KatrinaS Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Var innom tidligere idag... Lå strødd med juletrær!!? i gatene, så regner med noe er som det ikke skal Lørdag og overbelastning av servere? Det var en del juletrær under flere heist ja, var litt rart Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 PS4: Trenger en siste person til heist. Ønsker å ha med en som er villig til å være med å kjøre alle heistene, slik at vi oppnår lojalitetsbonusen. Er til nå 3 stk (alle norske) og vi kommuniserer med mikrofon. Deler profit på 25% og kjører alle missions på hard. Kjekt om spilleren også har høy level slik at man har div utstyr. Vi er rundt 80-100 siktet, så noe rundt der holder! Tenkte å begynne allerede i morgen med første 4-mannsheistet. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Ser faktisk ut som rockstar har tatt grep. Etter den siste oppdateringen har heistene gått som smurt og fikk oppleve å gjøre hele to oppdrag på rappen med det samme crewet. Tok ikke lang tid å invitere andre heller... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ser faktisk ut som rockstar har tatt grep. Etter den siste oppdateringen har heistene gått som smurt og fikk oppleve å gjøre hele to oppdrag på rappen med det samme crewet. Tok ikke lang tid å invitere andre heller...Tenkte ikke over det selv, men du har rett, det går mye raskere. Samtidig så r det færre serverproblemer. Når jeg spiller i 4-5 timer, pleier jeg å bli kasta ut 1-2 ganger, men siden oppdateringen har jeg aldri blitt kasta ut Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Enig, og godt er det. Har spilt mye sammen med 2-3 andre crew-medlemmer, og det skjedde til stadighet at en av oss bare forsvant ut i en solo-session helt plutselig. GTA Online har frem til nå vært preget av store mengder med venting, men siden man ikke blir kastet ut hele tiden går det mye bedre nå! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Jepp, mye bedre, glad for den oppdateringen. Fikk endelig hosta the prison break-heistet ferdig. De andre gangene har folk enten leava, dødd eller ikke kommet i lobbyen..Invita alle som var nedover (session, crew etc) og 3 stk kom inn på under ett minutt Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Ja, det var det verste med heists; at man måtte være 4. Som du sier, var det alltid en eller annen idiot som forsvant midt i eller noe. Om denne patchen ikke hadde kommet, frykter jeg at vi hadde sluttet å spille GTA om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Godt å høre at ting er bedre. Har ikke fyrt opp GTA siden Heists kom. Kanskje på tide å prøve igjen snart da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hadde gjort et setup nesten ferdig med fire stk. Skulle stjele en jet fra en båt med mange folk på..Og så skyte ned mange jets, for så å fly til flyplassen i nord. Og bare sekunder før jeg kommer fram, klarer den ene duden å kjøre flyet sitt ned i bakken.. Alt han trengte og gjøre var å holde seg i lufta.. Sykt irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 sitter litt på gjerde nå og venter på pc utgaven før jeg prøver heist. Håper R* smeller skikkelig til med pc traileren neste uke og annonserer coop i sp delen. Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hadde gjort et setup nesten ferdig med fire stk. Skulle stjele en jet fra en båt med mange folk på..Og så skyte ned mange jets, for så å fly til flyplassen i nord. Og bare sekunder før jeg kommer fram, klarer den ene duden å kjøre flyet sitt ned i bakken.. Alt han trengte og gjøre var å holde seg i lufta.. Sykt irriterende. Har selv opplevd lignende. Heist finale (The prison break heist): alt hadde blitt unnagjort og alle skulle hoppe ut av helikopter og lande på stranden (samles). Han ene klarer å lande på en høyde overfor stranden. I stedet for å bare la karakteren gli ned en bakke, tar han sats og hopper. Selvsagt dør han og alt må gjøres på nytt. Kjedelig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hadde gjort et setup nesten ferdig med fire stk. Skulle stjele en jet fra en båt med mange folk på..Og så skyte ned mange jets, for så å fly til flyplassen i nord. Og bare sekunder før jeg kommer fram, klarer den ene duden å kjøre flyet sitt ned i bakken.. Alt han trengte og gjøre var å holde seg i lufta.. Sykt irriterende. Har selv opplevd lignende. Heist finale (The prison break heist): alt hadde blitt unnagjort og alle skulle hoppe ut av helikopter og lande på stranden (samles). Han ene klarer å lande på en høyde overfor stranden. I stedet for å bare la karakteren gli ned en bakke, tar han sats og hopper. Selvsagt dør han og alt må gjøres på nytt. Kjedelig. Haha! Alltid noen tullinger som skal gjøre idiotiske feil og dø på de verste måter i siste liten. Skjedde lignende med meg i prison break heistet (je hoster) og det er ikke gøy når det skjer ellers er selve heistene utrolig bra og gøy å spille 1 Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Men herregud da man! Den siste finalen er jo ikke så J*$£§% vanskelig!! Sitter så mange idioter rundt omkring så vil leke Rambo med pengesekken på ryggen!! Og når de endelig klarer å kjøre vekk, klarer de ikke å booste før hoppet og rekker ikke fallskjermen... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det er altfor mange Call of Duty-kids/folk hvis du ikke er i høy rank og inviterer gode folk. Ser mange som går bananas med et våpen uten å tenke på helse eller armor. Så har du de fantastiske folka som nevnes ovenfor som ikke klarer å lande med en jævla fallskjerm uten å daue, på Prison Break-heistet. Det er også et problem på The Pacific Standard-finalen, hvor man i tillegg har et tre som har en større rekkevidde enn det øyet ser. Så jeg har gitt opp å spille med randoms bare. Planlegger å spille et heist på forhånd heller. Kan kommunisere i 2015 til å finne en tid å gjøre det på, fremfor å være avhengig av retards Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg er dessverre avgengig av retards siden jeg ikke har noen å spille med. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Samme her banankrem... Og tid selvfølgelig. Gaming er å blir ad-hoc for min del, innimellom alt det andre. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 2 Uker til det kommer på Pc, guuud jeg gleder meg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kommer ikke til å kjøpe på pc, selv om det har jeg gleda meg til siden 2008. Holder med å ha det på ps3. Får lite tid framover etter det blir barn i september 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Kommer ikke til å kjøpe på pc, selv om det har jeg gleda meg til siden 2008. Holder med å ha det på ps3. Får lite tid framover etter det blir barn i september Lenge til september, rekker mange heists og et par gjennomspillinger i 1st person før du blir familiefar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå