Raul07 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Så nettopp min første fyr med Bounty. Kjørte til der han var. Han satt i en bil. Vi stod mot hverandre ubevegelige. Som i en spaghetti western. Skal vi starte drepe hverandre? Skal vi la hverandre leve i en slags kriminell respekt? Live and let live? Vi stod sånn i hva jeg oppfattet som en evighet. Spenningen var til å ta på. Så kastet jeg en sticky bomb på'n. Prøvd å få ach tidligere i dag for å overøeve 24 timer ingame. Men det er lettere sagt enn gjort. Eg gjemte meg langt ute på landet. Wtterhvert kom det en fyr. Eg opøfattet tidlig at han var på vei mot meg. Dreper han, han spawner 10 meter bak meg 2 sek etter eg har drept han, eg dør. Elendig spawnpoint Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Prøvd å få ach tidligere i dag for å overøeve 24 timer ingame. Men det er lettere sagt enn gjort. Eg gjemte meg langt ute på landet. Wtterhvert kom det en fyr. Eg opøfattet tidlig at han var på vei mot meg. Dreper han, han spawner 10 meter bak meg 2 sek etter eg har drept han, eg dør. Elendig spawnpoint mulig å få achie i private session? eller må det være public? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 mulig å få achie i private session? eller må det være public? Fungerer fint på invite only session Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Prøvd å få ach tidligere i dag for å overøeve 24 timer ingame. Men det er lettere sagt enn gjort. Eg gjemte meg langt ute på landet. Wtterhvert kom det en fyr. Eg opøfattet tidlig at han var på vei mot meg. Dreper han, han spawner 10 meter bak meg 2 sek etter eg har drept han, eg dør. Elendig spawnpoint Ja merket det her selv, de du dreper spawner rett ved igjen. Er så ille at dem rekker å ta hevn på deg nesten. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Appropo spawn... Jævlig teite spawn punkt i missions også. Popper opp på de mest latterligste steder. I oppdraget for lester der du skal ødelegge noen politikjøretøy, døde jeg ved siden av bussen - og spawnet INNE i fengselet... Gikk ikke bra... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Spilt online noen timer nå, men er utrolig skuffet/frustrert så langt. Startet med at det første som skjer når jeg er ferdig med tutorialen, er at jeg blir skutt av en fyr som sniper alle som drar for å handle klær i den butikken man blir "beordret" til å dra til. Det neste er at jeg blir stengt inne i en butikk når jeg har ranet den, og må bare stå å vente til jeg blir skutt og respawner. Så prøvde jeg å spille med venner, men først var det klin umulig å komme på samme world/session/server whatever. Når vi endelig kom inn samme plass, så fikk vi kjørt et mission, før vi plutselig havnet på forskjellige servere igjen. ARGH. Endret 10. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Gå i SP. Gå på menyen. Velg Online. Velg Play Online. Velg Invite Only Session eller Closed Crew Session. Sånn. Ingen skumlinger. Så når dere spiller missions, kan dere invitere Crew Members, og voilá: win. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvordan fungerer det der med å sette pengene i banken? Hva skjer dersom man ikke gjør dette? Kan man bli ranet/miste noe? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hvis andre spillere i free roam dreper deg kan de ta det du har av penger over 5k. Under 5k får de 100$. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja hvis du har over 5000 mister du en del av det du har på deg, om ikke alt. Bruk mobilen til å sette over i banken. Gå på nettleseren, finance/money taken, maze bank, logg inn, deposit, beløp, confirm. Tar veldig kort tid om du bruker dpad til å styre musepekeren (flyter fra link til link), og jeg gjør det hver gang jeg får cash. 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Takk Tror nok jeg gjør det. EDIT: Så hvis noen hadde drept meg, hadde jeg mistet alle mine 150k? Endret 10. oktober 2013 av Nicida Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja hvis du har over 5000 mister du en del av det du har på deg, om ikke alt. Bruk mobilen til å sette over i banken. Gå på nettleseren, finance/money taken, maze bank, logg inn, deposit, beløp, confirm. Tar veldig kort tid om du bruker dpad til å styre musepekeren (flyter fra link til link), og jeg gjør det hver gang jeg får cash. Stemmer dette egentlig? Jeg har aldri mistet noe mer enn 100$ og aldri fått noe mer enn 100$ av de jeg har drept. Virker bugget det der. Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Noen som vet om det blir aksjehandel på online etterhvert? Endret 10. oktober 2013 av SnappleApple Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Stemmer dette egentlig? Jeg har aldri mistet noe mer enn 100$ og aldri fått noe mer enn 100$ av de jeg har drept. Virker bugget det der.Selv når du har hatt over 5k i cash og blitt drept av en annen spiller? Snappleapple: det er da allerede er det ikke? Endret 10. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Gå i SP. Gå på menyen. Velg Online. Velg Play Online. Velg Invite Only Session eller Closed Crew Session. Sånn. Ingen skumlinger. Så når dere spiller missions, kan dere invitere Crew Members, og voilá: win. Se der ja! Det funket mye bedre! EDIT: Det gjorde det jo ikke... Nå skulle vi spille Tennis, men ble pairet opp med en annen random... Herregud, jeg kjenner jeg hater GTA Online allerede. Endret 10. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Stemmer dette egentlig? Jeg har aldri mistet noe mer enn 100$ og aldri fått noe mer enn 100$ av de jeg har drept. Virker bugget det der. Hvilken level er du? Jeg mister 2000 når jeg blir drept. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Se der ja! Det funket mye bedre! EDIT: Det gjorde det jo ikke... Nå skulle vi spille Tennis, men ble pairet opp med en annen random... Herregud, jeg kjenner jeg hater GTA Online allerede. Sikker på du ikke hadde det nederste valget som Open? Må lukke det. Det er et teit system, bør stå som closed som default. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg fikk ikke velge noe som helst. Jeg ble bare pairet opp med en helt random. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Har en bounty på 7000$, er jo en krig utenfor vinduet mitt. Masse folk som ringer på, skyting, politi, ambulanse og helikopter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå