Bosch Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva er JP for noe? Job Points. Dette får du for hver mission du tar. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har spilt vel i 1 time nå på Xbox. Kom meg inn med en gang og har spilt og gjort jobber uten problem. Solgte en bil for 8900! Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har spilt vel i 1 time nå på Xbox. Kom meg inn med en gang og har spilt og gjort jobber uten problem. Solgte en bil for 8900! type bil var det? :O Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Job Points. Dette får du for hver mission du tar.Ja, ok. Unlocker nye jobs ettersom jeg får flere jp da regner jeg med. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 "waiting for other players"..... På det billøpet man må ta. Fantastiske greier dette her. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Noen som vet hva som gjør at man mister penger bortsett fra å dø? Tok en pause med i overkant av 60k tidligere. Nå kom jeg tilbake til 54k, som jeg økte til 56k etter et mission og et ran. Deretter fikk jeg og en annen kar mission failed, og vips så har jeg 54k igjen. Mister man penger for å feile på missions, eller er det en sync-bug som gjør at jeg mister penger? (evt noe helt annet) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 "waiting for other players"..... På det billøpet man må ta. Fantastiske greier dette her. Det med Lamar? Jeg kjørte bare mot han uten andre spillere. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Solgte en til 8900 selv, husker ikke slags bil det var men var en SUV Lenke til kommentar
fredes Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 SUV-en som heter Baller selger for ~9k. Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nok en gang ble karakteren min slettet :/ noen andre som sliter? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Står fortsatt fast på loading screen etter at fyrn min har satt seg i bilen -.- Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Nok en gang ble karakteren min slettet :/ noen andre som sliter? Prøvde å starte GTA Online, og kom rett inn på første forsøk. Klarte nesten å vinne billøpet i starten, men drittbilen bestemte seg for å slenge helt rundt uten noen spesiell grunn ved to anledninger - siste i aller siste sving, rett før mål. Gikk etterhvert inn i en klesbutikk, men da kræsjet adapteret jeg bruker for å koble PS3en til nettet. Koblet heller internettkabelen direkte til PS3en, men karakteren var slettet. Lagde like greit en ny og prøvde å starte, men da står det bare "Loading session..." uten å få noe mer. Etter å ha loaded i fem minutter uten at noen skjer slo jeg av PS3en, satte kabelen tilbake i PCen og gav opp. Vil nok prøve GTA Online igjen om en stund, men det blir ikke med det første. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Rimelig teit at man ikke kan skyte inne i butikker. Skulle kjøpe klær og når jeg er ferdig, står det så klart en fyr utenfor som skyter inn på forsvarsløse meg. Ellers virker dette veldig spennende. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hva er den beste måten å tjene penger på? Endret 3. oktober 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Når man er i ferd med å starte det første løpet, ser ut til å bli sittende fast på "Launching session", finnes det noen triks for å komme seg videre? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Anbefale alle å sjekke ut Pressfire som har testet Online, dem er skuffet.... Lenke til kommentar
Slai Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Leste det. Ikke noe jeg ville anbefalt å lese. Lenke til kommentar
probin Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Vet dere at dere kan sette inn penger ved hjelp av internett? Maze bank på første siden Obs.. Denne posten var egentlig svar til en post lenger tilbake. Glemte visst å oppdatere browseren :O Endret 3. oktober 2013 av probin Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det med Lamar? Jeg kjørte bare mot han uten andre spillere. Det ja. Var nok en bug. Klarte å komme inn nå endelig etter sikkert 10 forsøk. Neste problem, hvordan lagrer man? Automatisk? Enda et spørsmål, velget man server man spiller på selv. Var inne med 2 andre i stad, litt kjedelig. Spiller på xbox. Endret 3. oktober 2013 av Teipball Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 funker online på xbox nå? stabilt altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå