cdrom Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Til min kamerats store fortvilelse funger pcn hans som en dass. Jeg tror det ville hjulpet mye med OC av skjermkort, har ati selv og har ikke peil på gf, har noen forumrotter 8) peil på OC av gf4 ti-4600 128mb? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har Asus Ti4600 i "gamle" pc`en hvis jeg ikke husker feil gikk det forholdsvis greit fra 300/650 til ca 315/710 med standard kjøling og gikk vell til noe mellom 320-330 med vannkj. På rammen gikk benchmark score ned hvis jeg gikk over 710 Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Har Asus Ti4600 i "gamle" pc`en hvis jeg ikke husker feil gikk det forholdsvis greit fra 300/650 til ca 315/710 med standard kjølingog gikk vell til noe mellom 320-330 med vannkj. På rammen gikk benchmark score ned hvis jeg gikk over 710 Hvilket program brukte du for å OC? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Detornator Coolbits http://download.guru3d.com/pafiledb.php?ac...e&id=1&file=462 Når denne er lastet ned og "installert" Vil du ha tilgang til å endre klokkehastigheten i egenskapene til skjermkortet (egenskaper/avansert osv.) Lenke til kommentar
Homealone Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei. Du må ikke overklokke Coren!!!! GF4 korta har en svak core som ikke tåler noe særlig overklokking. Har ødelagt 2 kort selv på dette. Rammen kan du klokke til!! Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Til Homealone Det var trist og høre, kan du utdype noe mer? selv har jeg ikke hørt eller erfart noe spesielt om at TI kortene har så svak "kjerne" at det ikke "anbefales" overklokket. så jeg må intill videre si meg noe uenig i overnevnte. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 overklokking kan f.eks. gjøres med rivatuner, sjekk om han har sdram har han det så skift ut hovedkort Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 overklokking kan f.eks. gjøres med rivatuner, sjekk om han har sdram har han det så skift ut hovedkort Kan du være så snill å forklare meg hva sammenhengen mellom overklokking av skjermkortet og hvorvidt han har SD-ram eller ikke installert på hovedkortet? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Til min kamerats store fortvilelse funger pcn hans som en dass. Jeg tror det ville hjulpet mye med OC av skjermkort, har ati selv og har ikke peil på gf, har noen forumrotter 8) peil på OC av gf4 ti-4600 128mb? Nå har jeg lyst å vite åssen maskin han har. Jeg skjønner ikke hvordan et ti4600 kan være problemet. Selv satt jeg med et ti4200 for tre månder siden. Alle spill gikk glatt. Både med og uten litt "eyecandy". Vil nok heller satse på overklokking i andre deler av systemet. Hjelper heller lite hvis gutten sitter med et gammelt hovedkort, SD-ram og en prosessor på 1,2Ghz. overklokking kan f.eks. gjøres med rivatuner, sjekk om han har sdram har han det så skift ut hovedkort Kan du være så snill å forklare meg hva sammenhengen mellom overklokking av skjermkortet og hvorvidt han har SD-ram eller ikke installert på hovedkortet? Det var et tips. Sitter han med SD-ram på hovedkortet så er det en skikkelig STOR brems for ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå