Avean Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Ja, hvis du har noen å kommunisere med. Lett det beste med Online-delen. Synes noen av heistene med flere set up-oppdrag overgår alt i singelplayer-delen. Jeg digget det Humane-heistet jeg gjorde med noen folk på torsdag hvor vi måtte gjøre rundt 4-5 set-up missions. Starta med et hvor vi måtte bryte oss inn i Merryweather-lagret på havna og skyte ned leiesoldater for å stjele et helikopter. Neste set-up måtte vi drepe soldater og sånt på et hangarskip for å stjele et spesielt jagerfly med EMP i seg. Neste handla om at vi måtte parkere en bil i labben uten at noen oppdaget det, så vi måtte drepe folk før de oppdaga det før vi kunne parkere bilen. Så var heistet hvor jeg var helikopter-pilot mens en annen var min wingman som gunner, og de to andre på laget brøyt seg inn på labben når EMP`en hadde gått av. Mye mer avansert enn jeg trodde det skulle være, og mye bedre enn jeg forventet. Dette er virkelig hvordan man lager DLC. Et av de beste DLC`ene eller ekspansjonene jeg har sett de siste årene. Liker også at du unlocker muligheten til å kjøpe nye kjøretøy og sånt fra updaten etter du har gjort de forskjellige heistene, fremfor å få muligheten til å kjøpe alt med en gang. For å ikke snakke om at det er første gang vi har hatt et sånt spill i det hele tatt. Tenker på HEISTS gameplay i en totalt svær og åpen verden. Nærmeste vi har er Payday som har like store kart som Counter-Strike der du knapt kan hoppe. GTA V er så langt foran på alt egentlig, rett og slett ingen konkurranse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Enig, Avean. Har virkelig ikke sett noe lignende. Personlig gjør kvaliteten på disse heistene opp for tiden Rockstar har brukt, og de er tross alt gratis også. Dette spillet har gitt mer mer valuta for pengene enn de fleste andre spill de siste 2 årene. Tenkte jeg skulle prøve det narko-heistet i dag med noen folk. Gleder meg til å prøve det. Får man med seg mye cash når man tar heist? Litt avhengig av heistet og rollen din, men jeg endte opp med 160 000 på Humane etter finalen. Du får en grei bonus med å gjøre alle set-up oppdrag med de samme folka. Husk på at som heist leader må du brukere penger på etablere heistet, så det koster alt fra 10 000 til 40 000 har jeg opplevd. Tjener også penger på set up-oppdragene, men det er mer som et vanlig oppdrag. Og du får bonuser for dem i finalen av et heist. Ser også man tjene opp rundt 220 000 - 250 000 på A Series of Founding-finalen. Dette er et narko-heist du gjør sammen med Trevor faktisk. Så vet ikke om man tjener mer på noe andre heist. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Må man være på noen spesiell "rank" for å låse opp heist? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Man kan gjøre det fra level 12. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Hvis noen på XB1 har lyst til å bli med på heist i kveld så har jeg plass ledig. Mangler en person for fullt heist. GT: Empire of Maury 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. mars 2015 Del Skrevet 15. mars 2015 Koser meg med heistene, men har stortsett bare spillt med randoms da vi i mitt crew ikke har fått vært 4 ennå, men satser på det i morgen så vi får spillt litt mer Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Er det flere som sliter med å starte heists? Tar eeeevigheter å invitere nok folk og når de endelig kommer, så har jeg enda tilgode å spille mer enn ett oppdrag før en forsvinner og jeg må begynne ny invitasjonrunde... Mye fordi folk er like utålmodige som meg... Når en går, går alle Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Er det flere som sliter med å starte heists? Tar eeeevigheter å invitere nok folk og når de endelig kommer, så har jeg enda tilgode å spille mer enn ett oppdrag før en forsvinner og jeg må begynne ny invitasjonrunde... Mye fordi folk er like utålmodige som meg... Når en går, går alle Ja! Har brukt unødvendig lang tid ved flere anledninger på å vente på at noen skal joine. Skulle ønske det fantes et bedre matching-system. Lenke til kommentar
K N Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 Det invite systemet er jo helt håpløst. Auto-Invite: "Select to quickly start a game with players that GTA Online will find for you" Raskt og raskt... nærmere 15 min hver gang er jo helt håpløst. Og utrolig plagsomt om noen stikker i et heist at man må starte hele den forbanna inviteprosessen på nytt. Holdte på 50 min for å starte heist, hver gang vi fikk begynt var det en tulling som stakk. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Er usikker på om noen stikker eller om de bare mister connection. Rein idioti at man uansett blir kastet ut i freemode når sånt skjer... Dessuten er det helt hinsides at man må bruke evigheter på å invitere tre spillere for å sette igang startfilmen på hvert heist, for så å måtte invitere på nytt for å starte heistet! Langt ifra imponert over å måtte vente et og et halvt år på det her... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Er usikker på om noen stikker eller om de bare mister connection. Rein idioti at man uansett blir kastet ut i freemode når sånt skjer... Dessuten er det helt hinsides at man må bruke evigheter på å invitere tre spillere for å sette igang startfilmen på hvert heist, for så å måtte invitere på nytt for å starte heistet! Langt ifra imponert over å måtte vente et og et halvt år på det her...Heists er utrolig bra laget. Det er bare at det fortsatt bruker det samme teite invite systemet. Har du dog noen du kjenner eller et team du kan spille med som ikke dropper ut, er det null problemer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Digger GTA:Online, men jeg orker faktisk ikke spille fordi å faktisk samle nok folk til å gjennomføre et heist er nesten umulig. I hvertfall å fullføre alt av setups og så heistet ilag. Burde vurdere å skaffe en gjeng på 3-4 som kan gjøre det ilag. Er nok der morroa ligger. Hadde en 10-15 personer jeg spilte med på 360, men alt har dabbet av nå. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Noen som har trøbbel med serverne idag? Her kommer jeg inn i rykk og napp, men får ikke bruke hovedkarakteren min. I tillegg har den fått hår....noe den egentlig ikke hadde. Endret 21. mars 2015 av Knut A. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Var innom tidligere idag... Lå strødd med juletrær!!? i gatene, så regner med noe er som det ikke skal Lørdag og overbelastning av servere? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Kjøpte GTA 5 idag pga online-delen, så jeg har ikke spilt noe av story-moden. Men jeg er litt forvirret og synes det er litt dårlig info til oss som ikke er GTA-veteraner. Hvordan skal jeg gjøre ting, og hva burde jeg kjøpe osv. Kjøpte en garasje nå for 25,000$ men vet ikke hvordan jeg får tak i nye biler engang. Også kan jeg ikke kjøpe nye våpen heller? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Biler finner du på gata eller via browseren på telefonen... Våpen kjøper du hos ammunation, men regn med at ikke har level enda til å få de du egentlig vil ha... Join jobber så levler du fort Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Kjøpte GTA 5 idag pga online-delen, så jeg har ikke spilt noe av story-moden. Men jeg er litt forvirret og synes det er litt dårlig info til oss som ikke er GTA-veteraner. Hvordan skal jeg gjøre ting, og hva burde jeg kjøpe osv. Kjøpte en garasje nå for 25,000$ men vet ikke hvordan jeg får tak i nye biler engang. Også kan jeg ikke kjøpe nye våpen heller? Stjel biler på gata, enkelte modeller må du kjøpe for å beholde. Fly, oppdrag og våpen åpnes opp etter hvert som du går opp i level. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Kjøpte GTA 5 idag pga online-delen, så jeg har ikke spilt noe av story-moden. Men jeg er litt forvirret og synes det er litt dårlig info til oss som ikke er GTA-veteraner. Hvordan skal jeg gjøre ting, og hva burde jeg kjøpe osv. Kjøpte en garasje nå for 25,000$ men vet ikke hvordan jeg får tak i nye biler engang. Også kan jeg ikke kjøpe nye våpen heller? Stjel biler på gata, enkelte modeller må du kjøpe for å beholde. Fly, oppdrag og våpen åpnes opp etter hvert som du går opp i level. Men det er altså kun biler man kjøper man kan bruke i race? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Kjøpte GTA 5 idag pga online-delen, så jeg har ikke spilt noe av story-moden. Men jeg er litt forvirret og synes det er litt dårlig info til oss som ikke er GTA-veteraner. Hvordan skal jeg gjøre ting, og hva burde jeg kjøpe osv. Kjøpte en garasje nå for 25,000$ men vet ikke hvordan jeg får tak i nye biler engang. Også kan jeg ikke kjøpe nye våpen heller?Stjel biler på gata, enkelte modeller må du kjøpe for å beholde. Fly, oppdrag og våpen åpnes opp etter hvert som du går opp i level. Men det er altså kun biler man kjøper man kan bruke i race? nei, man kan enten velge alle i den klassen, eller man kan bruke sin egen hvis man føler for det om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Var innom tidligere idag... Lå strødd med juletrær!!? i gatene, så regner med noe er som det ikke skal Lørdag og overbelastning av servere? Såpass ja.....etterslep fra desember det, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå