Muompu Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Heisann dere!Jeg har et lite problem, eller nært sagt en irritasjon. For når jeg skal ut å sykle, på cafè eller til ei venninne, så sliter jeg sånn med hvordan jeg skal ha på meg veska. Den blir alltid hengende i veien, eller så prøver jeg å feste den til styret/bagasjebrettet på alle mulige finurlige måter...Noen av dere som har noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Kjøp en ryggsekk for sykling. http://bikeshop.no/Sykkel/TILBEH%C3%98R/Vesker/sekker/Sekker Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Bytt ut veska med en messenger bag... Lenke til kommentar
Muompu Skrevet 30. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Ja. Det er jo selvfølgelig mulig... Men tanken er jo at jeg vil kunne bruke min egen veske/bag, uten å måtte dra med meg en ekstra ryggsekk for å kunne ta den ibruk.Men takk for svar..Håper fremdeles på noen andre forslag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Ikke ekstra ryggsekk. Kutt ut vesken og ta med det du trenger i ryggsekken... Om ikke den vesken er laget for å ta med på sykkel, så er den ikke egnet for det... Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 Ta en kikk på hvordan lowepro slingshot fotovesker er lagd. Prinsippet er en stropp fra vesken til bæreremen som går under armen på motsatt side av skulderen bæreremen ligger over. Alternativt sett bagasjebærer på sykkelen og fest vesken på denne. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. september 2013 Rapporter Del Skrevet 30. september 2013 2 Lenke til kommentar
Alcon Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Messenger bag er jo egentlig en veske bare at du også kan slenge den rundt ryggen, får du tak i en lengre og bredere stropp og det er mulig å bare klipse den på veska du allerede har får du jo slengt den rundt ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå