erlendo89 Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Noen som spiller på 360? Trenger noen å samarbeide litt med :-) GT, erlendo89 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 (endret) Jeg unlocka alt for lenge sia iallefall. Endret 16. mai 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Finnes det noen her som fortsatt spiller GTA Online på PS4? Let me know. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg spiller av og til. Men en ting jeg irriterer meg over på GTA på pc. Har 2 garasje, når jeg er den garasjen med hus. Går jeg inn i heisen. Spawner jeg i den andre garasjen.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hva skjer med online serverene?? (PC) Nede i kveld? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Sjekk på rockstar sin support side? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 DNS var problemet.. Skifta fra telenor sine til opendns . Så var det instant connection. 1 Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Ny oppdatering kommer onsdag 10. juni. Det kommer fire nye biler, om jeg ikke tar feil, og en hel del nye klær og utstyr samt ny farge på et fly og et helikopter som allerede er i spillet. Her er en smakebit: http://www.rockstargames.com/newswire/article/52442/new-update-for-grand-theft-auto-online-coming-next-week Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Prøver å game med 3 stk på vennelista mi. En av dem får disconnects, left, osv, mission failed på heists pga ikke nok spillere, plutselig.. Hvorfor har vi 2 kompabilitetsproblemer? Han sitter å spiller mission med 2 av de andre nå. Men får problemer med en gang jeg joiner..Nå bytta jeg til standard DNS server, fra opendns. Nå er det jeg som "leaver" .. Eller så er det det at når jeg er inne, leaver han. Når han er inne, leaver jeg...Freemode funker veldig fint. Missions og heists, ikke... Endret 9. juni 2015 av Caddy Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Har han fått seg kablet nett nå eller? Jeg vet ingenting for get fucker jo opp alle muligheter jeg har for å spille.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Aaaaldri hatt problemer med heist osv når alle har god nettilling her iallefall, spilt med flere folk også! Pinget out har skjedd et par ganger for mine venner, de bare pinga ut rett og slett. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg mener fortsatt det er fordi han har trådløst.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Mulig at portåpning og deaktivering av UPNP hjalp.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Da prøver vi heist i kveld :-D Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 13. juni 2015 Del Skrevet 13. juni 2015 (endret) noen som spiller i kveld på ps4? Endret 13. juni 2015 av Kennern Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Noen som har anskaffet seg noe fra den nye tilleggspakken? Har selv bare kjøpt Pegassi Osiris og diverse gjenstander. Var ikke så rimelig det, men en bil jeg bruker så og si alltid. For meg er det den desidert peneste bilen i superklassen og kunne nok strekket meg noe over den nåværende prisen Blir nok å få kjøpt Benefactor Stirling GT også snart. Var egentlig bare de to bilene jeg var interessert i. Windsor fristet veldig inntil jeg fikk sett baksiden på bilen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Makan til mye venting & loading det er i dette spillet... Anyway, hva er beste måten får å tjene mye cash? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Det er vel bare å fise rundt i onlineverdenen inntil en hacker dukker opp og pælmer 200mill i ansiktet ditt? 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 16. juli 2015 Del Skrevet 16. juli 2015 Det er dessverre litt for lett å jukse i spillet så +1 til posten over, eller så liker jeg å ta missions :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå