Gå til innhold

Test: Samsung Galaxy Note 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har skaffet meg OEM Flipp Case i sort og ett i hvitt med "rute" og det er ett must, ellers ett par ekstra batteri så har jeg å bytte ut når jeg er på en hytte uten strøm, eller på en flyplass, osv.

Hvilken glipp case har du? Er på leting men finner bare ting som blir levert mot slutten av oktober.

Lenke til kommentar

Har Galaxy Note 2 nå, vil det være noe poeng å bytte til note 3?

Tredje generasjon Note er en langt mer markant oppdatering av telefonen enn det var mellom første- og andre generasjon.

Note 2 er fortsatt en svært brukbar telefon, men gjør som meg; selg din nåværende note og få tilbake noen tusenlapper til et eventuelt Note 3 kjøp.

Jeg angrer ikke.

Lenke til kommentar

Jeg undres om denne er like ømfintelig for for skader på skjerm som Sony experia z. Hadde den i 3 uker og puttet den i baklomma da jeg satte meg ned på en stol sprakk hele skjermen som kostet 3000 og reparere. Hadde vert koselig om noen kunne svare meg på dette, vurdere jo å kjøpe Note. Det blir i alle fall aldri ett Sony produkt igjen. Skulle bare si att jeg har hatt en Samsung s2 i 3 år i baklommen uten skader og lånte min søsters s4 en stund uten att det ble skader, derfor ble jeg litt fornermet da jeg spurte Sony support om dette og de sa att denn måtte oppholdes i frontlommen, har prøvd dette men denne er for stor for en jeans frontlomme og ikke syntes det er serlig mandig og gå med handveske

Lenke til kommentar

Hva er største forskjell og hvorfor ?

Hele tlf føles mer moderne. Mer internminne, skjermen er bedre med mer naturlige farger, bedre kamera. Bedre batteritid. Nye S-Pen funksjoner. Sensorer som i S4. Health app. USB 3.0. Note 3 er og lettere og bedre å holde samt mer lommevennlig :)

Lenke til kommentar

Samsung again caught doping benchmarks for Galaxy Note 3

An early review of Samsung's Galaxy Note 3 noted that it "scores really, really well in benchmark tests," but also explained that edge is achieved through some phony doping that kicks in a steroid boost only when running synthetic benchmark apps.

The review, by Ron Amadeo of ArsTechnica, details that Samsung is up to the same shenanigans it was called out on in an earlier report by AnandTech.

...

Amadeo now points out that Samsung's repeat performance with the Galaxy Note 3 does the same for the company's latest flagship phablet even on the U.S. version powered by Qualcomm's Snapdragon 800 rather than Samsung's own chip.

Simply changing the name of the benchmarking app turned in scores that were between 20 and 50 percent lower, a phenomenon explained by extracting code on the device that revealed Samsung expressly designed the phone to turn in faster that real-world results when running known benchmark tests.

The report noted that Samsung earlier issued an official statement that claimed its "benchmark boosting" on the Galaxy S 4 was actually used in other processor intensive apps such as the web browser, camera and in video playback, not just in benchmarking apps. But that isn't true, ArsTechnica noted.

Instead, according to Samsung's configuration files, "the function is used exclusively for benchmarks, and it seems to cover all the popular ones. There's Geekbench, Quadrant, Antutu, Linpack, GFXBench, and even some of Samsung's own benchmarks," Amadeo wrote.

Samsung also appears to be faking its graphics performance, tipped off by a "suspicious 'frame rate adjustment' string" and the inclusion of GFXBench, an OpenGL ES benchmark targeting GPU performance.

Amadeo also reports that Samsung is now covering its tracks, making it more difficult for reviewers to access the true CPU clock speed and discern that the company is faking performance.

...

http://appleinsider.com/articles/13/10/01/samsung-again-caught-doping-benchmarks-for-galaxy-note-3

• Liker 4
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...