SnappleApple Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Må være bug eller noe, man må klatre over gjerdet, kjøre ut. En av portene er åpen, tar litt tid før den åpner. Gjort dette mange ganger nå.Åja. Jeg gjorde det isted, men det kan stemme at den åpner seg etterhvert. Vi trodde at den åpnet seg hvis en kjørte inn fra utsiden, men da må det bare ha vært tilfeldig at porten åpnet seg (jeg stod inne og vennen min ute). Når jeg tenker på det gir deg jo ikke noe mening at man kan åpne den utenfra... Beklager det Endret 3. oktober 2013 av SnappleApple Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg laget meg selv fyr på mandag og spilte i en eller to timer. Har derimot spilt et par timer idag uten noe som helst problemer, og alt har blitt lagret... Synd for dere som ikke kommer dere forbi tutorial. Har et par venner som sliter med det samme. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 «GTA Online» er massivt, åpent og helt «gratis» Men likevel en stor skuffelse. http://www.pressfire.no/features/Xbox360/7552/GTA-Online-er-massivt-pent-og-helt-gratis Det blir for dumt å komme opp med en mening så tidlig når spillet bare fungerer halvveis. Dessuten har de jo bommet på det helt essensielle, som er å spille med vennene dine. Spiller du ikke med venner, har du ikke opplevd GTA online. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som vet hvordan man kan race med sin egen bil? Vil gjerne oppgradere den Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det blir for dumt å komme opp med en mening så tidlig når spillet bare fungerer halvveis. Dessuten har de jo bommet på det helt essensielle, som er å spille med vennene dine. Spiller du ikke med venner, har du ikke opplevd GTA online. Så enkelt er det. Ja reagerte på det samme selv. Trodde Pressfire var bedre enn dette, de burde ha ventet i alle fall til neste uke før de anmelder GTA online. Nå er det altfor tidlig. Fåtall som kommer inn å får spilt problemfritt. Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som vet hvordan man kan race med sin egen bil? Vil gjerne oppgradere den hosten må velge om dere kan bruke custom cars i race'n.. da kan du velge den tror jeg 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen fler som er i et crew, men får beskjed om at du IKKE er i et crew? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har funnet ut at den enkleste måten å tjene penger på er å stjele biler. Men alle bilene har jo forskjellig verdi. Fikk solgt en til 8000,- nå nettopp, noe som er rekord for min del med over det dobbelte av de tidligere. Husker ikke navnet på den akkurat nå, men kan sikkert poste det senere om ingen har noe bedre. Forslag til biler med god verdi? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det har vært litt av og på i hele kveld. Noen ganger vises crew taggen, andre ganger ikke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Prøvd etter jobb hver dag nå å komme meg online, men ingen nytte. Ikke fått velge bil, eller startet racet en gang. Kommer bare opp "launching session" eller "waiting for other players". Prøvd blant annet å slette title update, og laste den ned på nytt. Prøvd forskjellige wi-fi tilkoblinger. Prøvd å lage ny karakter. Prøvd invite only, solo session, og alle andre moduser. Null hell. Så, er vel bare å endre navn til tråden: 2 Lenke til kommentar
mersyeside Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har funnet ut at den enkleste måten å tjene penger på er å stjele biler. Men alle bilene har jo forskjellig verdi. Fikk solgt en til 8000,- nå nettopp, noe som er rekord for min del med over det dobbelte av de tidligere. Husker ikke navnet på den akkurat nå, men kan sikkert poste det senere om ingen har noe bedre. Forslag til biler med god verdi? kor kan man selg de bilen da Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Update: We're currently working on a title update for both PlayStation 3 and Xbox 360 to address commonly reported issues with GTA Online. We hope to have it out for download as soon as tomorrow. Kilde: Update: Grand Theft Auto Online Launch Updates Endret 3. oktober 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan blir det hvis man havner i et game der samme spillerne eier samme hus? Lurt på hvordan dette funker, da er det jo ekstremt farlig å besøke huset sitt om flere eier det samme? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Så en reklame mens spillet lastet at man kan ansette folk fra Merryweather? Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan blir det hvis man havner i et game der samme spillerne eier samme hus? Lurt på hvordan dette funker, da er det jo ekstremt farlig å besøke huset sitt om flere eier det samme? Man går inn i hvert sitt hus, tydeligvis. Om du vil i den andres hus må du bli invitert. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Man går inn i hvert sitt hus, tydeligvis. Om du vil i den andres hus må du bli invitert. Kan ende med å bli et bytte også da. Folk er slu, leste en over her der folk lusker rundt mini banken, like morsomt hver gang eg tenker på det. Lenke til kommentar
mersyeside Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 e det noen andre som ikke kommer seg inn n? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hos meg så sto det en og venta utenfor en butikk. Rett etter jeg gikk ut ble jeg skutt rett ned. Karma siden jeg selv drepte den ansatte i butikken... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hos meg så sto det en og venta utenfor en butikk. Rett etter jeg gikk ut ble jeg skutt rett ned. Karma siden jeg selv drepte den ansatte i butikken... Synes den slags er utrolig morsomt, sikkert ikke like morsomt for den som blir drept. Men kan se for meg at det blir noen gode øyeblikk når man spiller i lag. Kan lage mye sprell. Første eg skal er å finne Mini banken å vente til en kommer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå