Kennern Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Åssen er den nye oppdateringa? Lenke til kommentar
MAG8 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ikke veldig spennende. De to mest populære bilene i den nye updaten er vel en 6x6 "suv" med plass til 6 personer, og en smart som man gjøre ganske mye med. Sitter igrunn litt på gjerdet til heist kommer. En gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Heist blir vel lansert samtidig med PS4/XB1-utgaven ankommer.. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Hello everyone, we hope you’re enjoying the new cars, weapons, gear, toasts and all the other additions in this week’s Update. For anyone experiencing any sort of technical issues, please hit up http://support.rockstargames.com where your issue may already be reflected as an article you can subscribe to for automatic updates – or contact the Support Team on Twitter at http://twitter.com/rockstarsupport For those of you asking about other upcoming GTA Online updates, we have lots more in store coming your way soon. We know many fans have been eagerly awaiting the release of the Online Heists that we had planned to release for you this spring, and they are taking more time to create than originally anticipated. We are very sorry for the delay, and are working hard to bring them to you as soon as we can. Please know that we are focused as always on making the best possible content for you to play and we are thankful to all of you for your patience, understanding and support. Stay tuned for more information on that as well as lots of other ongoing content updates, enhancements and additions to the world of GTA Online that are on the way. Thank you all, and we will also have information coming your way here at the Newswire later today on The “I’m Not A Hipster” Event Weekend happening this Friday-Sun with lots of special additional bonuses, contests and more. Kilde: The GTA Online "I'm Not a Hipster" Update Is Now Available Endret 18. juni 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ok, kanskje senere da.. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Jeg tror at heists blir en skuffelse. Endret 18. juni 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Jeg tror at heists blir en skuffelse. Tviler sterkt, Rockstar lager ikke noe dårlig, dem imponerer med alt dem gjør. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Ahem, GTA IV pc-porten.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Hehe, det er mer enn bare GTA IV som ble dårlig portet, strengt talt er vel alle GTA spillene siden de ble 3D dårlig portet til pc... Hvordan de andre spillene til rockstar er på pc kan jeg ikke uttale meg noe om da jeg ikke har spilt de. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Er det noen på PS3 som kan hjelpe meg å farme noen super car races? tenkte å ta en runde på den fengselsbanen, er så dritt lei å komme på andre plasser nå Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Er det noen på PS3 som kan hjelpe meg å farme noen super car races? tenkte å ta en runde på den fengselsbanen, er så dritt lei å komme på andre plasser nå Kan hjelpe deg om jeg får vinne en gang først. Add shottas2455 Lenke til kommentar
Gjest medlem-316240 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Noen som vet når GTA kommer til PC? Endret 29. juni 2014 av medlem-316240 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Trenger noen å gjøre et race med meg (Som jeg vinner), hjelper selvsagt til om noen trenger noen race for åpne opp noe. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 GTA 5 Online Money, Heists, July 4 Pack? Rockstar Set To Release Independence Day-Themed Features Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 The Liberator in action. Dyr, må ringe pegasus, kan ikke oppgraderes eller bytte farge, men har mye armor fra før, går fort nok, oppfører seg som en skikkelig monstertruck! Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Hvordan er det jeg kan sette på forsikring til bilen? Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Biler du kjøper (på nettet via mobilen) har allerede forsikring. Biler du plukker opp kan forsikres på LS Customs, det er ikke alle biler som kan forsikres, disse må kjøpes for å forsikres. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Okey. Men nå er jeg i LS Customs, hva skal det stå? Endret 8. juli 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Jeg lette litt etter en futo tidligere i dag og fant ingenting men etter jeg fant en ny session så står det en futo ved siden av garasjen min. Bra timing @flamethower1234 du finner det under loss/theft prevention. Endret 8. juli 2014 av paraxsystemz Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Rykter om ny oppdatering 29. juli med mer innhold. Kanskje vi får heists... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå