tomsi42 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 13: Dagens sitat: Folk vil underholdes. De orker ikke å ha det kjedelig. Jeg tror ikke man blir noe bedre menneske av å ha det kjedelig." - Margit Sendemo Herlig sitat, men damen heter vel Margit Sandemo? Det er interessant å se hvor upopulære forfatterene av "kiosk-litteratur" er blant eliten; selv om deres favoritter har et salgstall som er en promille i forhold. Tipper Margit "is laughing all the way to the bank". Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2013 Herlig sitat, men damen heter vel Margit Sandemo? Det er interessant å se hvor upopulære forfatterene av "kiosk-litteratur" er blant eliten; selv om deres favoritter har et salgstall som er en promille i forhold. Tipper Margit "is laughing all the way to the bank". Du har selvfølgelig helt rett. Har vært sliten i det siste, og trykkleifene har vært urovekkende mange... Retter opp i det nå (ellers får jeg ikke sove...) Takker! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 10: Spoileren var svært likt inspirasjonsbildet, men det valgte bildet var mer interessant (mer interaksjon mellom dyr og eier). 11: Et voldsomt stirrende blikk, men det hadde jo inspirasjonsbildet også. Spoileren ser nesten ut til å avbilde samme person, men det ville vel være for fantastisk. 12: Er den blå prikken virkelig månen? Ikke så lett med månebilder med 40mm da. Men innrammingen under er så lysende gul at den nesten representerer sola. 13: Køen til Munch-utstillingen? Jeg var der like før det stengte i dag. På hengende håret jeg fikk den med meg (måtte selvfølgelig prioritere foto det meste av dagen). Nesten et meta-foto dette, der du har tatt bilde av køen inkludert noen som tar bilde av køen. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Synes portrettet hadde en meget tøff etterbehandling. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 10: Spoileren var svært likt inspirasjonsbildet, men det valgte bildet var mer interessant (mer interaksjon mellom dyr og eier). 11: Et voldsomt stirrende blikk, men det hadde jo inspirasjonsbildet også. Spoileren ser nesten ut til å avbilde samme person, men det ville vel være for fantastisk. 12: Er den blå prikken virkelig månen? Ikke så lett med månebilder med 40mm da. Men innrammingen under er så lysende gul at den nesten representerer sola. 13: Køen til Munch-utstillingen? Jeg var der like før det stengte i dag. På hengende håret jeg fikk den med meg (måtte selvfølgelig prioritere foto det meste av dagen). Nesten et meta-foto dette, der du har tatt bilde av køen inkludert noen som tar bilde av køen. 10. Helt enig med deg - det var derfor jeg valgte det. 11. He he. Ja... 12. Nei. Den blå prikken var faktisk en stjerne. Valgte bevisst å søke steder opplyst av gatelykter, men de gir jo ikke det beste fotolyset.. Men prøvde å få noe som lignet til en viss grad på dagens bilde fra kalenderen. 13. Det vår køen til Munch, ja. Hvis du klarer å se lenger inn i bildet så vil du også se et orkester som spiller - underholdning med andre ord! Synes portrettet hadde en meget tøff etterbehandling. Jepp. Litt i overkant kanskje, men hadde et spesielt utrykk i tankene før jeg begynte. Kom nesten i mål. Et par dager til med redigering, og bedre lyssetting til å begynne med så hadde jeg vært der... Takk for tilbakemeldinger folkens! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du har selvfølgelig helt rett. Har vært sliten i det siste, og trykkleifene har vært urovekkende mange... Retter opp i det nå (ellers får jeg ikke sove...) Takker! Jeg kaller det tastaturdysleksi ... Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 14 Dagens bilde er inspirert av dagens bilde (i kalenderen). Dagens inspirasjomsbilde finner dere i spoileren Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Artig vri at du lar deg inspirere av kalenderen. Desto mer interessant å se hvordan du klarer å gjøre det såpass anderledes. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 15: Dagens bilde er inspirert av sitatet: "Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger alle konserveringsmidlene de kan få." - Robert Orben Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Takk Tomsi Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Masse fine bilder. Jeg likte spesielt godt 8. og 15. 8 for mystikken og lyset. 15 hadde fine detaljer og flotte farger. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Fine farger og detaljer på det siste. Og spennende vinkel! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Takk folkens! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Takk for tilbakemeldinger folkens Her kommer dagens: 09: "Har du nokon gong i det minste tenkt på det kunne ha vore deg." - Stein Torleif Bjella Sitatet fikk meg til å google litt. Ellers syns jeg det er en fin tråd du har, fin utfordring og fine bilder. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 15. var meget talende. Gamle virker veldig opptatt av piller. Hvor mange og hvor ofte. Godt komponert. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Frisk stilleben den 15., med tre elementer som tilsynelatende ikke har noe som helst med hverandre å gjøre. Det er da greit å få en kontekst fra sitatet. Sterkt med gulfargen mot det svarte. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Tusen takk folkens! Det har vært mye jobb i det siste, og lite tid til å poste eller se på andres bilder. Jeg kommer sterkere tilbake senere! Her er ihvertfall siste dagers bomskudd: 16: Bilde "inspirert og dårlig kopiert" Se spoiler for original/inspirasjonsbilde 17: "Venner er en dårlig rase. De duger ikke til annet enn til å spise middag med oss samt til å henge med hodene ved vår grav." - Arne Garborg 18: "Remember there's a big difference between kneeling down and bending over." - Frank Zappa 19: "Jeg hører du synger, Men skjønner ikke hvorfor." - Tor Milde 20: "People who wear fur smell like a wet dog if they're in the rain. And they look fat and gross." - Pamela Anderson 21: Frikort (For å være helt ærlig så jeg ble overtrøtt og tiden løp ifra meg, og jeg glemte å ta et bilde...) Endret 21. oktober 2013 av FunFact Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fortsatt mange fantasifulle tolkninger her, likte nr. 17 ekstra godt Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 "Dype" bilder i det siste. Enig med JorunT Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 17.10 var kynisk realisme. Liker det. 20.10: Er dette en Jack Russel terrier? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå