Jonern Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Sliter med det samme Booz. Er et par tre fyrer som venter sammen med meg. Noen som kommer og noen som går. Men hos meg står det "Launching session" Edit: 360 ja. Endret 1. oktober 2013 av Jonern Lenke til kommentar
fredes Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 På PS3 får jeg bare "Timed out when matchmaking for a compatible GTA Online session to join..." og en annen lignende feilmelding. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Sliter med det samme Booz. Er et par tre fyrer som venter sammen med meg. Noen som kommer og noen som går. Men hos meg står det "Launching session" Edit: 360 ja. Tenkte meg serverne kom til og bli overbelastet, håper det er oppe om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fått oppdateringa, men får ikke joina online på PS3.. Returnerer bare til Michael. Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Tenkte meg serverne kom til og bli overbelastet, håper det er oppe om ikke så alt for lenge På meg virker det som om folk ikke gidder å vente på å joine det første racet. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Som forventet på grunn av stor pågang. Er vel oppe å går om et par dager tenker jeg Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Fått oppdateringa, men får ikke joina online på PS3.. Returnerer bare til Michael. Samme her, håper ihvertfall at karakteren jeg lagde er lagret, brukte altfor lang tid på den hehe Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) ahhhh kom inn nå! edit: ble disconnected med en gang... Endret 1. oktober 2013 av Booz Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Funker ikke her heller. Har laget en online character, men når jeg skulle trykke ferdig ble alt svart. Hver gang jeg velger den fjerde karakteren blir bildet svart og jeg må restarte spillet.. EDIT: Nå kom jeg inn, gitt! Endret 1. oktober 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Ser virkelig ikke grunnen med å ha release på online flere uker senere enn selve spillet når online likevel ikke funker, svakt. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Helt greit. Sånn er det når antallet spillere er usannsynlig mye mer enn forventet. Standard ved mmo launches. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Helt greit. Sånn er det når antallet spillere er usannsynlig mye mer enn forventet. Standard ved mmo launches. Rockstar visste at GTA5 kom til å selge maaange millioner kopier, burde rullet ut onlinedelen til forsjellig tid/land. Når alle får samtidig blir det overbelastning på servere. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Funka fint for meg de første 4 missionene. Men nå får jeg ikke invitert folk fra crewet til mission etc Noen som har sett at rockstar har egne playlists med syke.missions online. Helt vilt Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Mulig at dette ikke blir den verste dagen å være stuck på jobb da, blir vel bedre mot kvelden. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Funker ikke her heller. Har laget en online character, men når jeg skulle trykke ferdig ble alt svart. Hver gang jeg velger den fjerde karakteren blir bildet svart og jeg må restarte spillet.. EDIT: Nå kom jeg inn, gitt! Bare fortsatte du å spamme eller? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Bare fortsatte du å spamme eller? Restarta og i loadingscreena trykka jeg A (xbox) og kom rett inn på Online og et race. Etter racet og på vei til oppdrag nummer to fikk jeg session lost og nå kommer jeg ikke inn lenger... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kom endelig inn før maskinen frøs. Forbanna møkk Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Funner her og nå. Gjorde første last team standing oppdraget med 7 ukjente. Var sykt fett. Veldig annerledes gta. Hadfe bare et liv. Vat bare en annen som hadde crew. Men var veldig gøy Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Restarta og i loadingscreena trykka jeg A (xbox) og kom rett inn på Online og et race. Etter racet og på vei til oppdrag nummer to fikk jeg session lost og nå kommer jeg ikke inn lenger... Hmm, prøvde det og noen ganger, får bare at cloud server er utilgjengelig. Er på PS3. Er det noen som har kommet inn med PS3, eller er det bare 360? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Veit dere om om man bare får en onlinebruker per kjøpte spill? Jeg har en Xbox live 3 måneders gratisbruker, og så har jeg den vanlige som jeg har spilte med i storyen som jeg helst vil bruke. Funker det nå å teste ut online med den gratisbrukeren for så å begynne på nytt med den jeg holder på med storyen? Eller er det bare en per kjøpte spill. Lurer også fordi de spurte om de kunne sende en mail til meg for å være sikker på at det var meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå