Torpet24 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er fortsatt nede Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ja når clouden er oppe får du din siste lagrede karakter tilbake. Merk at du må logge av og inn i online igjen for å se karakteren =) Iallefall det rockstar har sagt nylig. Kanskje i sære tilfeller men det skjedde ikke igår. Da var kaktern borte etter cloud var oppe igjen. Dessuten får du melding når cloud er nede, den var oppe istad når jeg sjekket karakterslotten. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Har laget ny karakter på slot 2 hele tiden i vente på at jeg skulle få tilbake slot 1, så vet ikke om det helt stemmer at du får den tilbake Tror ikke du skal lage en ny karakter, men vente på at den første blir fikset. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ja det er jo rart. Vet at når jeg startet nye characters har jeg sett bankkontoen vise riktig selv om jeg laget nye folk. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Og der forsvant noe av statsen på social club siden også, ranken blant annet, så da vil jeg nesten tro at karakter nr3 har blitt slettet også. Lenke til kommentar
matprat Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Når jeg logger inn på socialclub står jeg men ingen online karakter, men har tjent $348,682..All stats er også borte Endret 6. oktober 2013 av olsken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er fortsatt nede Ikke her. Spiller på 360. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ikke her. Spiller på 360. jeg gamer på PS3 Lenke til kommentar
matprat Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Den er oppe ja.. Tror nok online er over for meg, blir ikke starte på nytt mere.. Må si det virker veldig amatørmessig av rockstar hele opplegget..De må ha klart å estimert en enorm forespørsel av spillet, men ikke lagt til rette for det. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Får varsel om cloud er nede, sjekket nå nettopp og cloud er oppe. Bare at ingenting er der. Første gangen beholdte jeg pengene i bankkontoen min men nå har dem wipa hele kontoen min i tillegg. Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 noen som har fått igjen karakterene sine? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Vel dette er tilnærmet likt det som skjedde igår, og den karakteren dukke ikke opp igjen, så ser ikke lyst på det akkurat. Men denne gangen fikk jeg et screenshot av social club siden, og sendte den med i support mailen, så får man se hvor kjappe Rockstar er til å svare, men er nok litt redd for at det tar litt lengre tid enn hva jeg har lyst til at det skal gjøre. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Spent på om min er der siden jeg ikke har rørt den siden fredag formiddag eller om den og vil forsvinne. Lenke til kommentar
Homboy Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 uff, liker ikke regningen jeg får av sykehuset når jeg dør midt i oppdrag.. du er ikke alene... Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skuffende.... Er ikke god nok unnskyldning å si at ¨hva forventer man da så mange prøver å spille online samtidig¨. Er karakteren min borte IGJEN, så blir det nok ikke mer online på meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Skal gjøre et helt vanlig oppdrag så spawner jeg av en eller annen grunn midt inne i militær basen. Tragisk. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Det er bra man man ikke liker regningen. Kanskje spille litt mer forsiktig og prøve dø mindre. Eventuelt tjene mer så det ikke blir så ille =) Lenke til kommentar
Engern Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Da er min karakter sletta igjen! Har skjedd 3 ganger til nå. Denne gangen tømte de banken også. Men på sosial club siden står både karakter og penger og stats enda, så mulig det er ett lite håp om å få det tilbake? Prøvde og gå ut av online og inn igjen, men det er fremdeles sletta. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Og min er fortsatt intakt med penger og alt. Rart det der... Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Der ble også min karakter slettet (for 4. gang). Jeg rakk å bli level 17 denne gangen da (ny rekord!) og fikk kjøpt leilighet også! Men nei, da tar jeg kvelden tror jeg, så får det heller være en hyggelig overraskelse om karakteren min kommer tilbake i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå