ReaveЯ Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Ikke på mod shop hvertfall. Aner ikke helt hvor jeg får solgt den. Dreiv å sparte til Buzzard-heliet, så ganske surt at jeg brant bort 500k på den bussen.. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hehe, så dumt. Jeg kjøpte Buzzard nå til bruk på missions. Det føles jo nesten som å fuske å bruke det, er jo så sykt enkelt nå. Ikke alle missions det passer å bruke på, men Trash Talk, Base Invanders, Crystal Clearout osv er det helt strålende på. Missions er jo unnagjort på få minutter, og jeg føler Buzzard betaler seg selv her. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Da er folk i full gang med å duplisere biler igjen å tjene seg millioner. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Da er folk i full gang med å duplisere biler igjen å tjene seg millioner. IMO har dette vært en skandale. Jeg har latt være, fordi jeg ikke vil at noe skal fucke seg eller at Rockstar hadde sletta alt jeg har i GTA pga det. Men Rockstar har til og med sakt at de ikke skal gjøre noe mer enn å patche det, ergo man kan holde på så mye man vil med å duplisere biler og tjene lettjente kroner. Mens vi "snille" må slite ræva av oss for å spare opp 1M Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Har spart opp en del cash, og skal kjøpe meg en superbil. Det står mellom Zentorno og Adder. Hvilken bil er raskest (høyest toppfart og best akselerasjon) topptrimmet? Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har spart opp en del cash, og skal kjøpe meg en superbil. Det står mellom Zentorno og Adder. Hvilken bil er raskest (høyest toppfart og best akselerasjon) topptrimmet? Adder'n har vel best toppfart, men Turismo GT har mye bedre handling og akselerasjon ut av svinger enn hva Zentorno og Adder'n har.. Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har nå både Zentorno og Turismo, og sparer opp til Adder.. Holder på å skaffe platinum i GTA V, og man tjener utrolig mye penger når man spiller oppdrag Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 "Pre order cash" bonusen dukker ikke opp i online delen hos meg(ps4, digital). Den kom i singleplayer'n, men det har vært litt fram og tilbake der også... Lenke til kommentar
K N Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ikke her heller. Tenkte det var greit å kontakte R* å høre med dem. De anbefaler det selv :-) Men er det noen gode norske crews rundt? Det jeg var i er helt splittet nå. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Streamer litt www.twitch.tv/olehenri23 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Flere enn meg som har slitt mye med online de siste dagene? Altså etter oppdateringen. Får bare standard "service unavailable" meldingen. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Flere enn meg som har slitt mye med online de siste dagene? Altså etter oppdateringen. Får bare standard "service unavailable" meldingen. Prøv å restart maskina og spillet.. Hjalp for meg tidligere i dag.. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 (endret) http://www.twitch.tv/eirik_fs Streamer og prøver å få med folk i et nytt map jeg har lagd, "Battlefield Riverstorm" 30 player full metal warfare with 1 jet, 1 heli and 4 tanks per team, also a lot of heavy weapons, ammo crates, bikes and boats! Add tGSintensimilla på Xbox One og send melding så sender jeg invite Endret 1. januar 2015 av iBrick 1 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Double GTA$ & Double RP Featured Playlists in GTA Online this Weekend Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Noen her på PS4 som kunne tenke seg å tjene litt penger imot å gjøre diverse ting som enkeltspillere ikke selv kan gjøre (som å sette bounty på seg selv)?Jobber turnus med vakter døgnet rundt, så både når jeg spiller på jobb og hjemme er jeg ofte alene fordi vennegjengen er på jobb eller sover, og av og til må det sikkert 30-40 stjålne biler til bare for å få bounty satt på seg selv (imotsetning til hvor enkelt det er å få bounty selv når en kamerat er online i samme sesjon og han bare kan ringe den inn). Ser derfor for meg at det må finnes mulighet for å betale noen for dette, enten i form av bitcoin eller ps store gift cards (jeg vet at det finnes for US PSN kontoer, men at de du kjøper på amazon.com iallefall ikke funker på norske kontoer) som igjen kan brukes til ingame USD for den som gjør meg de tjenestene. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Noen her på PS4 som kunne tenke seg å tjene litt penger imot å gjøre diverse ting som enkeltspillere ikke selv kan gjøre (som å sette bounty på seg selv)? Jobber turnus med vakter døgnet rundt, så både når jeg spiller på jobb og hjemme er jeg ofte alene fordi vennegjengen er på jobb eller sover, og av og til må det sikkert 30-40 stjålne biler til bare for å få bounty satt på seg selv (imotsetning til hvor enkelt det er å få bounty selv når en kamerat er online i samme sesjon og han bare kan ringe den inn). Ser derfor for meg at det må finnes mulighet for å betale noen for dette, enten i form av bitcoin eller ps store gift cards (jeg vet at det finnes for US PSN kontoer, men at de du kjøper på amazon.com iallefall ikke funker på norske kontoer) som igjen kan brukes til ingame USD for den som gjør meg de tjenestene. Snakk med oss når du har fått hjernen din tilbake. 2 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Kjøp like greit shark cards hvis du vil betale penger for en spillvaluta. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Enig, kjøpt deg ett slikt ingame "credid card". Enkleste måten til cash. 130,- for 1.2 mil ingame cash. Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Var jeg så uklar? Antok dere kanskje at jeg ønsket meg bounty for å tjene usle 9k ingame? Må jeg virkelig forklare grunnene (i flertall) som finnes i spillet for å spille med bounty på seg? Jeg har millioner ingame, men kan ikke akkurat overføre ingame penger til de jeg vil kjøpe (ikke selge) tjenester av. Derfor tilbyr JEG å betale noen andre (med btc eller vouchers, som de kan bruke til shark cards) for tjenester som f.eks. å sette 9k bounty på meg. Endret 8. januar 2015 av AnthonyEdwardS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå