NEMOSaint Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Heisann Vi trenger spillere til Arma 3 vi. Vi er en liten gjeng med ganske voksne spillere som er seriøse nok til at vi liker å kjøre litt taktikk og samlet flokk (eller forsøker), men usæriøse nok til at vi liker øl og whisky mens vi spiller... Det blir oftest litt casual... Vi har en egen server både for Arma 3 og teamspeak (og noen andre ting forsåvidt). Noe som har lyst til å være med? Alle nivåer av ferdigheter er velkomne. |NEMO|.Saint steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197970569028/ Endret 30. september 2013 av Maseratisti Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Er på det nivået der eg ikkje skjønner heilt korleis det virker, men eg kunne gjerne tenkt meg å bli med for å sjå litt korleis det er, om da dette er akseptabelt da så klart Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg blir gjerne med. Bare spilt Wasteland på Arma 3. Vært med litt squads på åpen server i Arma 2 når jeg hadde flaks. Kan ikke skryte av noe "skillz". Men moro er jeg alltid med på Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Sender dere en PM jeg med litt detaljer. :-) Lenke til kommentar
abjells Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Blir gjerne med! Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Blir gjerne med! Knall... vi tenkte spillle litt i kveld faktisk Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Gløymde det heilt ut i går, beklager det Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2013 Går fint. Ble bare en minirunde på et par timer i går. :-) Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Sweet , her tror jeg at jeg har funnet gjengen jeg har sett etter, noen pils og litt gaming passer meg bra. Jeg henger meg gjerne med.. Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Sweet , her tror jeg at jeg har funnet gjengen jeg har sett etter, noen pils og litt gaming passer meg bra. Jeg henger meg gjerne med.. Så bra. sender deg en PM Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2013 Vi spiller hver onsdag, og ofte på mandager... og det hender litt innimellom ellers også. :-) Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2013 Heisann folkens. Det blir spilling i kveld for de som har lyst til å joine. :-) Vi spiller fra 21, men åpner øl og kjører litt alle mot alle fra klokken 20... Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Vi skal spille i kveld. For de som har lyst til å joine oss, så er det bare å si ifra Som tidligere sagt så spiller vi hver onsdag kveld fra klokken 21, men som vanlig er vi i gang med litt oppvarming fra klokken 20. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Blir gjerne med når jeg får kjøpt spillet Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Heisann, er rutinert med kontrollene og gameplayet. Har spilt siden Operarion Flashpoint, liker whisly og ser tidvis på dagsnytt atten. Hva slags gamemodes spiller dere? Hva består en typisk onsdag av? Har nesten ikke spilt disse spillene online i det hele tatt. Handler Arma 3 snart, og kan tenke meg å bli med. Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Vi spiller mest coop for tiden, men oftere og oftere "attack and defend", eller "destroy target" med lag mot lag. Det er mer tilfredsstillende å spille mot menneskelige mål. Varmer også ofte opp med alle mot alle (deathmatch). Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Om jeg rekker er jeg med i kveld.. Lenke til kommentar
NEMOSaint Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er spilling i kveld igjen, som ellers hver onsdag. Hyggelig om folk joiner Offisielt fra 21, men vi varmer opp som vanlig fra 20ish. Lenke til kommentar
Rubbeman Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Kunne godt tenkt meg og joine, har spilt en god del arma 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå