Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, så dumt.

Jeg kjøpte Buzzard nå til bruk på missions. Det føles jo nesten som å fuske å bruke det, er jo så sykt enkelt nå. Ikke alle missions det passer å bruke på, men Trash Talk, Base Invanders, Crystal Clearout osv er det helt strålende på. Missions er jo unnagjort på få minutter, og jeg føler Buzzard betaler seg selv her.

Lenke til kommentar

Da er folk i full gang med å duplisere biler igjen å tjene seg millioner.

IMO har dette vært en skandale. Jeg har latt være, fordi jeg ikke vil at noe skal fucke seg eller at Rockstar hadde sletta alt jeg har i GTA pga det.

Men Rockstar har til og med sakt at de ikke skal gjøre noe mer enn å patche det, ergo man kan holde på så mye man vil med å duplisere biler og tjene lettjente kroner.

Mens vi "snille" må slite ræva av oss for å spare opp 1M

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har spart opp en del cash, og skal kjøpe meg en superbil. Det står mellom Zentorno og Adder. Hvilken bil er raskest (høyest toppfart og best akselerasjon) topptrimmet?

Adder'n har vel best toppfart, men Turismo GT har mye bedre handling og akselerasjon ut av svinger enn hva Zentorno og Adder'n har..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen her på PS4 som kunne tenke seg å tjene litt penger imot å gjøre diverse ting som enkeltspillere ikke selv kan gjøre (som å sette bounty på seg selv)?

Jobber turnus med vakter døgnet rundt, så både når jeg spiller på jobb og hjemme er jeg ofte alene fordi vennegjengen er på jobb eller sover, og av og til må det sikkert 30-40 stjålne biler til bare for å få bounty satt på seg selv (imotsetning til hvor enkelt det er å få bounty selv når en kamerat er online i samme sesjon og han bare kan ringe den inn).

Ser derfor for meg at det må finnes mulighet for å betale noen for dette, enten i form av bitcoin eller ps store gift cards (jeg vet at det finnes for US PSN kontoer, men at de du kjøper på amazon.com iallefall ikke funker på norske kontoer) som igjen kan brukes til ingame USD for den som gjør meg de tjenestene.

Lenke til kommentar

Noen her på PS4 som kunne tenke seg å tjene litt penger imot å gjøre diverse ting som enkeltspillere ikke selv kan gjøre (som å sette bounty på seg selv)?

Jobber turnus med vakter døgnet rundt, så både når jeg spiller på jobb og hjemme er jeg ofte alene fordi vennegjengen er på jobb eller sover, og av og til må det sikkert 30-40 stjålne biler til bare for å få bounty satt på seg selv (imotsetning til hvor enkelt det er å få bounty selv når en kamerat er online i samme sesjon og han bare kan ringe den inn).

Ser derfor for meg at det må finnes mulighet for å betale noen for dette, enten i form av bitcoin eller ps store gift cards (jeg vet at det finnes for US PSN kontoer, men at de du kjøper på amazon.com iallefall ikke funker på norske kontoer) som igjen kan brukes til ingame USD for den som gjør meg de tjenestene.

Snakk med oss når du har fått hjernen din tilbake.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Var jeg så uklar? Antok dere kanskje at jeg ønsket meg bounty for å tjene usle 9k ingame? Må jeg virkelig forklare grunnene (i flertall) som finnes i spillet for å spille med bounty på seg?

Jeg har millioner ingame, men kan ikke akkurat overføre ingame penger til de jeg vil kjøpe (ikke selge) tjenester av.

Derfor tilbyr JEG å betale noen andre (med btc eller vouchers, som de kan bruke til shark cards) for tjenester som f.eks. å sette 9k bounty på meg.

Endret av AnthonyEdwardS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...