NinjaVal Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sitter og ser litt på GoldGlove som spiller med venner, ser ut som det her blir det spillet man kommer til å spille med venner for å bare ha det gøy. SPOILER ALERT: http://www.twitch.tv/goldglove hvis noen vil se. Endret 1. oktober 2013 av NinjaVal 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Rockstar visste at GTA5 kom til å selge maaange millioner kopier, burde rullet ut onlinedelen til forsjellig tid/land. Når alle får samtidig blir det overbelastning på servere. Ja de visste de kom til selge mye, men ikke så mye som de solgte. Hadde vært greit om det var stabilt, men er ekstremt sjeldent slike launches går uten hiccups. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) inne! endeligog der ble jeg disconnecta Endret 1. oktober 2013 av Protrik 2 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Veit dere om om man bare får en onlinebruker per kjøpte spill? Jeg har en Xbox live 3 måneders gratisbruker, og så har jeg den vanlige som jeg har spilte med i storyen som jeg helst vil bruke. Funker det nå å teste ut online med den gratisbrukeren for så å begynne på nytt med den jeg holder på med storyen? Eller er det bare en per kjøpte spill. Lurer også fordi de spurte om de kunne sende en mail til meg for å være sikker på at det var meg. Er jo per gamertag selvfølgelig 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Prøver igjen i kveld. Passer dårlig at eg skal reise vekk i en uke i morgen. Men forhåpentligvis er det spillbart når eg kommer hjem Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sitter og ser litt på GoldGlove som spiller med venner, ser ut som det her blir det spillet man kommer til å spille med venner for å bare ha det gøy. SPOILER ALERT: http://www.twitch.tv/goldglove hvis noen vil se. Typisk dem som streamer får spilt uten noe problemer. Eg er heldig om eg får laget en karakter før xboxen enten fryser eller mister connection Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Så en som sendte en melding til en annen online. Hmm, lurer på om man kan skrive med tastatur til hverandre, for de som har det, evt. onscreen tastatur. Eller om det bare var en av mange meldinger man kan velge mellom. Endret 1. oktober 2013 av NinjaVal Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Prøver igjen i kveld. Passer dårlig at eg skal reise vekk i en uke i morgen. Men forhåpentligvis er det spillbart når eg kommer hjem Det er nok like greit. MMOer funker aldri på launch uansett. Jeg vil tro du får en bedre opplevelse av å vente en uke, fordi du da får en uke ekstra til å glede deg, og du vet det funker når du kommer hjem. Som det er nå er det bare en hel masse mas om disconnects osv. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Så en som sendte en melding til en annen online. Hmm, lurer på om man kan skrive med tastatur til hverandre, får de som har det, evt. onscreen tastatur. Eller om det bare var en av mange meldinger man kan velge mellom. GTA online, skrive meldinger til hverandre... alle vet at det ender opp med 14 åringer som skriver meldinger om hva han gjorde med mora di fordi at du drepte dem... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva er poenget med GTA Online release 2 uker etter ordinær release om tjenesten ikke er klar? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva er poenget med GTA Online release 2 uker etter ordinær release om tjenesten ikke er klar? du kan jo prøve å se for deg hvor mye værre det hadde vært om de hadde sluppet det samtidig når hypen var på topp Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 du kan jo prøve å se for deg hvor mye værre det hadde vært om de hadde sluppet det samtidig når hypen var på topp Nei, det kan han ikke. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Er jo per gamertag selvfølgelig Garantert? Mener å ha lest at du selv måtte å kjøpt spillet, men det var kanskje bare en dårlig formulering eller noe. Takk for svar Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sitter og ser litt på GoldGlove som spiller med venner, ser ut som det her blir det spillet man kommer til å spille med venner for å bare ha det gøy. SPOILER ALERT: http://www.twitch.tv/goldglove hvis noen vil se. Da ser jeg på denne fram til jeg kommer inn! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Hva er poenget med GTA Online release 2 uker etter ordinær release om tjenesten ikke er klar? De kunne ha ventet to uker eller to måneder uten at det ville gjort noe fra eller til. Det ville garantert ha vært problemer med launch uansett. Når skal folk lære? 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kult at det er i gang - synd at det sliter. Men som forventet egentlig: Tenk en trakt som fint klarer å sende gjennom hele brukerbasen i en slange, men når alle skal inn trakta samtidig da stopper det. Vil funke bedre utover tenker jeg når folk har fått logget seg inn og fått spilt litt uten å slite på login-serveren. Selve gameplayserveren har jo vært operativ i to uker nå uten store problemer (Socialclub). Glær meg til jeg kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Går ikke å spille Online, legger fra meg spillet en måned eller to da det heller ikke går å bytte karakter eller ingen oppdrag. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 må man være linket opp mot social club for å spille online? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tipper at online delen sliter litt? Får failed to join, try again later, regner vel med at jeg ikke er den eneste? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Bare jeg som er litt skuffa eller? Synes helt ærlig det var kjedelig. Oppdragene lite variert, flerspillerdelen er bare run and gun og hit and run og jeg er lei etter en halvtime... Kanskje det blir morsommere om jeg spiller med noen jeg kjenner, men synes ikke akkurat dette var så kult, variert og nyskapende som det rockstar fortalte. Endret 1. oktober 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå