Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt noe trøbbel med håndbak minigamet? Kom inn i et game med en annen random fyr, vant to ganger på rad, så plutselig forsvant alt av uiet og man bare så kameraet byttet mellom meg og motstanderen min, ventet vel i 5min, og det hadde fortsatt ikke skjedd noe. Trykket så enter og søkte etter ny session, og når jeg da dukket opp der, fikk jeg beskjed om at jeg hadde forlatt en job midt inni det, og at om jeg fortsatt med det ville jeg bli merket med "bad sport". I alle dager er dette for noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Syns online versjonen var dårlig jeg, hadde gledet meg til til det og trodde det ville bli bra, er helt umulig og få folk til å joine deg når du tar missions, skulle ta ett oppdrag og alle jeg inviterte declina, sier mye om hvor lite de bryr seg oppi å spille med andre...

Lenke til kommentar

Ingen overraskelse at online delen ville by på problemer ved release, men syns de burde få kontroll på serverne snart, om det fortsetter slik i mye lengre tid så begynner vel folk å miste motet tror jeg, for noen har det vel sikkert alt skjedd.

Trege servere er én ting. Når folk mister progresjonen sin er det noe helt annet og mye verre.

Lenke til kommentar

Hadde selv en del problemer rett ved starten. Men f.o.m torsdag har det gått greit.

Bare pass på at du får savet ordentlig før du tar kveld og avslutter spillet, quit online delen og dra tilbake til singleplayeren, har begynt å gjort det og har ikke noen problemer siden. Og at du selvfølgelig ikke spiller med en midlertidig karakter.

Anbefaler at folk sjekker ut GTA-racene (de hvor man har power-ups og våpen er tilgjengelig i race), er kriminelt morsomt med venner. Tips: klikker du R3 (ps3) og skifter kamera sånn at man ser bakover, så kan man avfyre rakettene på folk som ligger bak deg. Race'ene med BMX er også utrolig morsomme.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

En annen ting jeg ikke la merke til før etter 10-12 timer inn i online-delen var at jeg mista penger av å dø. Måtte klø meg i hodet når jeg så på kontoutskriftene hvor det stod at jeg hadde brukt nesten 15.000 på legeregninger.

Syns akkurat dette var en relativt stor skuffelse, ødela litt av moroa med å drepe/bli drept av venner.

Noen andre som er enige?

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

En annen ting jeg ikke la merke til før etter 10-12 timer inn i online-delen var at jeg mista penger av å dø. Måtte klø meg i hodet når jeg så på kontoutskriftene hvor det stod at jeg hadde brukt nesten 15.000 på legeregninger.

Syns akkurat dette var et relativt stor skuffelse, ødela litt av moroa med å drepe/bli drept av venner.

Noen andre som er enige?

Egentlig ikke, er flott med konsekvenser av å dø, gjør det hele mer levende, og man blir litt mer redd for å dø. Har forstått at man også kan miste penger til spilleren man blir drept av, om man flyr rundt med haugevis av penger uten å putte de i banken, ikke testet det ut selv enda, men om det er slik så er det en ting jeg også liker.

På en annen side, så er jo dette med på å gjøre penger i spillet mer nyttig.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, er flott med konsekvenser av å dø, gjør det hele mer levende, og man blir litt mer redd for å dø. Har forstått at man også kan miste penger til spilleren man blir drept av, om man flyr rundt med haugevis av penger uten å putte de i banken, ikke testet det ut selv enda, men om det er slik så er det en ting jeg også liker.

På en annen side, så er jo dette med på å gjøre penger i spillet mer nyttig.

Å miste pengene man har på seg er jo en ting. Men når man har f.eks 30 tusen i banken og prøver å spare til en garasje eller et hus, så er det ganske kjedelig å miste 900+ per gang man dør i free-roam bare på grunn av noen teite legeregninger.

Skal ikke mye til for at en haug med drittsekker dreper deg nok til at man havner ned på 10-15.000. Har opplevd at folk i lobbyene samler seg som en death-squad og camper deg, og da dør man fort 5-10 ganger.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...