Sjefern Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg skulle legge inn et innlegg i diskuter på sol.no. Dette er svaret jeg fikk etter å ha trykket på "sendknappen" Sorry! Your current computer configuration does not support this action. Jeg har akkurat lagt inn xp-pro engelsk versjon igjen. Det gikk med samme versjonen helt til jeg måtte formatere. Er det noe i internett-innstillingene jeg må fixe på? I tilfelle hva da og hvordan Går og legger meg nå så jeg vil ikke være i stand til å svare noe mere på dette i natt. Nattinatt :rope: Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Det er mulig du har slått av cookies, enten i dine internet instillinger eller at du har et program som gjør det. Vanligvis firewall programmer og popup-blockere holder på med sånt Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Takker Det var firewallen. Jeg gikk inn på Norton firewall - Privacy control - configure - costom level - der var det haket av for "enable browser privacy", slo av den. Så var alt fryd og gammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå