Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mange slår vel konsollen av når dere er ferdig å spille GTA Online, dere må gå på "Leave GTA Online" for at ting skal bli lagret skikkelig. This! Man må enten logge av fra pausemenyen eller så må man quitte spillet til XBM for at alt skal lagres leste jeg i en eller annen popup i spillet eller fra loadeskjermen.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Fyy faen jeg er lei av folk som bare går rundt og skyter deg, gang etter gang. Skjønner virkelig ikke hvordan de kan ha glede av noe sånt? Jeg gjør jo ikke motstand engang. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Såfremt du ikke dreper like mange tilbake så vil etterhvert de som bare lager sånn kvalm komme på servere med likestilte så kan de irritere hverandre mens vi som er litt mer seriøse kan spille på vår måte. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Wici: spill på crew only da vel? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Er ingen på crewet mitt, South Grimshore, som er online. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Står bare waiting for other players nå. Funka før i dag. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Wici: so? Trenger ikke crew for å lage crew only session, og da slipper du random med happy triggerfingers. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ser ut som jeg har hatt flaks idag, eller så har de endelig fått fikset det meste av problemer med å få spilt online nå, og det er jo godt. Må si det hele var meget artig når det nå fungerte, dette har absolutt potensiale. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Såeh, serverne er nede (Xbox)? -.- Edit: Never mind , da jeg satt i USB'en med play disc installert, så fungerte det med engang. O.o Endret 4. oktober 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Såfremt du ikke dreper like mange tilbake så vil etterhvert de som bare lager sånn kvalm komme på servere med likestilte så kan de irritere hverandre mens vi som er litt mer seriøse kan spille på vår måte. Hvis man derimot skyter tilbake. Vil man da få bad rep selv, eller skjønner spillet at du handler i selvforsvar? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Litt morsomt å være bounty hunter da. Men om man blir "bad sport" av det, så var dette den første og siste gang at jeg gikk etter noen. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ps3 online klikket? Igjen? Eg endte opp med en kreftsyk dame som karakter som eg ikke har laget selv.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Virker som om cloud serverne er nede (igjen). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Pleier å få feilmelding selv, bare prøv en gang til så går det. Endret 4. oktober 2013 av Bebeluv Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Litt morsomt å være bounty hunter da. Men om man blir "bad sport" av det, så var dette den første og siste gang at jeg gikk etter noen. Er det bare å gå etter de med røde sirkler, eller må man gjøre noe mer? Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Er det bare deathmatch og racing? Utrolig skuffende isåfall. Lenke til kommentar
Xavel Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hva annet er det? Hadde håpet på story missions jeg kunne spille med venner. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det er ca over 700 story missions, nesten like omfattende som singleplayeren som du kan spille med mange venner. Dette kalles jobs, du kan hoste et game og få random jobs eller ta jobs du får av kontaktene dine ingame i gta online. Missions blir mer omfattende desto høyere rank du blir, dette for å balansere våpen og utstyr generelt. Tjener mer og mer penger. Spillet har mer innhold enn et MMO, er helt sykt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hva annet er det? Hadde håpet på story missions jeg kunne spille med venner. Kommer mer etterhvert som du levler. Tok nettopp et oppdrag hvor jeg måtte redde en fyr og ta med noe "stash" og levere hos en fyr. Etter det måtte jeg til et gjengområde og sprenge bilene deres før jeg til slutt måtte forfølge gjenglederen og drepe han. Synes det var tøft, men hadde jo vært enda kulere om et par kompiser hadde vært med på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå