Slai Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Kult, har det nå. Den reagerer på trykk av X hører jeg, men ikke noe skjer. Skal teste det du sier.. Det som funket for meg var å trykke mange ganger raskt. Litt mer stress. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 BIlen har blitt taua inn, og jeg får beskjed om at jeg kan stjele den tilbake. Men porten er jo umulig å komme seg forbi eller ut av med bil. Noen tips? Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Helt utrolig at de klarer å lansere en så viktig del av spillet med så mye feil. Har aldri kommet lenger enn sekvensen med Lamar jeg...Samme her! Laget ny character 11 ganger, må si jeg begynner å se meg lei.. Er den samme regla som hagler over skjermen min hele tiden "failed to host gta online session", "timed out" eller "cloud server is down". Endret 3. oktober 2013 av DaddyDrunk Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) BIlen har blitt taua inn, og jeg får beskjed om at jeg kan stjele den tilbake. Men porten er jo umulig å komme seg forbi eller ut av med bil. Noen tips?Ha en venn/annen spiller på utsiden Man kan tydeligvis åpne den utenfra, men ikke innenfra. Endret 3. oktober 2013 av SnappleApple Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Virkelig? Det er jo helt idiotisk. Ikke bare må jeg stjele den istedenfor å betale en bot, men jeg MÅ ha med meg en kamerat. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva skjer om du ringer forsikringsselskapet? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 type bil var det? :O Det var en bil som var helt lik Range Rover. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Du får bilen din tilbake hvis den er stjelt eller ødelagt. Hva skjer om du ringer forsikringsselskapet? Endret 3. oktober 2013 av CH3Z Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ja men tenkte hvis den var i impound om de tok det som stjålet =) Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Åja, det vet jeg ikke, har aldri fått bilen min i impound Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ha en venn/annen spiller på utsiden Man kan tydeligvis åpne den utenfra, men ikke innenfra. Må være bug eller noe, man må klatre over gjerdet, kjøre ut. En av portene er åpen, tar litt tid før den åpner. Gjort dette mange ganger nå. Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nå gidder jeg ikke å prøve mer før de har fikset problemet med sletting av folkene. Sykt irriterende Lenke til kommentar
matprat Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Du kan klatre inn på baksiden av impound, portene åpner seg automatisk når du kjører mot den fra innsiden. Endret 3. oktober 2013 av olsken Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 BIlen har blitt taua inn, og jeg får beskjed om at jeg kan stjele den tilbake. Men porten er jo umulig å komme seg forbi eller ut av med bil. Noen tips? du kan klatre over murveggen ett sted.. så stjeler du bilen din og når du er nær porten så skal den åpnes Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hm. Jeg klatrer over, men når jeg skulle kjøre ut så ville ikke dørene åpne seg. Får prøve på nytt senere. Takker for svar alle sammen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 «GTA Online» er massivt, åpent og helt «gratis» Men likevel en stor skuffelse. http://www.pressfire.no/features/Xbox360/7552/GTA-Online-er-massivt-pent-og-helt-gratis Lenke til kommentar
matprat Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som har fått sine gamle karakterer tilbake? Kjedelig å ha mistet den første for å så miste den andre som hadde mange timer i seg.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Pointer: vi har allerede fått den linket, og personlig gir den anmeldelsen ingen mening. Online er ingen skuffelse i seg selv, men problemene rundt launch har vært skuffende. Som med D3 sin launch. Vil likevel si D3 er et knall spill. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Helt utrolig, prøvd 5+ ganger nå, like kjipt hver gang jeg må lage ny avatar - venter i 4 minutter på se introfilmen også ikke får lastet racet.. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har spilt missions, ulike race og litt forskjellig med tre-fire andre i crew nå. Veldig, veldig, veldig gøy når det funker! Og kjempedigg at vi kan ha en lukket session bare for crew! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå