Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Noen som har hatt noe trøbbel med håndbak minigamet? Kom inn i et game med en annen random fyr, vant to ganger på rad, så plutselig forsvant alt av uiet og man bare så kameraet byttet mellom meg og motstanderen min, ventet vel i 5min, og det hadde fortsatt ikke skjedd noe. Trykket så enter og søkte etter ny session, og når jeg da dukket opp der, fikk jeg beskjed om at jeg hadde forlatt en job midt inni det, og at om jeg fortsatt med det ville jeg bli merket med "bad sport". I alle dager er dette for noe? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 No blei eg plutseleg sparka ut, og når eg logga på igjen var char min borte vekk.... Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 No blei eg plutseleg sparka ut, og når eg logga på igjen var char min borte vekk.... Ble kicket jeg også nå. Lenke til kommentar
Vimo Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Fy faen, vet ikke om jeg gidder dette mer. Har nå mistet karakterer på level 12, 23, og 10, samt flere hundre tusen som jeg kjøpte bolig for. Helvetes drittservere! Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Mista nettopp karakteren min jeg også. Tror ikke jeg gidder dette her mer. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Virker serverne går til helvete rundt kl 16-17 hver dag egentlig. Muligens fordi amerikanere våkner og spiller, eller noe annet faenskap. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg må være utrolig heldig. Har ikke mista hverken penger eller karakter og har spilt online ca hver dag. Passer på å save på "riktig" måte og da har alt vært fryd og gammen unntatt i går da alt var nede.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Syns online versjonen var dårlig jeg, hadde gledet meg til til det og trodde det ville bli bra, er helt umulig og få folk til å joine deg når du tar missions, skulle ta ett oppdrag og alle jeg inviterte declina, sier mye om hvor lite de bryr seg oppi å spille med andre... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Join et crew, spill med folk. Har alt å si. Hadde aldri orket å spille helt alene. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ingen overraskelse at online delen ville by på problemer ved release, men syns de burde få kontroll på serverne snart, om det fortsetter slik i mye lengre tid så begynner vel folk å miste motet tror jeg, for noen har det vel sikkert alt skjedd. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ingen overraskelse at online delen ville by på problemer ved release, men syns de burde få kontroll på serverne snart, om det fortsetter slik i mye lengre tid så begynner vel folk å miste motet tror jeg, for noen har det vel sikkert alt skjedd. Trege servere er én ting. Når folk mister progresjonen sin er det noe helt annet og mye verre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Har enda ikke opplevd et eneste stort problem med Online-delen siden torsdag. Tydeligvis at online-delen er en "katastrofe" PS3, men på 360 går den ganske så greit. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Hadde selv en del problemer rett ved starten. Men f.o.m torsdag har det gått greit. Bare pass på at du får savet ordentlig før du tar kveld og avslutter spillet, quit online delen og dra tilbake til singleplayeren, har begynt å gjort det og har ikke noen problemer siden. Og at du selvfølgelig ikke spiller med en midlertidig karakter. Anbefaler at folk sjekker ut GTA-racene (de hvor man har power-ups og våpen er tilgjengelig i race), er kriminelt morsomt med venner. Tips: klikker du R3 (ps3) og skifter kamera sånn at man ser bakover, så kan man avfyre rakettene på folk som ligger bak deg. Race'ene med BMX er også utrolig morsomme. Endret 6. oktober 2013 av Bratbakk Lenke til kommentar
Spider Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Med tanke på hvor indignerte enkelte blir så skulle en neste tro at serverkrasjene er et godt planlagt underholdningsbidrag fra Rockstar sin side. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) En annen ting jeg ikke la merke til før etter 10-12 timer inn i online-delen var at jeg mista penger av å dø. Måtte klø meg i hodet når jeg så på kontoutskriftene hvor det stod at jeg hadde brukt nesten 15.000 på legeregninger. Syns akkurat dette var en relativt stor skuffelse, ødela litt av moroa med å drepe/bli drept av venner. Noen andre som er enige? Endret 6. oktober 2013 av Bratbakk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 En annen ting jeg ikke la merke til før etter 10-12 timer inn i online-delen var at jeg mista penger av å dø. Måtte klø meg i hodet når jeg så på kontoutskriftene hvor det stod at jeg hadde brukt nesten 15.000 på legeregninger. Syns akkurat dette var et relativt stor skuffelse, ødela litt av moroa med å drepe/bli drept av venner. Noen andre som er enige? Egentlig ikke, er flott med konsekvenser av å dø, gjør det hele mer levende, og man blir litt mer redd for å dø. Har forstått at man også kan miste penger til spilleren man blir drept av, om man flyr rundt med haugevis av penger uten å putte de i banken, ikke testet det ut selv enda, men om det er slik så er det en ting jeg også liker. På en annen side, så er jo dette med på å gjøre penger i spillet mer nyttig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har mistet karaktern min igjen ........ alle pengene er borte Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Egentlig ikke, er flott med konsekvenser av å dø, gjør det hele mer levende, og man blir litt mer redd for å dø. Har forstått at man også kan miste penger til spilleren man blir drept av, om man flyr rundt med haugevis av penger uten å putte de i banken, ikke testet det ut selv enda, men om det er slik så er det en ting jeg også liker. På en annen side, så er jo dette med på å gjøre penger i spillet mer nyttig. Å miste pengene man har på seg er jo en ting. Men når man har f.eks 30 tusen i banken og prøver å spare til en garasje eller et hus, så er det ganske kjedelig å miste 900+ per gang man dør i free-roam bare på grunn av noen teite legeregninger. Skal ikke mye til for at en haug med drittsekker dreper deg nok til at man havner ned på 10-15.000. Har opplevd at folk i lobbyene samler seg som en death-squad og camper deg, og da dør man fort 5-10 ganger. Endret 6. oktober 2013 av Bratbakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå