønner jeg du er sur. Det er noe helt annet senere. Kvaliteten på jobs, Blandt annet. Var rimelig skeptisk i starten selv =) Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Da skjønner jeg du er sur. Det er noe helt annet senere. Kvaliteten på jobs, Blandt annet. Var rimelig skeptisk i starten selv =) Når kan forvente denne kvaliteten? Eg er lvl 24. Føler eg spille samme jobben hele tiden. Du vet kanskje om deg er mange mission som er coop. Er ikke fan av mission med flere lag mot hverandre. Liker best coop så langt men veldig fp av dem Lenke til kommentar
Slai Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Vet ikke helt. Rundt tredve kanskje? Feks koordinerte missions. Kan si et par fra hukommelsen som jeg syntes var ganske artige: - laget ditt må drepe 12 jurymedlemmer over hele kartet, og når den første puljen på ni medlemmer er drept, får du tre minutter til å ta de resterende tre. - fly/komme deg inn på army base, sprenge tre jetfly og stjele en cargobob. - stjele et Titan fly fra merryweather på flyplassen. - en sniper og en gunman jobber sammen for å stjele et helikopter downtown - et sniperteam og et gunmanteam må cleare et garasjetak for å stjele en koffert med donumenter. Feks. Og det er bare de jeg har vært borti selv. Noen av de er vel høyere level enn 30, dog. Edit: jeg gjør ingen missions som er pvp sånnsett, kun Jobs. Jobs er generelt sett coop, mens disse tingene rundt omkring kan være sånne team vs team. Endret 12. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Vet ikke helt. Rundt tredve kanskje? Feks koordinerte missions. Kan si et par fra hukommelsen som jeg syntes var ganske artige: - laget ditt må drepe 12 jurymedlemmer over hele kartet, og når den første puljen på ni medlemmer er drept, får du tre minutter til å ta de resterende tre. - fly/komme deg inn på army base, sprenge tre jetfly og stjele en cargobob. - stjele et Titan fly fra merryweather på flyplassen. - en sniper og en gunman jobber sammen for å stjele et helikopter downtown - et sniperteam og et gunmanteam må cleare et garasjetak for å stjele en koffert med donumenter. Feks. Og det er bare de jeg har vært borti selv. Noen av de er vel høyere level enn 30, dog. Ja de virket spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå