Woltox Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 elsker når du har tjent cash og kjøpt deg eiendom, du har planer om å legge deg... men serverene er nede så du får ikke savet... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 elsker når du har tjent cash og kjøpt deg eiendom, du har planer om å legge deg... men serverene er nede så du får ikke savet... Du kommer hvertall inn! Selv har jeg prøvd aktivt; LES: konstant, å komme meg inn uten hell. Har sikkert restarta xboxen 10 ganger, og selve spillet 40 ganger. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 elsker når du har tjent cash og kjøpt deg eiendom, du har planer om å legge deg... men serverene er nede så du får ikke savet... Saver ikke spillet automatisk ved Online? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 For meg gikk det på det andre forsøket idag. Fulgte et tips fra en på gtaforums om at du måtte ta ut batteria av kontrollen etter du går online, så vente til du hører at ting skjer i bakgrunnen. Funka bra det, dog tviler at batteriene har noe med muligheten for å komme online, men det er en fin liten gullerot for de som er desperate. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kjipt å ikke komme inn. Var å forvente masse bugs og at serverne slet, men håpet nå i det minste å få prøve. Litt rart å lansere det samtidig for alle? Ville det ikke spart dem masse trøbbel å feks lansere det i USA noen dager før Europa, for så å ta det i Asia/Australia? Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Har kommet meg forbi hele tutorialen 2 ganger, og begge gangene har spillet fryst og slettet fyrene mine. Utrolig irriterende. Sikkert laget meg nye folk minst 20 ganger i dag. Rimelig lei intro videoen for å si det sånn Endret 2. oktober 2013 av Rons0 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Kjipt å ikke komme inn. Var å forvente masse bugs og at serverne slet, men håpet nå i det minste å få prøve. Litt rart å lansere det samtidig for alle? Ville det ikke spart dem masse trøbbel å feks lansere det i USA noen dager før Europa, for så å ta det i Asia/Australia? Hva med Afrika? Endret 2. oktober 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Saver ikke spillet automatisk ved Online? Kun når serverene er online, ellers nei. Altså du kan joine ett spill når serverene er oppe, så går de ned og du avslutter = taper alt du har gjort. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Etter hva jeg har forstått fra flertallet på gtaforums skal alt være lagret, bare utilgjengelig. Samme som Snapmatic bildene deres atm. 1 Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tror de fleste kjenner seg igjen i denne... 3 Lenke til kommentar
Protrik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) nå funker online fint for meg hittil.. kommet meg gjennom intron, race og drug greia ihvertfall Endret 2. oktober 2013 av Protrik Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Wici: men neppe det som har skjedd fra serverne gikk ned og til må dersom man logger av før de er oppe igjen. Støtte forresten på noe rart in game; jeg skulle ta av meg maska mi etter det første ranet man skal gjøre, og den nektet komme av. Var som i The Mask. Endret 2. oktober 2013 av Slai Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det virker mer logisk det ja. Time will show. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Merker jeg begynner å bli litt irritert nå. Har fortsatt ikke fått prøvd online delen grunnet "failed to host online session" og Claudia serveren er nede.... Jaja, får vel bare vente en ukes tid Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva med Afrika Ah spar meg. Har ikke du barne-tv eller noe å gå å se på? Du har jo en stund fremstått som mindre intelligent her. 3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Etter hva jeg har forstått fra flertallet på gtaforums skal alt være lagret, bare utilgjengelig. Håper det. Jeg var så heldig å få spille uforstyrret fra kl 14 til nå, hadde vært kjedelig å miste alt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Ah spar meg. Har ikke du barne-tv eller noe å gå å se på? Du har jo en stund fremstått som mindre intelligent her. Unnskyld meg. Send meg en PM med hva du mener med at jeg er mindre intelligent. Endret 2. oktober 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hva er siste delen i tutorialen? Etter jeg dævva i en deathmatch så har det ikke skjedd noe mer, bare masse blå greier på kartet. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Stjernene er "story" missions, mener jeg. De andre er bare standard missions, som deathmatch, lts, kappløp, osv. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Får bare "Timed out joining session." (Spiller på PS3), jeg har prøvd alle session typene, flere ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå