Xavel Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er ca over 700 story missions, nesten like omfattende som singleplayeren som du kan spille med mange venner. Dette kalles jobs, du kan hoste et game og få random jobs eller ta jobs du får av kontaktene dine ingame i gta online. Missions blir mer omfattende desto høyere rank du blir, dette for å balansere våpen og utstyr generelt. Tjener mer og mer penger. Spillet har mer innhold enn et MMO, er helt sykt. Høres bra ut! Har prøvd flere jobs på de blå stjernene, men har bare endt opp på deathmatch greier. Må gå opp i level først kanskje? Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kommer mer etterhvert som du levler. Tok nettopp et oppdrag hvor jeg måtte redde en fyr og ta med noe "stash" og levere hos en fyr. Etter det måtte jeg til et gjengområde og sprenge bilene deres før jeg til slutt måtte forfølge gjenglederen og drepe han. Synes det var tøft, men hadde jo vært enda kulere om et par kompiser hadde vært med på det Høres deilig ut Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Kommer mer etterhvert som du levler. Tok nettopp et oppdrag hvor jeg måtte redde en fyr og ta med noe "stash" og levere hos en fyr. Etter det måtte jeg til et gjengområde og sprenge bilene deres før jeg til slutt måtte forfølge gjenglederen og drepe han. Synes det var tøft, men hadde jo vært enda kulere om et par kompiser hadde vært med på det Tok denne med 3 randoms i stad. Utrolig morsomt. Etter å ha funnet stashet skulle vi dra, men de andre var mer opptatt av å drepe de kriminelle. Så jeg som var smart nok hoppet i bilen og begynte å tute slik at han andre snudde seg og hoppet inn i bilen. Utrolig kult. Kan bare tenkte meg hvordan det er hvis man spiller med folk man kjenner og kan kommunisere. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Den der har jeg prøvd solo et par ganger, men kom aldri forbi bilene. Hadde 1 igjen =( . Redder aldri noen, dog. Skøyt alle på første plassen rett ned, tok dopet, og det var tydeligvis helt greit for Gerald eller hva han het han som ga missionet =p Endret 4. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Høres bra ut! Har prøvd flere jobs på de blå stjernene, men har bare endt opp på deathmatch greier. Må gå opp i level først kanskje? Du trenger ikke å gå på punktene på kartet. Du bruker bare mobilen eller hoster for deg og dine venner random jobs, eller du bare aksepterer jobber du får av dine storykontakter online. Du kan gjøre de solo også hvis du vil, eller ta med vennene dine. Du bestemmer helt selv hva du vil spille. Du kan godt free roame og levle på den måten også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Når karakteren forsvinner, mulig å gjøre noe for å få de tilbake, bortsett fra å vente? Lite lyst til å starte om igjen enda en gang. Endret 4. oktober 2013 av Nitrius Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen som vet når det blir mulig å kjøpe GTA$? 10$ for 500k er jo ikke så gæærnt 1 Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Snart en uke siden lansering, men funker fortsatt ikke. Rockstar må ta fingern ut av rævva ASAP! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 (endret) meditere: feil tråd Endret 5. oktober 2013 av Mumsen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 På level 24 nå! GTA:Online er fantastisk morsomt. Spiller det fast med et gjeng på ca 6. Mye morsomt man kan gjøre. Brukt mange timer, og resten av helga går nok til dette . Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kordan funker dette her med bad sport? Kva som slår inn? Og teamkillers... blir det straffa på ein måte? Når man free roamer rundt, eller er det bare å ratte ned alle som kjem i nærheiten? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen som har peiling på hvordan det med kjøretøy fungerer? Kan man alltid bare ha 1 kjøretøy med tracker som standard? Eller kan man ha flere standard kjøretøy når man har kjøpt garasje? Og hvordan fungerer de, forsvinner bilene som i SP? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 De skal etter sigende beholdes. Du kan ha garasje opp til ti biler. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 GTA online er jo ein tragadie, drar spillet ner 1 karakter for meg pga irritasjon. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kordan funker dette her med bad sport? Kva som slår inn? Og teamkillers... blir det straffa på ein måte? Når man free roamer rundt, eller er det bare å ratte ned alle som kjem i nærheiten? Du kan drepe hvem du vil og da tar du noe av pengene dems samtidig. Men er det noen som virkelig er kødd så kan du ringe Lester og plassere en Bounty på vedkommende hvis du vil 1 Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Er det åpnet for å kjøpe GTA $ nå? Og er det noen som vet hvordan man kan øke muskelmassen til duden? Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Kan bare tenkte meg hvordan det er hvis man spiller med folk man kjenner og kan kommunisere. Careful what you wish for... GTA online er jo ein tragadie, drar spillet ner 1 karakter for meg pga irritasjon. Skjønner frustrasjonen, men ser ikke hvordan det skal påvirke single-player? Dessuten er det jo bare nå i oppstarten. Klart de fikk problemer når de solgte så ekstremt de første dagene. Men det blir bedre, og de har tenkt å gi ut nytt content regelmessig - inkludert content creator. Jeg ville satt karakter på GTA single-player og GTA Online hver for seg, og ventet med sistnevnte til ting fungerer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Bare jeg som synes det er moro at det tar litt tid å tjene penger? Tror jeg hadde gått fort lei om jeg hadde fått 500k i fanget uten å gjøre noe. 5 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Ja enig der, spesielt når penger er så viktig som det er. For min del kunne muligheten for å betale for penger vært borte også, men de må tjene penger. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Fuck. Var level 24 igår kveld. Startet idag på level 20. Ikke krise, nei, men viser at det ikke er 100% fikset enda. Ellers er alt som det skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå