Gjest Bruker-245639 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tja, X-Plane er vel en simulator, ikke et spill... Å nei huff så dumt av meg å trekke frem noe som krever 3D på høyt nivå. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Åja... http://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=MTQ4MDE Hva har ATIs krav om at man må bruke ATI-sertifiserte DVI>HDMI-adaptere for ATI-kort fra 2006 til 2008 for å få lyd over HDMI å gjøre med om man bør bruke Nvidias proprietære driver eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Hva har ATIs krav om at man må bruke ATI-sertifiserte DVI>HDMI-adaptere for ATI-kort fra 2006 til 2008 for å få lyd over HDMI å gjøre med om man bør bruke Nvidias proprietære driver eller ikke? Det har med om en skal bruke proprietære drivere eller ikke. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Det har med om en skal bruke proprietære drivere eller ikke. Jeg klarer bare ikke følge hoppet i logikk her: hva har et problem med 5 år gamle ATI-skjermkorts multimediestøtte å gjøre med dagens Geforce-kort sine egenskaper til å kjøre OpenGL-kode med proprietær driver sammenlignet med en åpen driver? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Jeg klarer bare ikke følge hoppet i logikk her: hva har et problem med 5 år gamle ATI-skjermkorts multimediestøtte å gjøre med dagens Geforce-kort sine egenskaper til å kjøre OpenGL-kode med proprietær driver sammenlignet med en åpen driver? Det er ingen hopp logikken. Det snakkes kun om åpne kontra lukkede drivere. En av mange gode grunner for å knallhardt velge kun åpne drivere er problemstillinger som nevnt i lenken til Phoronix. Om en tror at dette er det eneste problemet i historien og at det ikke finnes tilsvarende i dag så er en i overkant naiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå