Trezzy Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Men er det mulig å trekke tilbake penger fra mmoga vis man ikke har fått produkte enda? Har altså kjøpt gta derfa og de ber meg sende et bilde av meg selg og et ID kort for å få spillet mitt og det gidder jeg ikke!! Vil ha pengene mine tilbake. Har dere opplevd noe lignede? Takk for svar !!!!! Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Betalte du med kredittkort så er du iallefall sikret hvis de ikke leverer som avtalt. Hvis de ber om ID så ville iallefall jeg levert dokumentasjon som ikke utleverer personsensitiv informasjon som fødselsnummer e.l.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Da ser det ut som heist er online, laster ned en patch på 4,75gb.... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Herlig! Får se og prøve det snart :! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Det er fett ass, men evig vanskelig på hard. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 4.75GB?!!?! ... hva skal jeg slette nå, da? Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 kjøp en ekstern HDD? For lat. Slettet et spill jeg ikke kommer til å spille mer. Neste gang blir det verre! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Flere som ikke får logget på? Unable to connect to Rockstar game services. Lenke til kommentar
andresb Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Si fra hvis noen er med på heist! AndresbHf på PSN. (PS4) Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 møkk! Vanskelig å spille heist i kveld. Tar evigheter å finne tre andre og når de endelig kommer så fryser spillet. Prøver igjen i morgen. Add meg gjerne (ps3) theGunner_76 Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 hahahaha, når serverene fryser når en ny gamemode legges ut, gleder jeg meg virkelig til å se hvordan det blir når det blir releaset på PC 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Jeg har faktisk aldri vært borti dårligere servere enn det Rockstar har. De feilet ved release til PS3, de feilet ved release til PS4 og de de feiler til release av heist. Ikke bare feiler de på dagen, men det preger dem i FLERE dager. Det her er det verste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Er umulig å få spilt Gta online (Xone)... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Det er rart, fordi jeg har ikke hatt problemer med å spille heist i går eller i dag. Spilte nettopp Prison Break`et med noen venner. Humane-raidet og set-up`ene i går. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Er heists gøy da? Har jeg noe å glede meg til? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 (endret) Ja, hvis du har noen å kommunisere med. Lett det beste med Online-delen. Synes noen av heistene med flere set up-oppdrag overgår alt i singelplayer-delen. Jeg digget det Humane-heistet jeg gjorde med noen folk på torsdag hvor vi måtte gjøre rundt 4-5 set-up missions. Starta med et hvor vi måtte bryte oss inn i Merryweather-lagret på havna og skyte ned leiesoldater for å stjele et helikopter. Neste set-up måtte vi drepe soldater og sånt på et hangarskip for å stjele et spesielt jagerfly med EMP i seg. Neste handla om at vi måtte parkere en bil i labben uten at noen oppdaget det, så vi måtte drepe folk før de oppdaga det før vi kunne parkere bilen. Så var heistet hvor jeg var helikopter-pilot mens en annen var min wingman som gunner, og de to andre på laget brøyt seg inn på labben når EMP`en hadde gått av. Mye mer avansert enn jeg trodde det skulle være, og mye bedre enn jeg forventet. Dette er virkelig hvordan man lager DLC. Et av de beste DLC`ene eller ekspansjonene jeg har sett de siste årene. Liker også at du unlocker muligheten til å kjøpe nye kjøretøy og sånt fra updaten etter du har gjort de forskjellige heistene, fremfor å få muligheten til å kjøpe alt med en gang. Endret 14. mars 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Legg meg til hvis du trenger en til Missions eller heist. PS4 id: sf-turb0 Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Får man med seg mye cash når man tar heist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå