Keymaster.Po Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Stikke av med helikopter for så hoppe ut av den med fallskjerm over en kiosk du skal rane og så setter deg i en politibil og kjører utafor kaien for å svømme med haier som spiser deg opp. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hadde det bare vært fly og helikopter online flyplassen er jo bare helt tom Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hadde det bare vært fly og helikopter online flyplassen er jo bare helt tom Det er det... Helikopter finner du feks på flyplassen til Trevor, Jagerfly på militærbasen.. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Får bare session timed out. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er det... Helikopter finner du feks på flyplassen til Trevor, Jagerfly på militærbasen.. Må ha vært bugga hos meg da. Aldri vært noen fly der. Bare de store i dock´en som ikke kan kjøres verken på single eller online.. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) kommer enda ikke forbi første race... stopper på launching session, og jeg har laget minst 21 forskjellige characters fordi de forsvinner. Noen tips? Prøver på igjen med character nr 22 fordi alt bare frøys Endret 2. oktober 2013 av XfsB Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vært på militærbasen og trevor sin flyplass for å se alt? Skulle ønske min gtao funket... Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kommer endelig inn i games og kan rane butikker osv, men ender med "failed to download job" uansett hvilket mission jeg prøver meg på Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Det er helikopter ved siden av stranden, 4-6 stk av de der. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Vært på militærbasen og trevor sin flyplass for å se alt? Skulle ønske min gtao funket... Neeei, men synes det er teit at los santos airport ikke har massevis av fly sånn som i single playern.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hadde vel vært litt for lett om man kunne hente fly fra første sekund på en så lett måte. Rank litt opp så kommer det vel uansett =) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei. Jeg får bare opp at cloud'en er nede på Xbox, stemmer dette, eller må jeg bare prøve mange ganger? Prøvd rundt 4 ganger nå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er samme på ps3, får heller vente til det er fikset. Karakterene mine blir borte, så er neppe fikset =) Lenke til kommentar
Submission Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 For meg virker dette med online meget komplisert, hvordan skal jeg sette meg inn i alt? Finnes det noen gode videoer/nettsider? Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hei. Jeg får bare opp at cloud'en er nede på Xbox, stemmer dette, eller må jeg bare prøve mange ganger? Prøvd rundt 4 ganger nå. Fikk den beskjeden, prøvde flere ganger til jeg kom inn, tok ikke så lang tid. Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) For meg virker dette med online meget komplisert, hvordan skal jeg sette meg inn i alt? Finnes det noen gode videoer/nettsider? Hvis du spiller på Xbox 360 og har mic, kan du legge meg til hvis du har lyst. Så kan jeg hjelpe deg litt Gamertag: Dag Jacob Men det starter litt med små jobber du kan gjøre med venner eller alene. Tjene penger, skaffe seg bra klær og garasje til bilene, leilighet og annet. Men det er så mye mer så ja.. Skjønner det virker komplisert. Endret 2. oktober 2013 av Keymaster.Po Lenke til kommentar
August. Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Flere enn meg som synes at måten du lager karakteren din på bare var helt latterlig dårlig? Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Flere enn meg som synes at måten du lager karakteren din på bare var helt latterlig dårlig? Helt ræva! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Skjermen min er bare svart den. Prøvd flere ganger nå. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg synes det var kult og litt utfordrende å lage karakteren på, jeg. Blir alltid lei utseendet på de figurene jeg lager, og det viktigste for meg er uansett å lage en jente med en flott rumpe rett og slett fordi jeg 99% av spilletiden ser figuren min bakfra. Endret 2. oktober 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå