Cuneax Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Er det flere som opplever at konverteringen av håndskrift til tekst ikke fungerer?Jeg har søkt litt på nett, og en midlertidig løsning på problemet er å fjerne automatisk dato, stille inn dagen til 29. september, teste ut konverteringen og deretter velge dagens dato manuelt (altså ikke automatisk). Da fungerer det hos meg.Samsung skal være klar over buggen, og jobber visstnok med en løsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg har samme problem Trikset du nevner funker desverre ikke lenge av gangen Men hvis du svever over tekstfeltet dukker det opp et lite blyant-ikon du kan trykke på for å åpne en alternativ editor for håndskrift - denne funker.. Endret 2. oktober 2013 av Slettet+9812387491234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387491234 Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har samme problem Trikset du nevner funker desverre ikke lenge av gangen Men hvis du svever over tekstfeltet dukker det opp et lite blyant-ikon du kan trykke på for å åpne en alternativ editor for håndskrift - denne funker.. Oppdatering: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=46098786#post46098786 Lenke til kommentar
newnick Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Ergo, ytelsen som mobilen demonstrer i en gitt benchmark som Samsung ønsker å "booste" prosessoren for er ikke representativ med ytelsen i applikasjoner for brukere. Det vil si at i benchmark x så er Note 30% raskere en konkurenten fra LG, men i applikasjon y lastet ned fra Google Play så er telefonene ganske identiske. Hvis du belaster prosessoren maksimalt over lang tid så vil den etterhvert bli overopphetet, og deaktivere seg selv. Slik beskyttelse er bygd inn i disse SoC'ene. "Apple leiren er ute etter å spre negativitet"-kortet dras med en gang ja! Tror ikke Apple er nevnt i det hele tatt her jeg... Som sagt når de deaktiverer all strømsparefunsjon så får du ikke et realitisk bilde over ytelse, det blir som å måle bensinforbruk på en bil i vakum. Jo, iallefall Intel kjører alltid aktiv strømsparing i prosessorene sine såfremt det ikke er snakk om en desktop prosessor som alltid har strøm. Tja når man refererer til Apple insider, så er det vel kanskje ikke så rart at man stiller spørsmål? Og du må huske på at jeg ikke siterte deg da jeg skrev min kommentar... Prosessor som yter på maks i en benchmark: ikke bra, ikke bra :-D Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har Galaxy Note 2 nå, vil det være noe poeng å bytte til note 3? Jeg byttet fra note 2 til 3 og er ikke i tvil om at dette er kanskje den beste oppgraderingen jeg har gjort av mobil, det inkluderer da jeg gikk fra "dum" til smart telefon Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Har Note(1) og skal klare å vente til denne har gått ned noe i pris. Kanskje over nyttår? 4~5.000kr? Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Har Note(1) og skal klare å vente til denne har gått ned noe i pris. Kanskje over nyttår? 4~5.000kr? Kjøper du den hos netcom nå med jubileumstilbudet får du den for 4801kr, men da må du binde det til abonnement med fri bruk av alt for 299 i måneden i 12 måndeder, men aboslutt ikke en dårlig deal. Endret 3. oktober 2013 av Ekinorak Lenke til kommentar
normalen Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Blir Note 3 tilgjengeleg med 64 GB internminne etterkvart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ville ikke ha satset på det, men du kan jo slenge inn et 64 GB microSD kort. Da får du mye lagring til filmer osv, men ikke så gode hastigheter så anbefaler ikke å lagre apps på 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Da har GSMarena kommet ut med sin test, inklusive deres batteritest. Den slår i hvert fall Note II på samtlige områder. http://mblog.gsmarena.com/samsung-galaxy-note-3-battery-life-test/ Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Testen bør vel informere om at Samsung har tilpasset programvaren slik at produktet yter bedre i test enn i real-life? Det er naturlig å opplyse om det under ytelsestesten og i konklusjonen. http://www.amobil.no/artikler/samsung-jukser-med-ytelsestesten-pa-galaxy-note-3/152526 http://anandtech.com/show/7384/state-of-cheating-in-android-benchmarks 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Hvem bryr seg? Det har ingenting å si på brukeropplevelsen. 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Huffda denne frister, selvom jeg har allerede Note II og S4 Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Testen bør vel informere om at Samsung har tilpasset programvaren slik at produktet yter bedre i test enn i real-life? Det er naturlig å opplyse om det under ytelsestesten og i konklusjonen. http://www.amobil.no/artikler/samsung-jukser-med-ytelsestesten-pa-galaxy-note-3/152526 http://anandtech.com/show/7384/state-of-cheating-in-android-benchmarks De er på et punkt hvor de må gjøre det siden alle Android utgivere utenom Google/Motorolla gjør det. Og siden de gjør det samme med alle sine modeller er den relative sammenligningen fortsatt like gyldig. Hvofor noen bryr seg om benchmarks kan jeg dog ikke forstå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. oktober 2013 Del Skrevet 4. oktober 2013 Har Note(1) og skal klare å vente til denne har gått ned noe i pris. Kanskje over nyttår? 4~5.000kr? Kommer nok ikke til å synke så veldig mye I pris. Note 2 holdt seg veldig stabil I pris, men 4500 kan kanskje Være en reel pris etterhvert Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 5. oktober 2013 Del Skrevet 5. oktober 2013 Helt konge, og jeg har prøvd - eller kjøpt - dem alle! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Kommer nok ikke til å synke så veldig mye I pris. Note 2 holdt seg veldig stabil I pris, men 4500 kan kanskje Være en reel pris etterhvert ja, Note 2 LTE koster jo bare 2500 kr iblant Lenke til kommentar
joffa_ Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 USB kontakten er forøvrig standard USB 3.0 Den er ikke spesiell eller annerledes på noen måte Lenke til kommentar
avo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Fikk denne ved et uhell i går. Første gang jeg har blitt imponert av en mobil på mange år. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Av ren interesse :-P Hvordan får du en mobil ved et uhell? :-P 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg