Existence Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Mye penger? Rundt 25k som eg hadde i banken Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Solo session funka ikke for min del. Introen er bugga også. Er ingen bil når man skal starte bilracet. Fyren min bare går fram og så står han i tomme luften Du hadde allerede laget en karakter før du gikk inn i solo session? Isåfall kan være derfor. Uansett, mens du er i solo session, har du prøvd å gå på options->online->swap character? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Til dere som har fått tilbake karakteren og fikk til å spille med den igjen, så det slik ut da dere kom til character selection screen? Sist gang dette skjedde, trykket jeg på karakteren, og da måtte jeg lage ny, og den gamle kom aldri tilbake igjen. Denne gangen tør jeg ikke å trykke på noe som helst før jeg vet at det er helt trygt. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Du hadde allerede laget en karakter før du gikk inn i solo session? Isåfall kan være derfor. Uansett, mens du er i solo session, har du prøvd å gå på options->online->swap character? Ja laget ny karakter 1 minutt før den solo session fixen ble poste Kan være derfor ja. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Nei mener ringen på bakken som indikerer at det er et oppdrag der. De ringene kaller Rockstar for coronas =) Existence: går raskt tjene opp men enig i at det er bekymrende. Endret 6. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nei mener ringen på bakken som indikerer at det er et oppdrag der. De ringene kaller Rockstar for coronas =) Existence: går raskt tjene opp men enig i at det er bekymrende. Ah jo men bilen som skal komme kjørende kom aldri og racet ble aldri trigga. Men lagde char på nytt og da funket det. Here we go levelling again . Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Stort sett spilt online siden launch og ikke noe problem med tutorial ( endel cloud server unavailable men ikke noe mer) Spiller på samme karakter, lvl 28 atm, men inatt kjøpte jeg min første leilighet for 205k, gjorde ett oppdrag og gikk tilbake til singleplayer før jeg avsluttet, idag så manglet det 205k, hadde ikke leiligheten eller noen av de bilene i garasjen, men på stats siden min så står det jo total tjent og totalt brukt, legger jeg ihop de så skal jeg ha over 300k men har såvidt 50k bare, F*** ! 1 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Til dere som har fått tilbake karakteren og fikk til å spille med den igjen, så det slik ut da dere kom til character selection screen? Sist gang dette skjedde, trykket jeg på karakteren, og da måtte jeg lage ny, og den gamle kom aldri tilbake igjen. Denne gangen tør jeg ikke å trykke på noe som helst før jeg vet at det er helt trygt. 20131006_211025.jpg Gå til singleplayer delen, options->online->solo play har du flaks kommer du rett inn til din "gamle" karakter, det gjorde jeg Edit: Noen som har peiling på hvor man får kjøpt masker? Sett noen løpe rundt med grisemasker blant annet. Edit2: Fant det, var jo et maske icon på kartet, hehe. Endret 6. oktober 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 ^ Vespucci Movie Masks ? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jepp, på vespucci. Ligger som masketegn på kartet. Alltid det første jeg gjør når jeg er ferdig med introen =p . Veldig kjekke under ran for å håndtere 1 stjerne kontra 2. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg får alltid 2 stjerner selv om jeg har maske. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Du skal ta maska av etter at du er ute av syne. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Til dere som har fått tilbake karakteren og fikk til å spille med den igjen, så det slik ut da dere kom til character selection screen? Sist gang dette skjedde, trykket jeg på karakteren, og da måtte jeg lage ny, og den gamle kom aldri tilbake igjen. Denne gangen tør jeg ikke å trykke på noe som helst før jeg vet at det er helt trygt. 20131006_211025.jpg Det skjedde nettopp med meg. Trykket på karakteren, men ble sendt rett til character customization... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Så fortsatt mye kødd i serverne? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg får alltid 2 stjerner selv om jeg har maske. So Baron sier: ta av maska når du er ute av syne for politiet, så faller den ned en stjerne. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Få i gang oppdraga da Rockstar. Faen så tafatte oppdrag de har til nå. Er mer "lek og lær" enn GTA V. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Aner ikke, er ikke nært lvl30 engang. Men ja, spent på content updates =) . Mer av nysgjerrighet enn nødvendighet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Takker BaronSlask og Slai. 1 Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 So Baron sier: ta av maska når du er ute av syne for politiet, så faller den ned en stjerne. Etter min erfaring er det ikke politiet som er problemet; den verste trusselen er spillerne som alltid sitter utenfor butikkdøren og venter på deg med hagle. Lenke til kommentar
matprat Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Har fått tilbake noe stats på socialclub, kanskje det er en mulighet da..Fortsatt ingen karakter i selve spillet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå