sportyboii Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Der mistet jeg min karakter også.. flott! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Når jeg har rundt 400000$ på meg starter jeg egen invite only session. Slik at jeg kunne bruke pengene i fred og ro. Gjør det alltid når jeg har over 100000. Dere som mister karakterene, gjør dere noe spesielt? Ikke går tilbake til singleplayer for å save en siste gang? Slår av maskinen brått osv? Har ikke hatt et eneste problem med min save siden release. Endret 6. oktober 2013 av Bebeluv Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Å miste pengene man har på seg er jo en ting. Men når man har f.eks 30 tusen i banken og prøver å spare til en garasje eller et hus, så er det ganske kjedelig å miste 900+ per gang man dør i free-roam bare på grunn av noen teite legeregninger. Skal ikke mye til for at en haug med drittsekker dreper deg nok til at man havner ned på 10-15.000. Har opplevd at folk i lobbyene samler seg som en death-squad og camper deg, og da dør man fort 5-10 ganger. Vel det er kjipt, men igjen, i det tilfelle kan man bruke passive mode en liten periode tenker jeg. Er alltid folk som er ute etter å lage kvalme, men uansett så liker jeg at død har noen former for konsekvenser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg overreagerte kanskje litt på den kommentaren min, spillet online er greit men misliker dypt at det er selveste lamar! som er med oss, hater han så mye, håpte hele tiden at han kanskje skulle ende opp med å dø i gta v spillet, skulle ønske det var franklin istedenfor, håper dette spillet varer lenge før det blir stengt Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Når jeg har rundt 400000$ på meg starter jeg egen invite only session. Slik at jeg kunne bruke pengene i fred og ro. Gjør det alltid når jeg har over 100000. Dere som mister karakterene, gjør dere noe spesielt? Ikke går tilbake til singleplayer for å save en siste gang? Slår av maskinen brått osv? Har ikke hatt et eneste problem med min save siden release. Går ikke tilbake til singleplayer for å lagre nei. Du er vel sikkert på xbox hvis du ikke har hatt problem med dette. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Virker som det PS3 versjonen som har slitt mest med serverne og karakterer som har forsvunnet ja. Nå har jeg begynte å ta screenshot av statsen av karakteren min på social club, så om den forsvinner igjen så skal rockstar få høre om det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Vel der forsvant karakteren igjen her ja, men social club siden rapporterer fortsatt at den er til stede, så får man se hva dette ender med. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvis det er så stress for deg å betale sykehusregninger, ikke spill med random folk? Jeg spiller jun crew only sessions, uansett om jeg er alene i sessionen. Kan alltids invitere randoms til feks races, DM, osv. Dere som mister karakterer: dere lager ikke nye karakterer dersom cloud services er nede, sant? I så fall vil de komme tilbake når cloud er oppe igjen vel? Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Faen så irritert jeg er på Rockstar nå først gang så lvla jeg til lvl 8 også klikka spille andre gang så lvla jeg til 9 så måtte jeg restarte spille tredje gang så kom jeg til lvl 14 så måtte jeg restarte spille mista save filene alle gangene vet noen om hvordan man får dem tilbake? takk på forhånd Lenke til kommentar
matprat Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Der forsvant min karakter også...Spillet låste seg i mission, etter restarten var alt borte Endret 6. oktober 2013 av olsken Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Der forsvant min karakter også...Spillet låste seg i mission, etter restartet var alt borte samma her hater at det skjer Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Du venter til cloud er tilbake så får du tilbake den siste som ble lagret. Spiller du ny kar mens cloud er nede blir den såklart ikke lagret, som spillet informerer om. Selv om cloud kommer tilbake må man visstnok ut av online og tilbake for å finne karakteren sin. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Shit, nå ble plutselig jeg nervøs. Er dette på PS3 eller 360? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Ser ut som clouden er nede, så er ikke rart folk ikke har spillerne sine. Vent til clouden er oppe og går igjen bare. Nå er det oppe igjen, er på en server med masse randoms. Endret 6. oktober 2013 av Bebeluv Lenke til kommentar
Torpet24 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ser ut som clouden er nede, så er ikke rart folk ikke har spillerne sine. Vent til clouden er oppe og går igjen bare. får man dem tilbake da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Leste det på reddit med Rockstar som kilde om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
matprat Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Har laget ny karakter på slot 2 hele tiden i vente på at jeg skulle få tilbake slot 1, så vet ikke om det helt stemmer at du får den tilbake Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Ja når clouden er oppe får du din siste lagrede karakter tilbake. Merk at du må logge av og inn i online igjen for å se karakteren =) Iallefall det rockstar har sagt nylig. Endret 6. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå