Hèxacôres Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hvis den monster annonsen skal være der hele tiden, mister diskusjon.no hvertfall meg som daglig bruker. Andre tanker? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Andre tanker? Her har du mange andre tanker. Lenke til kommentar
amund Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Hei, vi har normalt ikke vist toppbanner-annonsen for innloggede brukere, men på grunn av en veldig stor kampanje må vi gjøre et unntak akkurat i dag. I morgen skal vi være tilbake i normalt modus :-) 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Hva er dette for noe tull? Jeg er pålogget forumet, og trykker på en artikkel som ligger helt øverst. Så sier den at jeg må skru av adblock, eller bli premium-medlem! Jeg er jo pålogget som premium-medlem! Tydeligvis må jeg logge på for å lese artikler også... Er ikke hardware og Diskusjon såpass integrerrt med hverandre? Endret 3. oktober 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
amund Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hva er dette for noe tull? Jeg er pålogget forumet, og trykker på en artikkel som ligger helt øverst. Så sier den at jeg må skru av adblock, eller bli premium-medlem! Jeg er jo pålogget som premium-medlem! Tydeligvis må jeg logge på for å lese artikler også... Er ikke hardware og Diskusjon såpass integrerrt med hverandre? Hei, dessverre er det slik at du ikke blir automatisk logget inn på Hardware.no når du logger inn på Diskusjon, men det fungerer fint om du gjør det motsatt. Årsaken til dette er rett og slett at Diskusjon.no er basert på Invision Power Board hvor det viser seg at det er litt vanskeligere å få til denne "kryss"-innloggingen enn det er på de tjeneste vi har bygget selv. Vi har dette på blokka, og håper at vi skal få på plass sømløs innlogging på tvers i løpet av høsten. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Dobbelpost pga treg EDGE-dekning fra Telenor. Endret 29. november 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Nå er det reklame igjen. Bare et lite banner, men likevel... Jeg er innlogget, og jeg er Ekstra-medlem. Sony Xperia Tablet Z. Dolphin nettleser. Endret 29. november 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 De har vel enda en "kampanje" kjørende.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg tolket innlegget til Amund dithen at dette var en engangsforseelse. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 hvorfor slenger der også på søppel ,altså popo-up reklame . hver gang jeg blokkerer popupreklamen så blokkeres også annonsene hvis jeg så vil tillate anonsene så dukke popup reklame også opp lunne man ikke få lov til velge noe midt mellom ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå