Braindawg Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 så langt har jeg bare kommet meg gjennom tutorial ca 20 ganger+ og det eneste jeg har klart å bygge opp er et ekstremt hat mot lamar, om jeg kan starte i dag og beholde karakteren min er jeg mer en fornøyd. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg hadde for høye forhåpninger til GTA Online. Trodde det skulle bli mer typ GTA: SA MP, men i tillegg til bankran og shit. Finner bare sånn "last man standing" dritt og sånn. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Emils: Jepp, er mye av det. Du har også missions fra Gerald feks som spilles coop, som er ganske gøy med venner. Så har du sikkert mer og større missions når man levler opp, unlocker nye missions og nye oppdragsgivere. Blir litt som å dømme WoW fra level tyve. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) start å selge SUVs på mod shop, da tjener du 9000 hvert... 50. minutt eller så? Hva slags SUVer er det du selger som du får 9000 for? Og hvor finner du dem? De jeg finner får jeg bare 2000-4000 for. edit: Never mind, fant en Gallivanter Baller SUV nå som jeg solgte for 9000. Litt synd det tar så lang tid mellom hver gang jeg kan selge! Endret 4. oktober 2013 av Christiαno Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Et av oppdragene man får av Simeon går ut på å stjele 2 biler, en Rolls Royce-lignende sak, og en eller annen gammel sportsbil fra en villa. Jeg tror den sistnevnte bilen er den mest verdifulle bilen i spillet. Uansett, man skal hacke et panel for å åpne en port og å komme inn til bilene, noe som varsler vaktene, men man kan klatre over gjerdet istedet, også gå å sette seg i bilene uten at vaktene kommer. Så hvis man da er 3 spillere, så har man en som hacker, og 2 som henter bilene, også er det bare å time det slik at bilene står klare til å kjøre igjennom porten idet hackeren gjør sitt. Man sparer litt tid på dette. Deretter må man bli kvitt politiet (2 stjerner), også levere bilene til Simeon. Når oppdraget er gjort vil alle få 5000 i kontanter, og 1100 xp hvis man spiller på hard. Dermed er det bare å restarte oppdraget så mange ganger man skulle ønske. Det tar bare noen få minutter å gjøre oppdraget, og når man restarter så starter alle spillerne like ved villaen. Endret 4. oktober 2013 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg hadde for høye forhåpninger til GTA Online. Trodde det skulle bli mer typ GTA: SA MP, men i tillegg til bankran og shit. Finner bare sånn "last man standing" dritt og sånn.Har selv høye forhåpninger til hvordan det blir når man kommer litt opp i level. Håper på litt mer spennende oppdrag da. Samtidig blir det spennende å se hva R* legger til etterhvert. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg hadde for høye forhåpninger til GTA Online. Trodde det skulle bli mer typ GTA: SA MP, men i tillegg til bankran og shit. Finner bare sånn "last man standing" dritt og sånn. Jeg er heller ikke så veldig glad i bilrace og deathmatch og sånne ting. Nå er ikke bankran funksjonen lansert enda, noe jeg tror blir morro. Akkurat nå er det vel "jobs" og kødding rundt med venner jeg antar er mest morro. Har ikke fått prøvd det med venner enda pga bugs, så gjenstår å se. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Liker jobs. DM er ganske kjipt pga aiming i spillet er så ræv. Bilkjøring er ok, men npcbilene oppfører seg sinnsykt av og til, og kræsjer man er man out of the race basically. Liker coop bedre akkurat i dette spillet så langt. 1 Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg mister også flere tusen dollar fra hver gang jeg logger inn. Endte på 18k etter å ha hatt 40k et par timer tidligere. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Har prøvd å komme meg på online en 10+ ganger nå, kunne sikkert ha gjort det mer men ser jeg den uskippbare introen en gang til så blir det bazookaspy og knust kontroller.. PS3 bruker btw.Men har lest litt på forumene og ser at det har vært char swipes etter de patchene de har kjørt. Det jeg lurer på er at siden R* tar 10$ for 500k ingame cash, så burde jo de som har fått char swipe med en god slump penger på de slettede karakterene få kompensasjon? Siden R* har satt en virkelig verdi på ingame cash. Eller er det bare jeg som har en kombinert hat for hvordan lanseringen av Online har vært og mikrotransaksjoner.Uansett gleder meg til å hive meg rundt på en solid spillesesjon med crewet mitt uten å måtte bekymre seg over å komme til introen igjen eller starte fra starten av med alt tapt. Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Spør igjen Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å kunne spille missions med venner? Hva skjer hvis jeg skal spille et mission med en venn, som han har gjort tidligere? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 hvordan muter man folk online på PS3? Lenke til kommentar
Nakedpanda Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 hvordan muter man folk online på PS3? Hold inne "select" og bla ned og velg voic chat from friends only eller crew+friends. Kan også skrus helt av i settings menyen når du trykker start. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Spør igjen Kan noen forklare meg hva jeg må gjøre for å kunne spille missions med venner? Hva skjer hvis jeg skal spille et mission med en venn, som han har gjort tidligere? wops, leste feil.. du bare velger mission som dere skal ta, så går du inn på friends eller noe og velger kompisen din.. det er ikke no problem om han skal ta samma mission som han gjort tidligere.. jeg får det til ihvertfall ;D Endret 4. oktober 2013 av Protrik 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mange slår vel konsollen av når dere er ferdig å spille GTA Online, dere må gå på "Leave GTA Online" for at ting skal bli lagret skikkelig. Lenke til kommentar
Homboy Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 join mitt crew! http://socialclub.rockstargames.com/crew/gta_burgers Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Mange slår vel konsollen av når dere er ferdig å spille GTA Online, dere må gå på "Leave GTA Online" for at ting skal bli lagret skikkelig. Gjorde det i går kveld, etter å ha spilt nok til at jeg hadde litt over 150.000 i cash så jeg kunne kjøpe meg en fet leilighet med garasje som hadde plass til 6 biler.... Logget på i dag: alt er bare borte vekk Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen som vet når Heist blir tilgjengelig? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Noen som har link/liste over de bilene man ikke kan ta med seg inn i Mod-shopen? Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 uff, liker ikke regningen jeg får av sykehuset når jeg dør midt i oppdrag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå