Avean Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 http://www.geekgamerz.com/gta-online-players-reset-tomorrow-according-tweet/ "Amongst the many complaints that players rank, cash and progress on GTA Online have disappeared an image has surfaced on Twitter of an apparent conversation between Rockstar and a GTA Online player. The image shows what seems to be an email from Rockstar informing the player that all character levels will be reset on 08/10/2013 at 12pm, but all cash that has been accumulated will still be available. " Stakkars dere som har levlet til over 25 og mister mye tid Dette er så tragisk. Godt jeg har ikke levlet mye! Den der skjønner jeg ikke, hvis ikke dem har en bug som lager karaktern helt feil. Hvorfor slette dem vi har nå. Men hvis alle pengene vi har tjent kommer tilbake så er det greitnok. Men fy faen dem som har levla til 30 osv Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Det er da ikke spesielt reliable, ville ikke satt all min lit til den før rockstar faktisk går ut og bekrefter dette. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hvordan får jeg til å bruke slike ting man "plukker opp" i races? Rockets, boost eller hva det nå var xbox.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Usikker på X box. På ps3 er et l3 iaff, om jeg husker rett. Kanskje r3... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Er over level 40 med min karakter. Om jeg mister alt blir jeg veeldig sint skuffet. Endret 7. oktober 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Hvis alt blir tilbakestilt i morgen er det vel liten vits i å starte en ny en i dag. Men hadde vært litt kult om det stemte, så blir det i det minste "rettferdig". edit: Bare glem det, det var visst fake. Endret 7. oktober 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Samme for meg, var bare lvl9 eller så. Men tror det ikke før det bekreftes. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Lukter fake laaaaaang vei. Stalltips: Bruk denne siden for nyheter angående Rockstar sine spill. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 burde man starte en ny en nå eller vente? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg mistet min karakter, men den kom tilbake dagen etterpå. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Jeg mistet min karakter, men den kom tilbake dagen etterpå. Jeg mista min Karakter for 2dager siden og den har ikke kommet enda Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Min kom tilbake som en skallet transe med hørselsvern i lvl 1. Startet en ny en. Fikk beholde pengene da. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Aleks: samme skjedde meg en av dagene etter launch. Weird det der. Torpet: ser du korrekt informasjon på social club ang den karakteren da? Endret 7. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Aleks: samme skjedde meg en av dagene etter launch. Weird det der. Torpet: ser du korrekt informasjon på social club ang den karakteren da? Ser ikke karakteren inne på Social Club:( Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ikke et bra tegn for deg. Et nydelig ett for meg, da jeg ser min der. Takk . Og kondolerer :/ . Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Ikke et bra tegn for deg. Et nydelig ett for meg, da jeg ser min der. Takk . Og kondolerer :/ . men fikk pengene mine tilbake i stad mista dem først litt også fikk jeg dem tilbake 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Bah, klarte endelig å krige meg til jet jageren, men så får jeg minus cash for å drepe noen og jeg har heller ingen steder å lagre den... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Folk finner på mye rart 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå