FunFact Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Mye mørke, men mye flotte (!) bilder. Bra lyssetting, og spennende vinkling - særlig på det siste Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Flott løst oktoberfest - til nå. Mange fine mørke bilder. Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2013 (endret) 7 Oktober by Svolsen, on FlickrEn liten ekstra utfordring til meg sjøl.Dei neste dagene skal være i farger og ikke svarte Endret 7. oktober 2013 av Svolsen Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Likte at du valgte å beholde lampen i bildet den siste dagen. Det er ikke alltid man skal skjule lyskilden 1 Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 8 Oktober by Svolsen, on Flickr 1/30 f1/4 ISO 100 I farger tada!!! Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Farger, men "understated" - veldig interessant komposisjon, et bilde man kan se for seg som illustrasjon for en kokkeartikkel Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Likte det siste - meget bra. (de andre bildene er gode de også ) Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Det siste er nydelig! Liker det lyse mot det fargesterke, og de runde formene. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Fint 2Oktober bilde. Stilige mørke portretter her altså. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det var stort kontrast mellom alle de mørke portrettene og gårsdagens bilde. Delikate farger i det siste, og sensuelle former. Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Tar meg et frikort idag Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det er lov det (frikort, altså) Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2013 10 Oktober by Svolsen, on Flickr Må da være en av dei siste av sitt slag så sent som i oktober Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Flotte de her fargebildene, sterk kontrast til de mere rå sort/hvitt bildene. Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Funfact:Ja klarte ikke å få tatt noe som eg ville vise for omverdenen hehe. Men prøver meg på hardcore (inni mitt lille hodet iallefall) så har vel bare 1 igjen nå hehe. Blomvik: Ja men kjenner at eg kommer nok til å havne tilbake på den mørke siden igjen hehe Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 11 Oktober by Svolsen, on Flickr 1/250 f/8 ISO 100 Fant nettopp ut at garasjen har mange motiv som bare venter på å bli skrudd på og lekt med 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vakkert belyst løvetann i går, dagens bilde er mystisk, klarer ikke helt å se hva det er, bortsett fra lys og skygge i fin formasjon. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Det er nok en sirkelsag i ørlitt bevegelse. Liker at den ikke står dønn stille. Flott lys på løvetannbildet, ganske vellykket synes jeg. Skikkelig high-key 8. oktober. Ikke lett å ta bilder av mat, men dette funker som fy. Nesten vel mørkt den 7. Blir nærmest som et eksperiment i antydning. Endret 11. oktober 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
Svolsen Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 JorunT: Takk takk. Er nok som knb sier. En Sirkelsag. K.n.b: Stemmer det. Ser i ettertid at eg burde at litt lenger lukkertid. Men man lærer så lenge man lever :-) Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 10 og 11 var begge utrolig flotte bilder - og veldig annerledes. Jeg brukte også et par sekunder på å se sirkelsaga, og når jeg skjønte hva det var så humret jeg litt for meg selv. Liker at man må tenke litt innimellom når man ser på bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå