Slai Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Dette BLIR gøy og ER faktisk ganske gøy enda. Gleder meg som en asshole til å komme på igjen med dere. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er noen på ps3 inne med sin ordentlige character? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er noen på ps3 inne med sin ordentlige character? Jeg er. Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nå funker alt hos meg karakteren min som ble borte kom tilbake, og alt er som det skal Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Prøvde å logge meg på igjen nå, men ser ut til at cloud serveren fortsatt er nede? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Artig å knabbe heli og forfølge folk som råner rundt i bil. Flere som stopper og lurer på hva faen det er som skjer når jeg svever rett foran de i høy fart Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Får man mission failed om man skyter noen i forberedelsestiden i survival eller drepte jeg noen man ikke skulle? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Haha, ingenting galt med Online, tenk hvor mye vi får for pengene uansett. Men, Why oh why??, måtte de ha et slikt elendig Character Creation kit ? Vedder på at vi snart kan betale for og se bedre ut, med tanke på John Marston. Ingen mulig måte og få skjønne hva i helvete det er som skjer for hver bestemor du velger. Trykket bare random til jeg så noe, (som aldri skjedde) så bet jeg tenna sammen og skjulte de stygge øynene mine og kinnene mine med skjegg og aviator solbriller... ahahaha 2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hadde et håp om at karakteren skulle være tilbake nå, men ser ikke slik ut gitt. Så er vel bare å starte på nytt, for nå har jeg ikke lyst til å vente mer Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hadde et håp om at karakteren skulle være tilbake nå, men ser ikke slik ut gitt. Så er vel bare å starte på nytt, for nå har jeg ikke lyst til å vente mer Du mista du også ja. Min har heller ikke kommet tilbake og cloudserverne er oppe. Så da har dem faktisk en bug som sletter på servern eller korrupterer karakterne. Er ikke krise akkurat men, jeg elsker spillet såpass mye at det er et fett men dem må få fiksa dette snart. Lenke til kommentar
blackmesa Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Sliter med at jeg faller ut av serveren hele tiden. Kan spille i 5 min, så står det at alle leaver serveren. Har vært slik siden dag 1. Flere som sliter med dette problemet? Er det router/firewall relatert, eller bare GTA problem? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Du mista du også ja. Min har heller ikke kommet tilbake og cloudserverne er oppe. Så da har dem faktisk en bug som sletter på servern eller korrupterer karakterne. Er ikke krise akkurat men, jeg elsker spillet såpass mye at det er et fett men dem må få fiksa dette snart. Ser slik ut ja, så stats på social club siden, eller var rank 1, men hadde spilt så og så lenge, samtidig som jeg hadde cash, så hadde et håp om at den skulle komme, men gidder ikke å sitte å vente på det lenger, og tar ikke lange tiden før man er godt i gang igjen uansett. Men ja, håper det ikke skjer igjen, begynner å bli litt lei introen Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Funker fint hos meg i dag! PS3 Endret 6. oktober 2013 av Rons0 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Får man mission failed om man skyter noen i forberedelsestiden i survival eller drepte jeg noen man ikke skulle? Hvordan får man tilgang til survival? Er det et spesifikt oppdrag? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Hvordan får man tilgang til survival? Er det et spesifikt oppdrag? Man får survival etter at man har gått opp noen level og blitt introdusert til Trevor. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hjelp jeg finner ikke noen minibanker så jeg blir jeg helt blakk Hvor er dem? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Drit i de vanlige ATMs. Bruk nettbanken på telefonen istedet! Den ligger under "Money and servicces". Maze bank eller noe. Kan legge inn og ta ut penger der. Superenkelt. edit: Og for å finne en atm, mod shop, garasje +++ bruk quick-gpsen. Hold inne back-knappen/Select-knappen, og så får du opp masse quick-valg. Alt fra å sette gps, til å endre briller, hatter, masker, skuddsikker vest ++. Endret 6. oktober 2013 av uTukt 2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Virker å være stabilt igjen så langt ja. Forøvrig, noen som har noe oversikt over de beste bilene man kan finne/stjele rundt om for å selge for høyest pris? Og det virker som man ikke kan gjøre om alle stjålte biler til sine egne? Kom over en banshee/viper, og når jeg tok med den til bilsjappa fikk jeg høre at den var for "hot" i det øyeblikket til å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Drit i de vanlige ATMs. Bruk nettbanken på telefonen istedet! Den ligger under "Money and servicces". Maze bank eller noe. Kan legge inn og ta ut penger der. Superenkelt. edit: Og for å finne en atm, mod shop, garasje +++ bruk quick-gpsen. Hold inne back-knappen/Select-knappen, og så får du opp masse quick-valg. Alt fra å sette gps, til å endre briller, hatter, masker, skuddsikker vest ++. Nice, thanks:D Lenke til kommentar
blackmesa Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Virker å være stabilt igjen så langt ja. Forøvrig, noen som har noe oversikt over de beste bilene man kan finne/stjele rundt om for å selge for høyest pris? Og det virker som man ikke kan gjøre om alle stjålte biler til sine egne? Kom over en banshee/viper, og når jeg tok med den til bilsjappa fikk jeg høre at den var for "hot" i det øyeblikket til å gjøre noe med. Lampadati Felon GT(coupe/cab) - 9500$ Gallivanter Baller(SUV) - 9000$ Lampadati Felon(coupe) - 9000$ Ocelot F620(coupe) - 8000$ Ubermacht Oracle(sedan) - 8000 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå